| | | |

پاراتیچی : بارسلونا باید آرتور را برای پیوستن به یوونتوس متقاعد کند

رئیس بانوی پیر به جابجایی آرتور ملو با پیانیچ اصرار دارد

فابیو پاراتیچی ، مدیر یوونتوس گفت پس از تایید مذاکرات با قهرمانان لالیگا ، آرتور باید در مورد مبادله بارسلونا با تورین قانع شود

آرتور در مرکز مبادله ای با میرالم پیانیچ هافبک یووه قرار دارد ، اگرچه طبق گزارش ها ستاره بارسا مایل به ترک نوکمپ نیست.

پاراتیچی پیش از پیروزی 2-0 یووه مقابل بولونیا در سری آ روز دوشنبه ، درباره این موضوع صحبت کرد

او‌گفت:

ما با بارسلونا بارها صحبت کرده ایم ، اما در حال حاضر همه تیم ها بازی های مهمی را انجام می دهند ، بنابراین ترجیح دادیم بعد از این دوره صحبت را ادامه دهیم.این در مورد 30 ژوئن نیست ، قبل یا بعد از آن ، بلکه در مورد توافق طرفین مختلف است و هر دو بازیکن باید قانع شوند. بنابراین ، در مورد تاریخ مذاکره مسئله ای وجود ندارد.

آرتور در سال 2018 از باشگاه برزیلی گرمیو به غول های اسپانیا پیوست.

این بازیکن 23 ساله که در رادار بانوی پیر قرار گرفته است ، در این فصل 26 بازی انجام داده و در همه رقابت ها 4 گل به ثمر رسانده است.

در اوایل این ماه، ستین سرمربی بارسلونا اعتراف کرد که درباره آینده بازیکن برزیلی بحث هایی صورت گرفته است.
ستین گفته بود:

درست است که ما در مورد چیزی صحبت کرده ایم ، اما فعلا مذاکرات جدی انجام نشده است. شرایط فعلی با شرایط معمول متفاوت است و بر بازار تأثیر خواهد گذاشت.در مورد بازیکنان ، من صریح هستم که همه کسانی که در حال حاضر در ترکیب تیم هستند ، من روی آنها حساب می کنم و به همه احتیاج دارم زیرا بازی های زیادی برگزار می شود.در مورد حدس و گمانه‌ها ، من ترجیح می‌دهم که صحبت نکنم.

آرتور تمایل خود را برای ماندن در بارسلونا در ماه آوریل روشن کرد. او قبلاً برای معامله‌ای به اینتر پیشنهاد شده بود.

آرتور ملو در بیانیه ای که موندو دپورتیوو منتشر کرده ، گفت:

همیشه حدس و گمان هایی وجود خواهد داشت اما صادقانه ، ایده من کاملاً واضح است. تنها گزینه ای که من علاقمند به آن هستم ، ادامه در بارسلونا است.
من بسیار راحت و آرام هستم. من واقعاً احساس خوبی در اینجا دارم و به علاوه ، از اعتماد باشگاه و کادر فنی سپاسگزارم. این دلیل دیگری است و کاملاً روشن است که تنها آرزوی من ادامه دادن در بارسلونا است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید