کنته پارما
| | | |

پیش بازی اینتر و پارما : آمار و اطلاعات تیمها و مصاحبه مربیان – کنته بدون لوکاکو و سانچز

فوتبال724– آنتونیو کنته مربی اینتر گفت که او در مورد بازی دادن به روملو لوکاکو و الکسیس سانچز خطر نخواهد کرد و انتظار دارد روبرتو گاگلیاردینی مقابل پارما آماده باشد.

از سری مسابقات سری آ ایتالیا امروز دو تیم اینترمیلان و پارما به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پارما که فابیو لیورانی را در راس تیم دارد، مربی نراتزوری آنتونیو کنته انتظار دارد آنها فوتبال بازی کنند، اما او بیشتر در مورد غایبان احتمالی تیم قبل از بازی شنبه صحبت کرد.

اینتر در حال حاضر با 10 امتیاز در رده چهارم و پارما با 4 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارند.

#
تیم
بازی
برد
تساوی
باخت
امتیاز
1
38
28
7
3
91
2
38
24
7
7
79
3
38
23
9
6
78

 

#
تیم
بازی
برد
تساوی
باخت
امتیاز
18
38
7
12
19
33
19
38
6
5
27
23
20
38
3
11
24
20

کنته در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با پارما گفت:

تیم های لیورانی فوتبال بازی می کنند، استراتژی پشت هر مسابقه، برای ما و آنها وجود دارد.

لوکاکو در لیگ قهرمانان 90 دقیقه کامل مقابل شاختار دونتسک بازی کرد، اما کنته فاش کرد که در جریان تساوی 0-0 “از نظر عضله دچار مشکل شده است”. و وی در برابر پارما غایب است.

در اینتر لوکاکو با هفت گل آقای گل این فصل تیم در همه رقابتها است.

هنگامی که او ضربه ایستگاهی را زد، در برابر شاختار دچار مشکل عضلانی شد. ما باید او را به بهترین حالت برگردانیم.

شما می دانید که او چقدر برای ما مهم است، در زمانی که ما بدون سانچز نیز هستیم، که یک مشکل از بازی های ملی دارد و هنوز آماده نیست.

ما در حال نظارت بر وضعیت هستیم. ما برای بهترین وضعیت روملو و اینتر عمل خواهیم کرد. ما باید از عجله برای بهبودهای فوری خودداری کنیم و مسئولیت آن نیز به عهده بازیکنان است.

اجبار می تواند موضوع را بدتر کند. بسیار متاسفم، ما در این دوره به او نیاز داشتیم، ما دیگران را از کووید بازیابی می کنیم. به هر حال می توانیم و باید خوب عمل کنیم.

سانچس با مصدومیت از بازی های ملی بازگشت و کنته گفت مهاجم شیلیایی مقابل پارما بازی نخواهد كرد.

سانچز آماده نیست. راستش را بخواهید، باید منتظر بمانید تا پزشکان و بازیکنان جلوتر بروند، زیرا گاهی اوقات تمایل زیاد به بازی باعث می شود بازیکن تصمیم اشتباهی بگیرد.

شما باید صبور باشید و سعی کنید آنچه اتفاق می افتد را تجربه کنید، مخصوصاً برای بازیکنان زیرا همانطور که گفتم بازیکنان مسئولیت های زیادی را به عهده می گیرند و باید از شرایط آگاه باشند.

اجبار آن می تواند عواقب منفی برای آنها و تیم به همراه داشته باشد. من فکر می کنم برای کسب تجربه همه چیز لازم است، مخصوصاً برای بازیکنان و نه برای من یا کادر پزشکی.

اشلی یانگ قبلاً از ویروس کرونا بازگشته است و کنته انتظار دارد که گاگلیاردینی نیز مقابل پارما آماده باشد.

گاگلیاردینی خوب است، او در خانه تمرین کرد و پارامترهای وی خوب هستند. او برای همه اهداف در دسترس است و من خوشحالم که او را به ترکیب برگردانم.

هافبک و حمله در این دوره پس از وقفه بازی های ملی بسیار تحت تأثیر قرار گرفته اند.

بازگشت گاگلیاردینی ممکن است فرصتی برای استراحت به آرتورو ویدال، هافبک سابق بارسلونا بدهد، زیرا کنته احساس می کند شاگرد سابقش در یوونتوس ممکن است نیاز به استراحت داشته باشد.

آرتورو بازیکنی است که به بلوغ مهمی رسیده است. او تجربه بسیار خوبی دارد و هنگامی که من او را آخرین بار در تیمم داشتم، او بسیار حمله می کرد.

اکنون، او به نظر می رسد بالغ تر، توانمندتر است. من می توانم همه چیز را از او بخواهم. اگر به ویژگی های هافبک ها نگاه کنید، بسیاری از بازیکنان بیشتر از دفاع حمله می کنند.

این باعث می شود من از آرتورو بخواهم موقعیت استراتژیک تری را اشغال کند، اما من واقعاً خوشحالم زیرا او شخصیت، تجربه، تندرویی را برای ما به ارمغان آورد.

او نیز مجور بود همیشه بازی کند، در این دوره من کمی ترسیدم زیرا او از فعالیت زیاد در بارسلونا و همچنین برای تیم ملی آمده بود.

اگر فرصتی برای استراحت دادن به او وجود داشته باشد، او به خوبی پاسخ می دهد، در غیر این صورت بازیکنان را بیش از حد تحت فشار نمی گذاریم.

مارسلو بروزوویچ، بازیکن ملی پوش کرواسی در هفته های اخیر در ترکیب اصلی قرار گرفته و در آغاز دشوار فصل کنته از وی تمجید کرده است.

بهترین پاس گل دهنده اینتر در این فصل بین چند بازیکن تقسیم شده است.

کنته گفت:

من از همه بازیکنان به خاطر آنچه آنها می دهند راضی هستم و باید دو برابر رضایت داشته باشم زیرا آنها این کار را کردند در حالی که گزینه های دیگری نبود.

حتی وقتی خستگی را در تمرین می دیدم، نمی توانستم کار دیگری انجام دهم. من یک تلاش اضافی خواستم فقط می توانم راضی باشم.

بروزوویچ در دو بازی بسیار مهم گذشته به میدان رفته است، او می داند که جای پیشرفت دارد، اما من فقط می توانم از او و بقیه خوشحال باشم، هیچ کس از این قاعده مستثنی نیست.

آنها خوب کار می کنند، در دسترس بودن بسیار خوب است.

کنته اعتراف کرد ایوان پریشیچ یک گزینه جایگزین برای بازی در جلو است، زیرا آندره پینامونتی هنوز “نیاز به رشد و پیشرفت دارد”. اما او تأکید کرد که مهاجم سابق بولونیا “نماینده یک جایگزین” است.

پریشیچ سال گذشته به عنوان مهاجم در پیش فصل بازی کرده است. او ویژگی هایی دارد که به این معنی است که می تواند به عنوان مهاجم بازی کند و می تواند جایگزین مهمی در زوج مهاجم باشد.

ما سعی خواهیم کرد مسیری را که انتخاب کرده ایم ادامه دهیم. همان پینامونتی به اینتر بازگشت، او باید رشد کند و پیشرفت کند، اما او از نظر نگرش و کاربرد عالی است.

او وارد ایده ما شده است و باید نماینده دیگری باشد چون لوكاكو و سانچز حضور ندارند و لاوتارو همیشه بازی می كند. ما باید ارزیابی های دقیق انجام دهیم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید