فلیک لواندوسکی
| | | |

هانسی فلیک : لواندوفسکی می تواند رکورد گرد مولر را بشکند

فوتبال724- دیتر هانس فلیک مربی بایرن مونیخ از رابرت لواندوفسکی برای به چالش کشیدن رکورد گرد مولر در به ثمر رساندن 40 گل در یک فصل بوندس لیگا حمایت کرد.

این بازیکن تیم ملی لهستان در 24 بازی لیگ 26 گل بثمر رسانده است.

در این بازی لواندوفسکی بهترین بازی خود را ارائه نداد، اما او همچنان مردی است که بایرن می‌تواند روی گلزنی او حساب کند. هانسی فلیک مطمئن است که لواندوفسکی می‌تواند تعداد بیشتری گل در این فصل بثمر برساند.

بایرن تنها هشت بازی باقیمانده در لیگ دارد، و لواندوفسکی برای عبور از رکورد گرد مولر باید تمام تلاش خود را بکند. این رکورد را گرد مولر برای بایرن و در فصل 1971-72 بدست آورد.

فلیک در مورد لواندوفسکی گفت:

لوا احساس خوبی دارد، فکر می کنم او در بهترین فرم ممکن است.

امروز نتوانستیم او را به اندازه لازم در بازی تغذیه کنیم و باید به طور کلی در بازی این کار را بهتر انجام دهیم.

او گفت:

او دوباره گل زد. او 26 گله است و ۸ بازی برای شکستن رکورد گرد مولر فرصت دارد. این آسان نخواهد بود اما با کیفیتی که او دارد این کار ممکن است. اگر کسی بتواند در بوندسلیگا این کار را انجام دهد، لوا است.

لواندوفسکی در کل بازیهای بایرن در این فصل 40 گل زده است. این پنجمین فصل پیاپی است که او بالای ۴۰گل بثمر می‌رساند.

فاصله آنها با تیم دوم بوروسیا دورتموند چهار امتیاز است. البته این دو تیم‌ یک بازی سرنوشت ساز در درکلاسیکر با یکدیگر دارند که می‌تواند نتیجه لیگ را مشخص کند.

فلیک گفت:

ما چندین فرصت برای گلزنی داشتیم، به خصوص در نیمه دوم، اما ما از آنها استفاده نکردیم. ما در ضدحمله ها فضای کمی داشتیم. این همان کاری است که ما باید بهتر انجام دهیم.

مطمئناً می دانستیم که در ابتدا همه چیز طبق برنامه ریزی پیش نمی رود. اما نکته مهم این بود که ما همچنان مقاومت کردیم و به تمرکز ادامه دادیم و در پایان بازی را بردیم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید