| |

پپ گِی بازیکن ۲۱ساله تیم لو آور هدف آرسنال در تابستان

به گزارش فوتبال ۷۲۴ ،پِپ گِی در این فصل در لیگ دوم فرانسه همه را تحت تأثیر قرار داده است و به عنوان ترکیبی از هافبک های فرانسوی انگولو کانته و پل پوگبا توصیف شده است. وی با وجود 21 سال به عنوان کاپیتان لو آور معرفی شده است ،قرار داد او در پایان فصل اینده به پایان می‌رسد.
باشگاه لیگ 2 فرانسه برای حفظ او در تابستان با تیمهای بزرگی روبرو خواهد شد. براساس گزارش فوتبال۷۲۴ ، آرسنال و حداقل چهار باشگاه دیگر در آستانه باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی در رقابت برای خرید گِی حضور دارد. نشریه اسپانیایی استادیو دیپورتیو ادعا می کند که آرسنال به گِی علاقه مند است اما برای جذب او با رقبایی همچون سویا ، آث میلان و اودینزه باید روبرو شود . این نشریه می گوید ، بازیکن سابق تیم ملی زیر۱۹سال فرانسه از تابستان گذشته تحت نظر والنسیا قرار گرفته است. با توجه به محدودیت های مالی در امارات ، سرمربی آرسنال آرتتا تنها در نقل و انتقالات ژانویه توانست مدافعان سدریک سورز و پابلو ماری را به طور قرضی به خدمت بگیرد. اما پیش بینی می شود که آرتتا تابستان بسیار شلوغی داشته باشد زیرا تلاش می کند تیمی را تجهیز کند که در این فصل نتوانسته جایگاه خوبی داشته باشد و نمیتواند در فصل بعد ر لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد. بر اساس گزارش ها ، آرسنال همچنین در نظر دارد در نقل انتقالات تابستانی برای مدافع لیل ، گابریل مگالهاس اقدام کند.
گابریل در این فصل ۲۹ بار برای باشگاه فرانسوی بازی کرده است و به نظر می‌رسد که با عملکردهای خود توجه دو تیم آرسنال و اورتون را به خود جلب کرده است. به گزارش فوتبال۷۲۴ به نقل از سان ، آرسنال پس از انجام سوالات در مورد بازیکن برزیلی در ژانویه ، در حال حاضر مشغول نظارت بر بازی این بازیکن ۲۱ ساله است. هرچند که گابریل در سال ۲۰۱۷ تنها با ۱.۵ میلیون پوند برای لیل هزینه داشته است ، اما گفته می شود که جرارد لوپز ، رئیس لیل ، هزینه ای در حدود 30 میلیون پوند را مد نظر دارد.

ویلیام سالیبا

این رقم بر اساس ۲۷ میلیون پوندی است که آرسنال تابستان گذشته برای ویلیام سالیبا ، مدافع سن‌آتین خرج کرده است ، که بعد از خرید به صورت قرضی به تیم بازگشته و در فصل آینده با تیم آرسنال همراه خواهد بود.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید