هاکان چالهان اوغلو میلان
| | | |

هاکان چالهان اوغلو : میلان خانه من است، راز پیشرفت من خانواده ام هستند

فوتبال724– هاکان چالهان اوغلو می گوید که “در میلان احساس می کند در خانه اش به سر می برد” و عشق به خانواده اش “راز” افزایش کیفیت بازی او برای روسونری است.

دیروز هاکان چالهان اوغلو در پیروزی 3-2 برابر بادوگلیمت دو گل دیگر برای میلان به ثمر رساند، در حالی که حالا هافبک تهاجمی به نظر می رسد بهترین فوتبال دوران حرفه ای خود را بازی می کند.

هاکان چالهان اوغلو به تلویزیون میلان گفت:

راز من خانواده، دخترم و همسرم است.

آنها همیشه از من حمایت می کنند، این قدرت من است و در زمین نشان داده می شود. من دوست دارم به عنوان شماره 10 بازی کنم، آنجاست که می توانم کیفیت خود را نشان دهم.

ما خوب بازی کردیم، مهم این است که پیروز شدیم و بازی را پشت سر گذاشتیم. ما ربات نیستیم، ما فوتبالیست ها افراد عادی هستیم اما همیشه باید حرفه ای باشیم.

ما باید 100 درصد، حداکثر تلاش خود را ارائه دهیم. ذهنیت ما همیشه باید درست باشد. ما باید اینگونه ادامه دهیم.

من بسیار خوشحالم، ما باید پیشرفت کنیم اما مهم این است که ما پیروز شدیم.

این چهارمین فصل حضور من در این باشگاه است. من باید از همه در اینجا تشکر کنم، همه آنها به من ایمان آورده اند و من احساس می کنم در خانه هستم.

من دوست دارم اینجا در میلان باشم، دوست دارم اینجا در سن سیرو بازی کنم. در حال حاضر، تنها چیزی که ما از دست داده ایم طرفداران ما هستند.

اکنون، ما باید منتظر باشیم و خوب بهبود یابیم تا 100٪ باشیم. من اعتماد به نفس زیادی دارم، از مربی تشکر می کنم که به من اجازه داد در پستی بازی کنم که دوست دارم در آن بازی کنم.

ما یک خانواده هستیم و مهم این است که پیروز شویم.

ملی پوش ترک همچنین پس از گلزنی در غیاب زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم جوان لورنزو کلمبو را ستود.

من برای کلمبو خوشحالم، او هر روز خوب تمرین می کند. او خوب بازی کرد و حالا باید اینطور ادامه بدهد، او هنوز جوان است.

او بعد از اینکه من توپ را به او پاس دادم به سرعت برای گل حرکت کرد. این اتفاق با کاستیخو هم افتاد … در رختکن، به او گفتم در هر صورت در گوشه ای مراقب من باشد.

و در نیمه دوم، او این کار را کرد. او توپ را به خوبی به من پاس داد و من یک گل عالی به ثمر رساندم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید