هربرت هاینر رئیس بایرن مونیخ : ما هیچ نقل و انتقال بزرگی نخواهیم داشت،

به گزارش فوتبال۷۲۴ در آستانه نقل و انتقالات تابستانی باشگاه‌ها و شروع شایعات متعدد ،هربرت هاینر رئیس هیات مدیره بایرن مونیخ درباره مسائل مختلفی از باشگاه بایرن روشنگری کرد

هربرت هاینر در نقل و انتقالات گفت🔻

“مردم نباید تأثیرات کرونا را دست کم بگیرند. حتی اگر از نظر اقتصادی تاکنون عملکرد نسبتاً خوبی داشته ایم ،مطمئنن تأثیراتی نیز بر ما خواهد گذاشت. به استثنای اوپامکانو ، دیگر هیچ انتقال بزرگ دیگری در تابستان امسال برای ما امکان پذیر نیست. “ما عمر ریچاردز را به خدمت گرفتیم و هفت بازیکن در حال بازگشت از قرارداد قرضی هستند. هدف این است که عمق تیم را تقویت کنیم. با این حال ، کیفیت آنقدر بالا است که دیگر نیازی به انتقال بزرگ دیگری نداریم. ترکیبی که داریم درست است “

 

هاینر در مورد کارهای حمیدزیچ:🔻

به طور کلی ، همه ما با هم تصمیم می گیریم. بنابراین فکر می کنم غیرمنصفانه است که منتقدان فقط روی یک فرد تمرکز کنند. علاوه بر این ، این تیم در 18 ماه گذشته بیش از هر زمان دیگر عنوان کسب کرده است و فوتبال چشمگیری بازی می کند. “این بسیار واضح به نفع سیاست انتقال و مدیریت ورزشی صحبت می کند.”

 

هاینر در مورد شایعات پیرامون آینده لواندوفسکی:🔻

 

“رابرت بهترین مهاجم جهان است. او هنوز یک قرارداد دو ساله دارد و من می توانم تصور کنم که او را حتی بیشتر نگه داریم.”

 

هاینر در مورد آنچه از ناگلسمن انتظار دارد:🔻

“جولیان ناگلسمن یکی از پرطرفدارترین مربیان در فوتبال برتر بین المللی است. او فقط با 33 سال سن ثابت کرده است که می تواند تیم های سطح بالایی را توسعه دهد و به معنای فوتبالی است که هواداران را الهام می دهد.”ما مدتهاست که او را در رادار خود داریم و اکنون از اینکه به ما می پیوندد بسیار خوشحال هستیم. “جولیان از ویژگی های عظیمی برخوردار است و حتی پس از موفقیت بزرگ ما اخیراً می تواند با خوش بینی به جلو نگاه کند – و من اینگونه فکر می کنم که او شخصیتی پیروز دازد. او منتظر کار هیجان انگیز هدف قرار دادن بالاترین اهداف با بازیکنان بزرگ در اینجا است”
جام کسب نکردن او این بدان معناست که او هنوز گرسنه عناوین است. و این واقعیت که او بسیار نزدیک بود (به یک عنوان) درست است. با ما او اکنون یک شانس بزرگ دارد تا جام را به بالای سر ببرد”

 

هاینر درباره اکادمی 🔻

“آکادمی یکی دو سال است که ثمر می دهد و ما می خواهیم این وضعیت را بیشتر گسترش دهیم. ما در جنون نقل و انتقالات در فوتبال بین المللی مشارکت نخواهیم کرد و بنابراین به کار جوانان قوی نیاز داریم.””البته ، ما همچنین به جولیان ناگلسمن امیدواریم – كه در هافنهایم و لایپزیگ نشان داد كه بازیکنان جوان را ارتقا می دهد و آنها را به سطح بالاتری می رساند.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید