فلورنتینو پرز
| | | | |

پرز رئیس باشگاه رئال مادرید و مصاحبه مفصل با نشریه «ال چیرینگیتو»

به گزارش فوتبال۷۲۴ فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید در مصاحبه‌ای به مسائل چند وقت اخیر باشگاه مادرید پرداخت و از آینده تیم گفت

در این میان مارکو آسنسیو نامی است که برای تمدید به گوش نمیرسد. همانطور که کارلوس کارپیو امروز به MARCA گفت، آسنسیو یک سال از قراردادش باقی مانده است و آینده خود را در دستان خورخه مندس قرار داده است، که قرار است در چند روز آینده با رئال مادرید دیدار کند تا درباره تداوم حضورش مذاکره کند. میلان و آرسنال باشگاه هایی هستند که در صورت تمدید نکردن او بیشتر علاقه مند به جذب او هستند.

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید به برنامه El Chiringuito در آخرین روزهای فصل درخشان برای سفیدپوشان با عنوان قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا مصاحبه کند. رئیس باشگاه مادریدی وضعیت فعلی باشگاه را تجزیه و تحلیل خواهد کرد، او درباره خریدهایی که قبلاً انجام شده است (رودیگر و شوآمنی ) و هم ناامیدی از جذب کیلیان امباپه، صحبت کرد

پرز در مورد عدم خرید امباپه: 🔻

🎙”رویای او این بود که برای رئال مادرید بازی کند، ما می خواستیم این کار را در آگوست گذشته انجام دهیم و اجازه ندادند، او مدام می گفت که می خواهد برای مادرید بازی کند و حدود 15 روز قبل از تغییر شرایط. از یک طرف به دلیل فشار سیاسی و از طرف دیگر اقتصادی،او احساس بدی کرد و به دلیل آنچه که راحت ترین کار برای این احساس بنبست را می دید مجبور به ترک معامله شد. آنها به ما گفتند که نظر او تغییر کرده است. اگر علاوه بر آن وجود داشته باشد. دیگر نیازی به فکر کردن نیست. او نمی خواست این عمل را انجام دهد، این من را شوکه کرد، فوتبال یک ورزش جمعی است، هیچ کس نمی تواند متفاوت باشد . پیشنهاد رهبری مدیریت باشگاه را دادیم… و ما گفتیم “این امباپه ای نیست که من می خواستم بیاورم، یک نفر دیگر است که باید رویای خود را تغییر دهد.” او خیلی جوان است، فشار روی همه ما تأثیر می گذارد. رئیس جمهور با او تماس می گیرد، یک بچه تحت تأثیر قرار می گیرد، اگرچه خیلی منطقی نیست که او با رئیس جمهور فرانسه تماس بگیرد، باشگاه های بیشتری در آنجا وجود دارد، رئیس جمهور می خواهد که لیگ کشورش رونق پیدا کند. اما او می تواند در این یا آن تیم پیشرفت کند. زیدان به مادرید آمد، بنزما بازیکن بزرگی است… نمی دانم چرا این اتفاقات می افتد.

 

پرز در‌ مورد لحظه تغییر نظر امباپه:🔻

🎙 “او تغییر می کند، چیزهای دیگری به او پیشنهاد می کنند، به او فشار می آورند و او یک فوتبالیست دیگر شده است. هیچ کس در رئال مادرید بالاتر از باشگاه نیست. او یک فوتبالیست بزرگ است، او می تواند بیشتر از دیگران برنده شود، اما این یک ورزش جمعی است و ما ارزش ها و اصولی داریم که نمی توانیم آنها را تغییر دهیم. من او را دوست دارم، او تلاش کرد و فشار باعث شد شرایطش را تغییر دهد و این کار آسانی نیست. فکر می کنم مادرش می خواست که او به رئال مادرید بیاید زیرا به عنوان یک پسر بچه آرزوی او بود. می گویند مادرش خجالت زده است.

پرز درباره اینکه چرا پیش قرارداد امضا نشد؟🔻

🎙 “او این کار نمی تواند انجام شود، باید به باشگاهی بروید که با یک بازیکن وارد مذاکره می شوید و این باعث ناراحتی بزرگی برای او می شود و معقول ترین کار این بود که به آن پایان دهید. پاری سن ژرمن این را علنی خواهد کرد و تحمل آن فشار اضافی بسیار سختی خواهد بود. امباپه که قرار بود به اینجا بیاید با این امباپه که مانده است یکی نیست. اگر چنین است، ترجیح می دهم او در پاری سن ژرمن بماند. من یکی از رویاها را می خواهم. غیرممکن است. این امباپه امباپه من نیست که حاضر نیست با تیم ملی خود کار تبلیغات انجام دهد … من این را نمی خواهم. ممکن است لغزش باشد اما فکر می کنم آنها او را گیج کرده اند» “او به من پیام می‌دهد و من به او پاسخ می‌دهم. می‌دانم که او امباپه‌ای نبود که می‌خواستم. هیچ بازیکنی در تاریخ رئال مادرید بالاتر از بقیه نبوده است و این یک جمع است. ما هیچ تکلیفی را انجام نمی دهیم که گروه را در معرض خطر قرار دهد. “امباپه تمدید شد و به هر دلیلی نظرش تغییر کرد. این برای رئیس جمهور ، شهردار پاریس، آسان نیست که شما را متقائد کنند از تیم پاریسی نروید… آن هم در فرانسه. و سپس در قطر چیزهایی به شما پیشنهاد می کنند که کمی دیوانه تان می کند، تاثیر نامتناسبی بر جنبه ورزشی یک بازیکن به شما می دهند…”

نظر پرز درباره امباپه از حضور در مسابقات تیم ملی امتناع کرد:🔻

🎙”یک بازیکن خواننده یا بازیگر سینما نیست، او بازیکن گروهی است که همه در شرایط برابر هستند، هیچ کس بالاتر از دیگران نیست. او در تمام عمرش گفته بود که رویای او بازی کردن برای مادرید است و در نهایت … او روزهای بسیار بدی را سپری کرد. یکی سعی می کند از طریق راهی که وحشت به پایان می رسد، را حل کند

پرز درباره اینکه آیا زیدان به پاری سن ژرمن می‌رود🔻

🎙 “همیشه شنیده ام که او مردی برای رئال مادرید و تیم ملی فرانسه بود. او همچنین می توانست نظرش را تغییر دهد.”

 

پرز درباره اینکه چرا هالند را به خدمت نگرفت؟:🔻

🔻 “ما بهترین شماره ۹ جهان را داریم و قرار نبود هالند را بیاوریم تا او را روی نیمکت داشته باشیم، درست است؟ بند فسخ دو سال دیگر؟ نمی دانم. علاقه ای بیشتر از تشکیل تیم جدید با جوانانی که داریم و چند تقویتی نیست.

پرز درباره اینکه آیا بازار تابستانی تمام شده است؟🔻

🎙 “فعلاً متوقف شده ایم، زیرا فرصت بیشتری نداریم. اکنون همه کارها باقی مانده است، یعنی جولای و آگوست، تا ببینیم چه بازیکنانی بیرون می آیند. اگر بنزما مصدوم شد بازیکنی تعویضی باشد اما برای آن روز، نه اینکه او را روی نیمکت بگذارم.

پرز درباره آسنسیو 🔻

🎙 مدیر ورزشی خوزه آنخل است.❗️

پرز در تمجید از آنچلوتی: 🔻

🎙”به او گفتم از حضورتان متشکرم. جو امسال خیلی خوب است، جو عالی، مردی که با همه بازیکنان خیلی خوب رفتار می کند، آمادگی بدنی عالی که ما بیش از هر کسی دویدیم… سال خوبی برای کادرفنی بود

پرز درباره تیم گفت 🔻

🎙 “در بازی با سیتی مثالی وجود دارد و پیشکسوتان خارج از زمین هستند و بچه ها بازی می کنند و آنها را تشویق می کنند تا گل دوم را بزنند و ارتباط بین جوانان، پیشکسوتان و مردم چیزی جادویی است. “.

پرز درباره زمانی که او در سال 2009 برای جذب بنزما رفت: 🔻

🎙”آنها به او گفتند که من می آیم و او گفت “کسی که کهکشانی ها” را ساخت و سرش را تکان داد.»
“نکته در مورد کهکشانی ها این بود… ما شرایط بسیار بدی داشتیم و به بازار زدیم و بهترین ها را آوردیم. محیطی را ایجاد کردیم که حامیان مالی تغییر کردند. تکا 400 میلیون و زیمنس 4000 پرداخت کردند. مشکل مادرید همین درآمد کم بود و بنابراین ما بیشتر وارد شدیم.

پرز درباره اینکه حالا دیگر کهکشانی ها وجود ندارند:🔻

🎙 “بازیکنان بزرگ آنها را به شما نمی فروشند یا ارزش پول زیادی دارند. ما بندهای 1000 میلیونی داریم. ما وینیسیوس، رودریگو، والورده، میلیتائو… مشکلی برای تمدید وینیسیوس وجود ندارد، او همیشه می گوید که از مادرید حرکت نمی کند.

پرز درباره اینکه کدام مربی او را تشویق به فروش وینیسیوس کرد:🔻

🎙 “نمی دانم. هیچ کس نمی خواهد وینیسیوس را بفروشد. من فکر می کنم او قطعاً توپ طلا خواهد برد، مانند بنزما که الان خواهد برد. برخی عصبی شدند، مانند رودریگو یا والورده. فکر می کنم یکی دیگر که می خواهد به ارزویش برسد رودریگو است. وینیسیوس یک پسر 18 ساله بود که به کاستیا می آید، او کسی نیست که ما الان می شناسیم. هر سال او بهبود می یابد.” او می گوید از مادرید نقل مکان نمی کنم.

پرز درباره دوره بیل:🔻

🎙 “او یکی از بازیکنان بزرگ مادرید بود، کیو، والنسیا، لیسبون را به یاد بیاورید… او بازیکنی تماشایی است و من او را خیلی دوست داشتم.”

پرز درباره هازارد: 🔻

🎙”او بدشانسی زیادی داشته است، این است که به محض ورود یکی از هم تیمی هایش به او لگد زد ،او بهتر خواهد شد. او برای امسال بسیار هیجان زده است. او این آرزو را دارد و ما باید به او ایمان داشته باشیم.»

پرز درباره برنابئو جدید: 🔻

🎙”استادیوم در بهترین مکان مادرید است. ما سالی 26 یا 27 بازی انجام می دهیم و به ذهنمان خطور کرد که قرار است آن مکان مرکزی را ببندیم و آن را به بزرگترین مرکز تفریحی اروپا تبدیل کنیم. منبع درآمد مهمی برای ما خواهد بود.اگر در حومه شهر بود امکان پذیر نبود.ما از موقعیت مکانی استفاده کردیم.با شرکت بهره برداری استادیوم توافق کردیم که بسیار خوب است.”

پرز درباره تباس از مادرید با پاری سن ژرمن حمایت می کند: 🔻

🎙”تباس مطمئنا از رئال مادرید حمایت نمی کند، من از تباس حمایت نمی کنم، احساس آسیب می کنم، ما همچنین دعوای حقوقی بر سر یک توافقنامه لالیگا داریم که از نظر ما غیرقانونی است. مطمئناً غیرقانونی است که شکست می خورد. برای تبعیت از یک فرمان قانونی، که ما حق پخش تلویزیونی لالیگا را برای تجاری سازی آن، تحت یک رژیم رقابتی و به مدت سه سال، واگذار می کنیم.

پرز درباره دادگاه:🔻

🎙”تا آخر خواهیم رفت”

پرز درباره اینکه لاپورتا تسلیم CVC نمی شود:🔻

🎙 “بارسا یک باشگاه جدی است که این را محکوم کرده است و اینکه بعداً ورود به آن سخت خواهد شد،.”

پرز درباره وضعیت اقتصادی بارسلونا 🔻

🎙 “در زندگی شرایط اقتصادی بهتر یا بدتر وجود دارد. بارسا یکی از باشگاه های بزرگ جهان است که ارزشی معادل 4 یا 5000 میلیون یورو دارد، می تواند شرایط سختی را پشت سر بگذارد اما مکانیسم هایی برای جلو افتادن دارد. و چه چیزی بیشتر، همه ما آن را می خواهیم. در لالیگا آنها باید مدیران ورزشی بارسا باشند، آنها می گویند که با هر کسی که می تواند یا نمی تواند امضا کند، بارسا را ترک کند. بارسا یک باشگاه بزرگ است، به نظر من ما دو تیم برتر جهان هستیم و زمانی آنها ال کلاسیکو بازی می کنند، 600 میلیون نفر آن را تماشا می کنند.

پرز درباره لواندوفسکی و بارسا:🔻

🎙 او بازیکنی است که آزاد نیست، اما به نظر من خیلی خوب است.

پرز درباره رفتن مسی: 🔻

مارسلو هم با این بازیکنان خوب و دوست داشتنی با اشک خداحافظی کرد، روزی که می روند چطور گریه نمی کنند؟ اما من خوشحال نیستم چون هیچکس نمی رود. اگر لواندوفسکی می توانست بیاید خیلی خوب می شد.” همه اینها بزای لیگ پیشرفت است…».

پرز درباره روابط خوب با تیم های رقیب:🔻

🎙 “من به ارزش های مادرید وفادار هستم. من هرگز با یک داور یا بازیکن یا با کسی درگیر نشده ام، خجالت می کشم.

پرز درباره گاوی 🔻

🎙به خوزه آنخل سانچز بگویید… من نمی دانم.” فکر نکنید برای اینکه من خوب کار کنم، دیگری کارش را بد انجام می دهد.”

پرز درباره بارسا و رابطه آن با لاپورتا:🔻

🎙 “این باشگاهی است که ارزش پول زیادی دارد و می تواند دوران بدی را پشت سر بگذارد. شما باید کارهایی را انجام دهید که در شرایط بدی هستید. لاپورتا کمی بیش از یک سال گذشته است همه چیز یک شبه درست نمی شود. صبور باشید و خواهید دید که ال کلاسیکوهای فوق العاده ای برگزار خواهد شد. ما هر روز صحبت نمی کنیم اما زمانی که چیزی ما را نگران می کند صحبت می کنیم. ما رابطه خوبی داریم. “

پرز درباره تیم اتلتیکو 🔻

🎙 “ژیل مارین آنچه را که می‌خواست یا باید انجام می‌داد انجام داد، او در گروه 12 نفره است و برخی نامه‌ای امضا کردند تا رئیس یوفا و جامعه موجود را راضی کند.”

پرز درباره قرارداد عدم کار و خرید با اتلتیکو: 🔻

قرارداد عدم خریدی از اتلتیکو وجود ندارد، ما با باشگاه صحبت می کنیم تا ببینیم آیا آنها می خواهند او را بفروشند یا نه، پس کاری برای انجام دادن وجود ندارد.”

آیا از قهرمانی های فوتبال اسپانیا(غیر رئال) خوشحال هستید؟ پرز 🔻

🎙 “من طرفدار نیستم، خوشحالم اگر اتلتیکو بیشتر از یک خارجی قهرمان اروپا شود. هر چیزی که در فوتبال اسپانیا اهمیت زیادی دارد به نظر من خوب است. من یک طرفدار فوتبالم» .

پرز درباره پی اس جی، یوفا و باشگاه های حکومتی 🔻

🎙”در اولین بازی مقابل پاری سن ژرمن 20 دقیقه وقت باقی مانده بود. آیا پاری سن ژرمن قوی تر بود؟ نه، ما می خواهیم لیگ قهرمانان را ببریم. این دشمن نیست. نه چلسی و نه سیتی. همه کسانی که رقابت می کنند با هم دوست هستند. ، با همه کنار می آییم.

پرز درباره اینکه پاری‌سن‌ژرمن شوآمنی را را می‌خواهد:🔻

🎙 “شوآمنی گفت که یکی به او گفته که اگر می‌خواهد به پاری سن ژرمن برود،میتواند. نمی‌دانم چه کسی، یک نفر. مثل اینکه امباپه به او گفت که اگر می‌خواهد به پاری سن ژرمن برود و او گفت نه. این بارها اتفاق می‌افتد. وقتی قراردادها بسته می شود، آسان است، آنها صحبت می کنند، باشگاه های متعددی وجود دارد، تا جایی که من می دانم پی اس جی، لیورپول و مادرید او را می خواستند.

 

پرز درباره باشگاه های دولتی: 🔻

🎙”وقتی شروع به بازی می کنید، به این فکر نمی کنید که صاحب تیم مقابل چه کسی است.”

پرز درباره سوپرلیگا 🔻

🎙”البته که هنوز زنده است، در حال حاضر یک پرونده در دادگاه لوکزامبورگ وجود دارد، به زودی یک جلسه استماع برگزار خواهد شد و در مورد مسائلی که ما مطرح کرده ایم تصمیم گیری خواهد کرد. ما معتقدیم که در داخل اروپا حق داریم. جامعه، برای سازماندهی مسابقات بین ما، با یوفا تصمیم میگیرد. ما می دانیم که یوفا یک انحصار طلب است و در آن سوپرلیگ یک رقیب برای آن است.

پرز درباره احتمال اخراج از چمپیونز:🔻

🎙 “ما هرگز چنین ترسی نداشتیم، در ابتدا آن را گفتند”

و در اخر سوال و جوابهای کوتاه با پرز 🔻

جایی برای گم شدن:

مادرید

اول صبح:

به دستشویی بروید و اصلاح کنید

چند ساعت می خوابید:

شش یا هفت

آخرین باری که شلوار جین پوشید:

خیلی وقت پیش…

او چند کت و شلوار دارد:

زیاد اما یکسان

چه موسیقی گوش می دهی:

من الان وقت ندارم به موسیقی گوش کنم. من در تمام ساعات روز کار می کنم

فیلم مورد علاقه:

داستان عشق

آخرین باری که رانندگی کردم:

هر روز که دلم می خواهد، آخر هفته ها با ماشینم با خانواده ام می روم غذا بخورم.

دوست داریم گمنام به خیابان بروید ؟

من تنها به خیابان نمی روم

اگر می توانستید آزاد باشید :

خواب

آیا فوتبال بازی کرده اید؟:

بله، سایت من مال مودریچ است

بت دوران کودکی:

دی استفانو

آخرین چیزی که پخته اید:

تخم مرغ سرخ شده و سال ها پیش

بازیکنی که نتوانسته است قرارداد ببندد:

تمام کسانی را که می خواستم امضا کرده ام

تعداد بازیکنان پیشنهاد شده:

روزنامه ها مملو از اخبار تولید شده توسط نمایندگان بازیکنان است

خوزه آنخل سانچز:

او بهترین مدیر فوتبالی است که در زندگی ام دیده ام و خواهد بود. او استعداد رهبری یک باشگاه فوتبال را دارد

قهوه با تباس، چفرین یا روبیالس:

با هر سه، من از دست کسی عصبانی نمی شوم.

رئیس هستید:

خیر

بهترین سیاستمداری که تا به حال ملاقات کرده است:

من به همه کسانی که رئیس جمهور بوده اند بسیار علاقه دارم، اما من طرفدار آدولفو سوارز هستم.

زمانی که من از ریاست دست می کشم:

دوست دارم در یک بنیاد یا یک NGO باشم

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید