| |

واتزکه مدیر عامل بروسیادورتموند علاقه رئال مادرید به ارلینگ هالند را تایید می‌کند

به گزارش فوتبال۷۲۴ هانس یواخیم واتزکه، رئیس باشگاه بوروسیادورتموند می‌گوید چند روز پیش گفتگوی بسیار خوبی با مینو رایولا داشتم.

با گذشت چند روز از شروع بازار نقل و انتقالات، به نظر می رسد تکراری ترین و مورد نظرترین نام در نقل و انتقالات نام ارلینگ هالند باشد. این را مدیر عامل باشگاه دورتموند ، هانس یواخیم واتزکه، در مصاحبه‌ای با رسانه آلمانی «بیلد» تأیید کرد:

مهم نیست او به کجا می رود، همه درباره ارلینگ هالند با ما صحبت می کنند. تنها چیزی که می دانم تضمینی است که رئال مادرید علاقه زیادی به او دارد. اکنون می توانم 25 تیم دیگر را نام ببرم، اما با اطمینان می دانم رئال با بازیکن در ارتباط است.”
ولی من فکر می کنم اگر کمی بیشتر در دورتموند بماند برای او خوب است.”

با این حال، واتزکه همچنان درها را برای هر احتمالی باز گذاشت:

“او ممکن است برود، اما ممکن است بماند. . مکالمات همیشه کاملا دوستانه است، و ما در تماس هستیم. قطعاً در چند هفته آینده جلسه دیگری خواهیم داشت.من با رایولا تماس گرفتم و قطعا در چند هفته آینده جلسه دیگری خواهیم داشت.تمرکز بر پیشرفت کلی هالند است. مانند لواندوفسکی، من دوست دارم زمانی که ارلینگ قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود به او افتخار کنم. شخصاً، فکر می‌کنم اگر مدتی طولانی‌تر در بوندسلیگا بماند، برای او خوب است. رایولا فردی است که از قبل می داند دارد چه می کند. “

واتزکه همچنین اعتراف کرد که بازیکنانی بهتر از لواندوفسکی و هالند در لیگ اسپانیا نمی بیند. به همین دلیل است که آنها باید برای “حفظ ستاره ها در بوندسلیگا” تلاش کنند و آن را “وظایف بزرگ” می دانند.

 

درحال حاضر فکر نمیکنم در لالیگا ستاره‌ای بهتر از لواندوفسکی و هالند وجود داشته باشد.ما باید ستاره‌های اینچنینی را در المان حذف کنیم

هانس یواخیم واتزکه درباره بازگشت احتمالی کلوپ، یکی از بهترین مربیانی که در بوروسیا کار کرده است، صحبت هایی داشت:

اگر او در هر مقطعی این احساس را داشته باشد که دوست دارد به باشگاه بازگردد، همه درها باز است. ما بیشتر صحبت می‌کنیم. و فکر نمی‌کنم او بخواهد برای همیشه مربی باشد. به فرض اگر بگوید من دوران مربیگری خود را به پایان رسانده ام، اما دوست دارم دوباره کاری در باشگاه انجام دهم، سپس ما چیزی را پیدا می کنیم، که از قبل مشخص است. اما اکنون فکر می کنم که احتمال آن بسیار کم است.

 

هانس یواخیم واتزکه، مدیر عامل دورتموند درباره تفاوت تیمش با بایرن گفت

“آنطور که آنها بازی می کنند، شما نمی توانید به آنها نزدیک شوید. با 80 میلیون یورو تفاوت در بودجه، شما می توانید 10 بازیکن دیگر در کلاس جهانی را به خدمت بگیرید. آنها این پتانسیل را دارند. بیشترین پول را دارند و با آن به خوبی کار می کنند”

واتزکه درباره خط هافبک بایرن مونیخ گفت :

“خط هافبک آنها با کیمیچ و گورتزکا در سطح بالایی قرار دارد، باید این را بگوییم. اما برای داشتن چنین بازیکنانی باید 20 تا 25 میلیون یورو دستمزد بپردازید. بایرن توانست با آنها تمدید کند. اگر آنها در دورتموند بودند، احتمالا تا الان رفته بودند”

واتزکه درباره کیمیچ گفت:

“من جاشوا کیمیچ را به خاطر نحوه فوتبالش و نحوه زندگی اش در زمین دوست دارم، البته شما دوست دارید چنین کسی را داشته باشید.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید