کرسپو مسی
| | | | |

هرنان کرسپو : من لئو مسی را به کریستیانو رونالدو ترجیح می دهم

فوتبال724– هرنان کرسپو می گوید که او لئو مسی را به کریستیانو رونالدو ترجیح می دهد و مطمئن است که زمان پائولو دیبالا در یوونتوس فرا خواهد رسید.

کرسپو به توتواسپرت گفت:

من واقعاً از [آندره] پیرلو خوشحالم، آندره یک فرد خارق العاده است و من همیشه می خواهم آرزوهای خوبی برای افراد خوب داشته باشم.

ما با هم بازی کردیم، احساسات زیادی با هم داشتیم. به یاد دارم او و الساندرو نستا در اتاق مشترک بودند و من همیشه برای مزاحمت آنها می رفتم. لحظات شگفت انگیزی از شادی را سپری کردیم.

کرسپو معتقد است زمان پائولو دیبالا در یووه فرا می رسد زیرا آرژانتینی به دلیل مصدومیت فقط وقت کمی برای بازی داشته است.

استعداد دیبالا به زودی شکوفا خواهد شد. او یک بازیکن برای یک تیم برتر است و بارها ثابت کرده است. از نظر من مشکلی وجود ندارد.

لاوتارو مارتینز یکی دیگر از آرژانتینی ها است که کرسپو تحسین کرده است:

من در تابستان گذشته با انتخاب لاوتارو مارتینز قانع شدم. او در اینتر ماند.

این فصل به دلیل شیوع بیماری پیچیده بود، باشگاه تصمیم گرفت برای اولین بار با او قمار کند و پس از جدایی مائورو ایکاردی از او به عنوان بازیکن اصلی استفاده کرد. ال تورو دریغ نکرد، او با این چالش روبرو شده و ویژگی های خود را نشان داده است.

زانتی و میلیتو درباره او بسیار خوب صحبت می کنند، او یک بازیکن باورنکردنی است و جای پیشرفت دارد.

بارسلونا هفته آینده برای دیدار با یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا به تورین سفر می کند اما به نظر نمی رسد که لئو مسی کاملا مشکلات خود را با کاتالان ها حل کرده باشد.

کرسپو تأکید کرد:

من متاسفم که یک لئو مسی غمگین را در بارسلونا دیدم، اینجا خانه او است.

من امیدوارم که او روابط عالی قبلی خود را از سر بگیرد و یا می تواند عشق بازیکن و هواداران را از بین ببرد. مدیریت با مشکلات او ارتباط دارد.

من مشتاقانه منتظر دیدن یووه-بارسلونا هستم اما مسی را نسبت به کریستیانو رونالدو انتخاب می کنم.

لئو یک هموطن است، من مردی هستم که می دیدم در حال بزرگ شدن است. کوپا آمریکا تابستان سال آینده است، آرژانتین و کلمبیا میزبانان این مسابقات هستند. امیدوارم بتوانیم همه راه را تا انتها پیش ببریم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید