|

وقتی گفته های پرز در سالهای گذشته فاش می‌شود.هر آنچه از پرز رئیس رئال مادرید در این هفته منتشر سده است

به گزارش فوتبال۷۲۴ خوزه آنتونیو آبلان خبرنگار اسپانیایی مدعی شده است فایلهای صوتی از پرز رئیس باشگاه رئال مادرید جمع آوری کرده است که در آن او طی سالهای۲۰۰۶تا۲۰۱۲ درباره اسطوره های این باشگاه صحبتهای ناخوشایندی کرده است
در این مقاله کلیه حرفهایی که این خبرنگارد منتشر کرده را جمع آوری کرده ایم

بازیکنان بسیار خودخواه هستند ، نمی توان به آنها اعتماد کرد ، هر کسی که به آنها وابسته باشد اشتباه می کند ، شما را به عنوان یک دروغگو نشان می دهند ، این مسخره است ، بازیکنان آزار دهنده هستند ، من افراد زیادی را دیده ام اما من هرگز چنین بازیکنان فوتبالی را ندیده ام

آنها تصویر اشتباهی را به مردم منتقل می کردند ، چگونه حقیقت را به آنها می گفت؟ وقتی سارا کاربونرو کریستیانو را به خودخواهی متهم کرد ، او از ایکر تمجید کرد ، و آنچه در مورد راموس و حادثه مورینیو یک سال بعد اتفاق افتاد ، همه چیز به ایکر اشاره داشت.

درباره کاسیاس

اگر من مجبور شدم بازیکنی بخرم این از یوونتوس خواهد بود ، بوفون که ارزان هم بود ، زیرا فکر می کنم کاسیاس دروازه بان رئال مادرید اسطوره ای نیست ، او هرگز نبود ، این شکست بزرگی بود که ما متحمل شدیم ، آنها همیشه از او دفاع می‌کنند ، خوب این از بزرگترین کلاهبرداران است ، و بعد از او رائول ،این دو کلاهبرداران بزرگی هستند.

 

درباره ارسون ونگر و مربیان

آرسن ونگر ریاست را می خواهد ، من این را نفهمیدم ، کاپلو هیچ وقت موافق نیست ، او لجباز است و آنها فقط او را می خواهند ، و من قصد داشتم روبرتو کارلوس را به چلسی بفروشم ، ما کاروالیو را به عنوان یک مدافع میانی میخواستیم. این تنها چیزی است که ما نیاز داشتیم.

کاسیاس مسئول شکست در الکلاسیکو

 

‏ ما مقابل بارسلونا 4-2 شکست خوردیم. هواداران در برنابئو از کاسیاس استقبال می کنند. او شماره 1 هواداران است ، اما آنها نمی دانند که او جمعه برای تمرین می‌آمد ، چرا؟ چون او با دوست دخترش صحبت می کرد.

 

همه کاسیاس را دوست دارند ، او برای من چیز ترسناکی است ، کاسیاس جایی در تیم ندارد ، خوب نیست و سطحش هم بد است ، علاوه بر این کوته بینی دارد ، قسم می خورم که به او گفتم

این دختر ،دوست کاسیاس است ، من به او اعتماد ندارم. آن جوجه ، می دانی برای چه می‌گوید؟ … آنها دیوانه می شوند وقتی به شهرت می رسند. چون سارا فکر می کند یک هنرمند سینما است.

کاسیاس قد بلندی ندارد و خوب نمی بیند. مسابقه ای که در لیگ مقابل بارسلونا بازی کردیم … او دیر رسید ، از صحبت با دوست دخترش آمد ، آنها در مورد برنامه مربی بحث کردند.”

کاسیاس دو انگشت پا ندارد ، من کاملا او را می شناسم ، او بسیار کوته فکر است و همچنین هنگامی که با دوست دختر خود سارا است بدتر می شود ،او همیشه غایب است ، او یک بچه کوچک است ، او مانند یک سگ کوچک ، او مانند یک عروسک ، چیزی کودکانه است.

درباره بکهام

بکهام پسر خوبی است ، بسیار باهوش است ، جهنم. ما سالانه 30 میلیون از این درآمد کسب می کنیم ، بیش از بقیه ، حتی زیدان. آنها گنجینه ای بودند که ما به دنبال آوردن آن بودیم. آئودی می خواست با ما امضا کند ، و در عین حال رائول هیچ ارزشی نداشت ، حتی حتی در فروش پیراهن ، ارزش تبلیغات او بسیار پایین بود

درباره رائول

“زندگی همه چیز را به رائول داده است ، او هر ساله درآمد زیادی کسب می کند ، میلیون ها دلار و احساس قدردانی نمی کند،این ترسناک است.”

“بسیاری از مشکلات رائول خانوادگی بود ، رائول لعنتی ، مرد ، تو در خانه مشکل داشتی جدایی یا طلاق نمی دانم ، مثل این به نظر می رسد او در خانه اش بد است ، من نمی دانم چرا با این مشکلات به باشگاه می‌آمد. مادر من تمام صبح می گفت ، شما باید بلند شوید و خدا را شکر کنید. ”

“بازیکنان بسیار خودخواه هستند ، شما به هیچ وجه نمی توانید روی آنها حساب کنید و هرکسی که به آنها وابسته باشد اشتباه می کند ، این مسخره است. من دید وحشتناکی در مورد بازیکنان دارم.”

ما در رئال مادرید دو شیاد داریم ، اولی رائول و دومی کاسیاس ، آنها کلاهبردار هستند.

“زیدان؟ او پسر خوبی مانند بکام ، تنها دو نفری است که می توانید با آنها صحبت کنید. در مورد رائول ، او بد است ، فکر می کند مادرید از او است.”

درباره دلبوسکه و تیم اسپانیا قسمت دوم

 

او به تیم ملی خواهد رفت ، کما اینکه تیم ملی فاقد چنین شخصی است ، ویسنته مربی نیست ، همانطور که ایکر کاسیاس دروازه بان مادرید نیست ، دلبوسکه نیز چنین است ، مردم فکر می کنند من او را دوست ندارم ، من فقط وسواس او را نمیفهمم ، اما او مربی فوتبال نیست ، در واقع ، او فقط مربیان بازیکنان خوب است.

“کمبود نیرو وجود داشت. من یکی از کسانی هستم که معتقد هستم تمام مشکلات رئال مادرید به دوران او برمی گردد ، به طور کلی کمبود قدرت. دل بوسکه فرد خوبی است ، اما نه بیشتر از این

دلبوسکیه مربی است؟ این بزرگترین دروغی است که من در زندگی ام شنیده ام ، او حتی حرفه مربیگری را نمی داند ، او نمی داند چگونه بازیکنان را هدایت کند ، او تاکتیک ندارد ، هیچ کار بدنی و جسمی ندارد

بیایید ببینیم ، هیچ کس به دلبوسکه پیشنهاد کار نمی دهد ، زیرا آنها می دانند او مربی بدی است ، واقعیت این است که نمی توانم بگویم چون نمی خواهم او را آزرده کنم ، از رئیس بشیکتاش بپرس ، بگذار او به شما بگوید چه احساسی دارد ، این یک مشکل بزرگ است ، او مربی نیست.دلبوسکی نمی داند تمرین چیست ، تاکتیک نمی داند ، احمق است.

درباره مورینبو

 

فشار فابیو کونترائو را شکست داد ، او کاملا تمام شد ، او بیمار است و مربی باید او را به سطح طبیعی خود برگرداند و این اتفاق نیفتاد ، این به این معنی نیست که او از بازی امتناع ورزید ، اما او قبلاً بیمار روانی داشت ، مورینیو چه کاری انجام داد؟ هیچ چیز ، او اهمیتی نمی دهد ، مورینیو او را کشت ، این نفرت انگیز است

فابیو کونترائو دیگر دیوانه و بی مغز است ، احمق است ، نه؟ او بدون گواهینامه رانندگی می کند ، اساساً توانایی بازی در فوتبال را ندارد و معتقد است که جایگاه او در تیم ضروری است و موقعیتش تضمین شده است.

درباره رونالدو

 

واکنش مندس به اظهارات کریستیانو چه بود؟ هیچ ، هیچ ، آنها هیچ کاری نمی کنند ، این دو مرد کریستیانو و مورینیو استکبار وحشتناکی دارند و هر دو خراب هستند و آرزو می کنند پول بیشتری جمع کنند ، چه با تبلیغات و چه جلب توجه.

“مسخره است ، اگر کریستیانو مریض است، چرا در مقابل دنیا چنین کاری می کند؟ این بچه ها آنقدر مغرور هستند ، با این همه پول ، آنقدر زیاد ، حتی حقوق تصویر و تبلیغات ، که می آید با آن چهره ای که او دارد ، این بی ادبی اوست که همه از او متنفر هستند. “”.

“کریستیانو می گوید غمگین است؟ این یک آدم احمق و بیمار است. شما فکر می کنید این پسر طبیعی است اما او طبیعی نیست

من رئیس پورتو را می شناسم ،پپه با قیمت سی میلیون اینجا را ترک کرد و به آنجا رفت و حالا باید ببینیم از کدام بانک پول آمد ، آنها این کار را با خورخه مندس انجام دادند ، مندس است که همه اینها را فریب می دهد ، همه چیز برای او عجیب بود مخصوصا با مورینیو ، کاروالیو از هر طرف پول می گیرد

درباره روبرتو کارلوس

 

من می خواستم روبرتو کارلوس را به چلسی بفروشم ، آنها واقعاً او را می خواستند. من او را به خاطر کاروالیو به آنها می فروختم و سپس با 2 میلیون یورو زامبروتا را امضا می کردم.

 

درباره کاسیاس و رائول قسمت دوم سال ۲۰۱۲

 

کاسیاس قد بلندی ندارد و خیلی خوب نمی بیند ، من از جنس خواستم او را به چشم پزشک ببر زیرا او نمی تواند درست ببیند. او نمیتواند تیرها و گوشه ها را ببیند ، قسم می خورم که گفتم ، دروغ نمی گویم.

رائول در خانه اش مشکل دارد و اگر در خانه مشکلی دارید باید طلاق بگیرید یا جدا شوید یا چیز دیگری. او توسط زنان آسیب دیده است ، دوست دختر قدیمش او را ترک کرده است.

 

درباره فیگو

وقتی فیگو آمد و بهترین دوست رائول شد و بین آنها هیرو ، آنها تیم را اداره می کردند ، او هرگز کاری نکرد ، هرگز ، هرگز ، من به کسی چنین چیزی نمی گفتم ، اما واقعیت است ، او هرگز کاری نکرده است

فیگو کسی است که تیم را به فنا می دهد. بهترین بازیکن تیم ما بدون شک زیدان است. فیگو همانند رائول یک حرام زاده است. بدترین بازیکنان ما رائول و فیگو هستند.

 

درباره گوتی

 

گوتی بدترین دشمن خودش است. او یک احمق به تمام معنی است. نمی دانم با چه منطقی با او تمدید کردند. این که فکر کنند باید به گوتی اعتماد کرد آن هم در حالی که خرج زیادی برای ما داشته است، طرز تفکر یک احمق است. او مانند یک بز است و اصلا معمولی نیست.

درباره اسطوره های قدیمی

 

افسانه های رئال مادرید در دهه 80 میلادی می خواهند تمام عمر از رئال مادرید کسب درآمد کنند ، آنها 600000 حقوق سالانه می خواهند.

درباره انتقام در شبکه‌های اجتماعی

 

شبکه های اجتماعی نقش مهمی مانند آن پسر دیگو تورس دارد که همیشه از من انتقاد می کند اما من انتقام خود را گرفتم. من یک کمپین مزاحمت اینترنتی ایجاد کردم ، اکنون او هر روز مورد حمله قرار می گیرد. برای او آسان نیست که با من بازی کند.

روبرتو کارلوس نوازنده سازهای کوبه ای با بوی بد است ، یک بار به من نزدیک شد و از بوی گندیده او احساس سرگیجه کردم. “

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید