گواردیولا پورتو
| | | | | |

پپ گواردیولا پیش از دیدار پورتو : امیدوارم فن دایک زودتر بازگردد، هدف اصلی ما قهرمانی است

فوتبال724– کنفرانس خبری پپ گواردیولا پیش از دیدار لیگ قهرمانان اروپا برابر پورتو برگزار شد و سرمربی منچسترسیتی پاسخگوی خبرنگاران بود.

پپ گواردیولا در مورد مصدومیت ویرجیل فن دایک:

من نمی توانم در مورد تأثیر این مصدومیت بر روی لیورپول صحبت کنم، یورگن کلوپ در مورد این موضوع صحبت خواهد کرد. آرزو می کنیم که او به زودی برگردد و به بهترین شکل ممکن بهبود یابد. دوست ندارم که حریفان ما بازیکنان مهم خود را برای مدت طولانی از دست دهند. من او را به خوبی نمی شناسم اما قوی به نظر می رسد بنابراین به خوبی باز خواهد گشت، ما منتظر برگشتن او خواهیم بود. پریمیرلیگ با بازیکن های خوب بهتر است و او از بهترین ها است. بهترین ها را برای او، خانواده و همه در لیورپول آرزو می کنم.

گواردیولا در مورد بازی با آرسنال:

بعد از بازی های خطرناک این یک بازی بسیار مهمی بود، به ویژه برابر تیمی که در برابر آن بازی کردیم، من واقعا تحت تأثیر قدرت آن ها قرار گرفتم. از ابتدای فصل، روحیه تیم خیلی خوب بود. رابطه آن ها شگفت انگیز است و این مهم ترین چیز است. این فقط یک بازی است و اکنون بازی بعدی است.

گواردیولا در مورد لیگ قهرمانان اروپا:

هر فصل به همان روش شروع می شود، شما جواب را می دانید. برای بسیاری از باشگاه ها از جمله خود ما خیلی خوب است که در این جا حضور داریم. اولین قدم پیروزی در بازی اول است. ما هنوز از هدف بزرگ خود دور هستیم. با نگاه کردن به چیزهایی که اتفاق افتاد، نمی توانیم خواب ببینیم.

گواردیولا:

ما باید شش بازی انجام دهیم. هر بازی مهم است، هر بازی سه امتیاز دارد. نمی توانم این را انکار کنم که زمانی که در خارج از خانه خود بازی می کنید به اندازه اینکه اولین بازی را در زمین خود انجام دهید مهم نیست. هدف گرفتن سه امتیاز است.

گواردیولا در مورد وضعیت تیم قبل از بازی با پورتو :

زینچنکو برگشت و تعدادی از بازیکنان برگشتند و در شرایط خوبی هستند، گوندوغان، برناردو سیلوا و ژائو کانسلو.

گواردیولا در مورد مصدومان برای بازی با پورتو :

انتظار می رود که گابریل ژسوس، آیمریک لاپورته و کوین دی بروینه طی هفته های آینده بازگردند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید