فلیک لوکوموتیو
| | | |

هانسی فلیک : لوکوموتیو مسکو تیمی است که می داند چگونه فوتبال بازی کند

فوتبال724– از سری مسابقات لیگ قهرمانان اروپا فردا شب بایرن مونیخ در برابر لوکوموتیو مسکو قرار می گیرد. هانسی فلیک پیش از این بازی پاسخگوی خبرنگاران بود.

برای توماس مولر استراحت در نظر نمیگیرید؟

هانسی فلیک:

در طول تعطیلات ملی، توماس یک هفته تعطیلی داشت و وقت داشت تا باتری های خود را 100 درصد شارژ کند. ما هفته ها فقط در مورد کنترل بار بازی‌ها صحبت کرده ایم.

اما نحوه بازی تیم بسیار عالی است.

هانسی فلیک در مورد اینکه چرا مارک روکا هنوز در بوندسلیگا و سی ال حضور نیافته است:

او در تمرینات خوب عمل می کند و ما تاکنون از او راضی هستیم.

فلیک در مورد گنبری در برابر لوکوموتیو :

تاکنون همه آماده اند، سرژ به تیم پیوسته است. او گزینه ای برای یازده نفر اصلی است. او فقط چهار یا پنج روز در تمرینات نبود و در خانه آنچه را که می توانست انجام داد.

درباره آسیب دیدگی دیویس:

این بخشی از ورزش های رقابتی است. این یک آسیب جدی نیست، اما او شش تا هشت هفته غایب خواهد بود. ما تا جایی که می توانیم از او حمایت خواهیم کرد، هدف بزرگ ما این است که او با آمادگی که فصل گذشته داشت به تیم بازگردد.

او درباره تولیسو گفت:

کوکو در فرم خوبی است. او کیفیت لازم برای حضور در ترکیب و حضور در مناطق مهم زمین را دارد. او در مقابل بیله فلد خوب بود و در مقابل اتلتیکو نیز عالی بود. مهم این است که او از فوتبال بازی کردن لذت ببرد.

فلیک درباره موسیالا گفت:

برنامه ما کاملاً واضح است که ما او را مرحله به مرحله تمرین خواهیم داد. او از ویژگی های خوبی در بازی با توپ برخوردار است، اما موارد دیگری نیز وجود دارد که هنوز باید آنها را بهبود بخشیم.

فلیک درباره تیم مقابل لوکوموتیو مسکو گفت:

این یکی از خوش فرم ترین تیم های لیگ روسیه هستند. آنها کمترین گل را در لیگ دریافت کردند و بازیکنان تهاجمی بسیار بسیار خوبی مانند اسملوف و ادر. ما باید مراقب و متمرکز باشیم. این تیمی است که می داند چگونه فوتبال بازی کند و حمله کند.

برای من، بوندس لیگا اصلی‌ترین، نان و آب ما است. این لیگ تضمین می کند که ما می توانیم در لیگ قهرمانان بازی کنیم. من از 3 بازی گذشته بسیار خوشحال شده ام. البته لیگ قهرمانان چیز خاصی است و ما همچنین می خواهیم سعی کنیم امسال تا حد امکان موفق باشیم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید