| | |

پپ گواردیولا قبل از بازی منچسترسیتی مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان دور‌برگشت

به گزارش فوتبال۷۲۴ پپ گواردیولا سرمربی تیم منچسترسیتی برای تجزیه و تحلیل بازی برگشت نیمه نهایی بین رئال مادرید و منچسترسیتی در مصاحبه مطبوعاتی حاضر شد.

از بازی رفت ناراضی بودید ؟ گواردیولا 🔻

“واقعا نه، ما از برد خوشحال بودیم. برای حذف مادرید می دانیم که باید دو بازی خوب انجام دهیم، فقط یک برد یا اولین برد کافی نیست.”

بازی قهرمانی مادرید ؟ گواردیولا 🔻

من بازی را ندیدم، خلاصه آن را دیدم و زیاد آن را ندیده‌ام زیرا آن روز بنزما بازی نکرد، آنچلوتی کاری را انجام داد که معمولاً انجام نمی‌دهد، با مودریچ… بنابراین، این یک بازی مرجع نیست.

درگیری داخل راه‌رو ؟ گواردیولا 🔻

“این یک مسئله برای یوفا است”

بازی در برنابئو به چه معناست؟ گواردیولا 🔻

“بازی در برنابئو یک آزمون و شانس بزرگ است، زیرا به این معنی است که ما در نیمه نهایی هستیم. اما برنابئو آزمونی عالی برای نشان دادن خودمان است.”

قهرمانی مادرید ؟ گواردیولا 🔻

“من به او بابت قهرمانی در لیگ اسپانیا تبریک گفتم، این کار را کردم، هفته گذشته انجام دادم. او را تحسین می کنم، او در سراسر جهان حضور داشته است، در کشورهای بزرگ فوتبال و تیم های فوق العاده. این فوق العاده سخت است، فوتبال واقعا خوب است. از این رو او یک فرد استثنایی است. من سال ها پیش با او آشنا شدم و هر بار که با او هستم آرام است، احساسات خود را کاملاً کنترل می کند.”

آیا سیتی برای موفقیت باید بهتر از بازی اول بازی کند؟ گواردیولا 🔻

“احتمالا، بله. ما باید بهتر باشیم، اما می‌توانیم خیلی بدتر از بازی‌مان بازی کنیم و می‌توانیم برنده شویم. نمی‌توانیم انکار کنیم که ارزیابی من درست است. هیچ‌کس نمی‌داند. گاهی اوقات چیزی را که لیاقتش را ندارید به دست می‌آورید، گاهی اوقات شما چیزی را که لیاقتش را دارید به دست نمی آورید. ما باید فوق العاده خوب بازی کنیم و بازی را ببریم.”

آیا برای دریافت مشاوره با ژاوی صحبت کرده اید؟ گواردیولا 🔻

ما رابطه خوبی داریم اما او بازیکنانی دارد که من ندارم و من بازیکنانی دارم که او ندارد.»

گواردیولا درباره تجربه تیم سیتی 🔻

“تجربه… سوال این است که از تجربه چه چیزی یاد بگیریم. شما می توانید اشتباهات مشابهی را مرتکب شوید. این کاملاً متفاوت است، مقایسه آن با فصل گذشته دشوار است. بچه ها فردا چگونه از خواب بیدار می شوند، حال و هوای آنها چگونه خواهد بود؟ ما در چند سال گذشته اغلب در این وضعیت بوده‌ایم، اینجا بوده‌ایم و خوب کار کرده‌ایم و می‌دانیم که چگونه با این شرایط کنار بیاییم. اما این تضمینی برای خوب بازی کردن نیست. می‌دانیم که باید خوب کار کنیم و تمام تلاشمان را بکنیم تا به فینال برسیم.”

شانس قهرمانی ؟ گواردیولا 🔻

“ما دو تیم خوب هستیم، این را یک هفته پیش دیدیم. آنها در اسپانیا قهرمان هستند، ما در اینجا تلاش می کنیم قهرمان شویم. یک هفته پیش گفتم که در نیمه نهایی هستیم تا در دومین فینال متوالی باشیم.”

دربارع کنترل بازی گواردیولا گفت 🔻

“لحظه هایی از کنترل وجود خواهد داشت، لحظات انتقال… 90 دقیقه از بسیاری چیزها خواهد بود.”

مودریچ می گوید اگر مادرید تمام تلاش خود را بکند، در فینال خواهد بود نظر شما؟ گواردیولا 🔻

 

“این طبیعی است که آنها اینطور فکر کنند. ما هم همین فکر را می کنیم…”

گواردیولا درباره واکر و استونز🔻

“ما فردا خواهیم دید که واکر چگونه بیدار می شود. او تمرین کرده است، اما باید منتظر بمانیم. ما هر سه روز یک بار بازی می کنیم و استراحتی نداریم، زیرا ما در پریمیر بازی می کنیم. استونز اینجا نیست.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید