فلیک مادرید
| | | | | |

هانسی فلیک قبل از بازی در برابر اتلتیکو مادرید : قهرمانی مثل فصل گذشته سخت است

فوتبال724– هانسی فلیک در مصاحبه قبل از بازی فردا در برابر اتلتیکو مادرید شرکت کرد و در این فصل در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا هدف خود را توضیح داد.

ما می خواهیم تا جایی که ممکن است موفق باشیم. بازسازی تیم مانند فصل گذشته بسیار دشوار است. تعداد بسیار زیادی رقیب در لیگ قهرمانان وجود دارد. این در مورد تفکر از بازی به بازی دیگر است.

همه بازیکنان بجز سانه، در وضعیت مناسب و در دسترس هستند.

فلیک درباره اتلتیکو:

ما وقت زیادی برای تمرین نداشتیم. در مقابل بیله فلد اوضاع بهتر بود. ما با توپ بسیار خوب کار میکنیم و توپ را در زمین حریف بالا بردیم، بنابراین من بسیار راضی هستم.

در مورد وضعیت کیمیش و اینکه آیا او فردا بازی خواهد کرد:

همه می دانند جاشوا چقدر برای بازی ما مهم است. اما همه ما می دانیم که فرزند دومش به دنیا آمده است. بنابراین باید منتظر فردا باشیم.

فلیک درباره هرناندز و اتلتیکو مادرید :

لوکاس می تواند دفاع آخر و دفاع چپ بازی کند. او در حال حاضر در دفاع چپ بسیار خوب عمل می کند. او کیفیت بالایی در بازی با توپ دارد. او سال گذشته به دلیل مصدومیت فصل سختی را پشت سر گذاشت. اما او نشان داد در مراحل پایانی فصل گذشته چه ویژگی هایی دارد.

فلیک درباره دیویس:

آلفونسو دیویس ممکن است کمی کیفیتش پایین آمده باشد. اما سرعت و پویایی او یک فاکتور مهم است. مهم است که او به مسیر خود برگردد. امروز در تمرینات او خیلی خوب به نظر می رسید. همچنین این افت کمی طبیعی است. برای چنین بازیکن جوانی پس از چنین فصل قدرتمندی.

بازی در برابر اتلتیکو در اولین بازی یک نکته مهم است. دیگو سیمئونه توانسته است تیم را توسعه دهد. آنها یکی از بهترین دفاع های اروپا را دارند و از نظر کیفیت بسیار عالی هستند. بنابراین ما باید جمع بازی کنیم و حریفان خود را تحت فشار قرار دهیم.

ما آنها و نقاط قوت آنها را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده ایم. من به آنچه در گذشته اتفاق افتاده اهمیتی نمی دهم. آنها فقط دو گل خورده اند، آنها فوتبال بسیار منظمی بازی می كنند و از ویژگی های خوب و بالایی برخوردار هستند. ما برنامه بازی خود را در ذهن داریم و ما می خواهیم فردا آن را اجرا کنیم.

فلیک درباره داگلاس کوستا در برابر اتلتیکو مادرید :

در روزهای اول او نشان داد که از چه کیفیتی برخوردار است. ارسال ها و ضربه های او عالی است. هدف ما این است که او را به 100 درصد توانایی برسانیم، در این صورت او کمک بزرگی به ما خواهد کرد. او خوب کار می کند، بنابراین من بسیار خوشحالم که او را در تیم خود دارم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید