هاوگه میلان
| | | |

هاوگه : میلان می داند من قادر به چه کارهایی هستم، بازی در سن سیرو فوق العاده است

فوتبال724– ینس پتر هاوگه وینگر میلان امیدوار است که او در آغاز “سالهای خوب آینده” برای روسونری باشد و گفت که بازی در سن سیرو “فوق العاده” است.

هاوگه بعد از اینکه در شکست 3-2 مقابل میلان در سومین مرحله مقدماتی لیگ اروپا در این فصل درخشید، از بودو / گلیمت به میلان نقل مکان کرد.

او اذعان کرد که این “یک تجربه عالی” بود و “تصمیم صحیحی” را اتخاذ کرد هنگامی که قرارداد امضا کرد تا بلافاصله به میلان برگردد.

هاوگه در کنفرانس مطبوعاتی معارفه در میلان گفت:

این فوق العاده بود، برای من یک تجربه عالی بود، در استادیومی مانند آن و مقابل تیمی مانند میلان. این تصمیم درستی بود که برگردم.

پدیده نروژی به عنوان یک بازیکن جاه طلب مورد ستایش قرار گرفته است و خود هاوگه اشاره کرد که او بخشی از “یک دوره خوب” برای بازیکنان نروژی است.

این نیز یکی از دلایلی است که تصمیم گرفتم به اینجا بیایم. بازیکنان بسیار زیادی در اینجا وجود دارند و اگر می خواهم به عنوان بازیکن پیشرفت کنم، من باید هر روز در بهترین حالت باشم.

من فکر می کنم نروژ بازیکنان جوان زیادی دارد که در حال رشد هستند و همه آنها می خواهند در بازیهای بزرگ بازی کنند، حتی بعضی ها این کار را می کنند.

برای من، یک دوره خوب است که یک بازیکن نروژی باشم. من چیزهای زیادی از همسالانم و کسانی که چند سال از من بزرگتر هستند آموخته ام.

هاوگه ادعا کرده است که همه کاره است و می تواند در چندین پست برای باشگاه جدید خود بازی کند.

من می توانم در پست های مختلف، به عنوان یک وینگر چپ، در ترکیب دو نفره با مهاجم، یا به عنوان یک بازی ساز بازی کنم. من بازیکنی هستم که می خواهد توپ را در اختیار داشته باشد، خطرناک باشد، و می خواهد با حمایت هواداران سرگرم کننده بازی کند.

هاوگه فاش کرد میلان قبل از مسابقه چشمگیر با بودو / گلیمت در سن سیرو او را دنبال می کرده است.

بله، آنها در اروپا به دنبال استعدادها بودند و نگاهشان به من بود. بعد از دوره مقدماتی، آنها به من نزدیک شدند.

آنها می دانند که من قادر به چه کاری هستم.

و بازیکن 21 ساله می داند که در میلان با جناح چپ با آنته ربیچ و رافائل لیائو برای قرارگیری در ترکیب رقابت دارد.

این رقابت مرا نمی ترساند. رقابت مثبت است زیرا من باید هر روز و در هر جلسه تمرین پیشرفت کنم. این به من انگیزه می دهد و زنده نگه می دارد.

هاگ افزود که او پس از امضای قرارداد با روسونری با ارلینگ براوت هالند، مهاجم دورتموند صحبت کرده و گفته است که میلان می تواند در این فصل “محدودیت های جدید” را بشکند.

وی افزود:

امضای قرارداد و شروع به کار احساس بسیار خوبی بود. هالند یکی از دوستان من است و من با او صحبت کردم، او فقط به من گفت که لذت ببر و سخت کار کن.

با کیفیت بازیکنان، ما می توانیم در این فصل به سطح بالایی برسیم. من می خواهم بخشی از یک تیم جاه طلب باشم و محدودیت های جدید را بشکنم و سطح را بالا ببرم.

ما امیدواریم که این آغاز سالهای خوب آینده باشد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید