| | |

پاری‌سن‌ژرمن نگاهی جدی به مهاجمین برتر فوتبال در لیگ آلمان دارد

به گزارش فوتبال۷۲۴ پی اس جی مدعی لیگ 1 مدتی است در حال جمع آوری اطلاعات برای جانشینی احتمالی کیلیان امباپه است زیرا انتظار می رود این بازیکن 22 ساله تابستان آینده راهی رئال مادرید شود. به گزارش le10sport (از طریق دیلی میل) ، پاریسی ها می خواهند ارلینگ هالند ، ستاره بوروسیا دورتموند را با لیونل مسی و نیمار جونیور همراه کنند و در صورت عدم توافق با نروژی ، روبرت لواندوفسکی ، بازیکن بایرن مونیخ را به عنوان گزینه پشتیبان نگه می دارند.

با توجه به وسواس پاری سن ژرمن برای جمع آوری فهرست آنها با افزودن بازیکنانی که دارای تجربه فراوان هستند ، نمی توان تعجب کرد که چرا آنها لواندوفسکی را دنبال می کنند. به طور ساده ، مدیر ورزشی باشگاه لئوناردو ظاهراً به دنبال برآوردن نیازهای بلند مدت باشگاه است و بنابراین این هالند 21 ساله را جایگزین مناسب تری نسبت به ملی پوش لهستانی می داند.

مائوریسیو پوچتینو اخیراً در مورد تمایل به حفظ امباپه در پی اس جی صحبت کرده بود ، اما جدایی این جوان بسیار محتمل است. در صورت اتمام قرارداد وی ، اگر باشگاه مادریدی تصمیم بگیرد که به او پیشنهاد داد ،او به طور رایگان به مادرید خواهد رفت.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید