پیرلو ورونا
| | | |

پیرلو : در برابر ورونا به اندازه کافی تهاجمی نبودیم، نباید برای بیدار شدن در بازی منتظر سیلی باشیم

فوتبال724– آندره پیرلو پس از تساوی 1-1 مقابل هلاس ورونا ، به یوونتوس هشدار داد: “برای بیدار شدن و بازی با شدت نباید سیلی بخورد.”

واقعیت همچنان باقی است، بیانکونری ها در این فصل تنها یک مسابقه سری آ را در زمین بازی پیروز شده اند که اولین بازی آنها 3-0 برابر سامپدوریا بوده است.

آنها با رم، کروتونه و ورونا به تساوی رسیدند، در حالی که بازی ناپولی پس از لغو 3-0 به نفع آنها اعلام شد.

پیرلو بعد از تساوی با ورونا به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

نیمه اول ما به اندازه کافی تهاجمی نبودیم، ما منتظر آنها بودیم و با این وجود بهترین موقعیت ها را ایجاد کردیم.

ما پس از برتری آنها واکنش خوبی نشان دادیم، اما برای بیدار شدن و بازی با شدت نیاز به سیلی نداریم.

وقتی مقابل ورونا یا آتالانتا بازی می کنید، دشوار است زیرا آنها شما را در سراسر زمین تک به تک می کنند و دوئل های زیادی ایجاد می کنند. ما تلاش کردیم تا از فشار بالای آنها جلوگیری کنیم و این در نیمه دوم بهتر نتیجه گرفت. بازی در برابر آنها سخت است، ما می توانستیم بهتر عمل کنیم.

آرتور كنترل توپ را به خوبي انجام داد و 90 دقيقه كامل دوام آورد، اما او نيز مي تواند همانطور كه ​​همه مي توانند پيشرفت كنند.

ما می دانستیم که این بازی دشوارتر از کیف است، زیرا ورونا این شدت را دارد. ما در تمرینات روشهای مقابله با شرایط یک در برابر یک را کار کردیم.

ما برای بیدار شدن به سیلی در صورت نیاز نداریم، باید با شدت بازی را شروع کنیم و ادامه دهیم.

از پیرلو در مورد گزینه هایش سوال شد، که بعد از سه ماه پائولو دیبالا را اولین بار در ترکیب شروع بازی خود داشت، اما دژان کولوسفسکی از روی نیمکت آمد تا گل تساوی را به ثمر برساند.

كولوسفسكی استراحت كرد زیرا هفت بازی پیاپی انجام داده بود و تنها گزینه واقعی ما از نیمكت بود. ما انتظار نداشتیم که دیبالا 90 دقیقه در بازی بماند، اما ما سخت کار کردیم و خودش هم تحمل کرد.

وقتی کریستیانو رونالدو از قرنطینه کووید19 خود بازگردد، یوونتوس چگونه تصمیم دارد خط حمله خود را بچیند؟

بسته به خصوصیات ما می توانیم رونالدو را با موراتا یا دیبالا بازی دهیم. موقعیت کلاسیک رونالدو این است که کمی به سمت چپ متمایل باشد و به داخل بزند. دیبالا و کولوسفسکی نیز می توانند این کار را انجام دهند.

امروز کیه زا را نداشتیم، بنابراین سعی کردیم فدریکو برناردسکی را به فرم بازی برگردانیم، زیرا او مدتی بازی نکرده بود.

موقعیت ها در طول یک بازی قابل تعویض است، مهم این است که در مناطق خاصی حرکت کنید تا برای دفاع حریف مشکل ایجاد کنید.

یک ضرر بزرگ دیگر هم رخ داد وقتی لئوناردو بونوچی با مشکل ران روبرو شد و چند روز قبل از مسابقه لیگ قهرمانان اروپا با بارسلونا به جورجیو کیه لینی در اتاق درمان پیوست.

بونوچی قبلاً چیزی را در بازی با کیف احساس کرده بود، امشب دوباره آن درد شعله ور شد، بنابراین ما فردا مصدومیت او را ارزیابی خواهیم کرد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید