بایرن گلادباخ
| | |

پیش بازی بایرن مونیخ و بوروسیا مونشن گلادباخ – شاگردان فلیک به دنبال قطعی کردن قهرمانی

فوتبال724– بایرن مونیخ و بوروسیا مونشن گلادباخ فردا شب در جریان رقابت های بوندس لیگا به مصاف هم می روند. دو تیمی که از با سابقه ترین و پر افتخارترین باشگاهای آلمان هستند. در ادامه نگاهی می اندازیم به آمار و ارقام دو تیم و وضعیت آنها پیش از بازی فردا شب.

بایرن مونیخ سه تا از 5 بازی اخیر بوندسلیگا مقابل بوروسیا مونشن گلادباخ را از دست داده است.

گلادباخ در هشت بازی اخیر خود در بوندس لیگا در زمین بایرن سه پیروزی دو تساوی و سه شکست داشته است. – Foals تنها 43 بار در اولین سفر خود برای رویارویی با FCB موفق به کسب یک پیروزی (2-1 در اکتبر 1995) بود.

شکست های بایرن در بوندس لیگا تنها در برابر وردربرمن (26) نسبت به گلادباخ (25 شکست مشابه برابر دورتموند) بوده است. در حقیقت، باواریایی ها در بوندس لیگا بیشتر از سایر تیمها در مقابل گلادباخ گل خورده اند (130 گل).

بایرن در هر 9 دیدار اخیر بوندس لیگا به پیروزی رسیده است، که آنها آخرین بار در سال 2017/18 تحت هدایت یوپ هاینکس (10 پیروزی) روند مشابهی را داشتند.

بایرن در این فصل 90 گل در 30 بازی به ثمر رسانده است که این یک رکورد جدید برای بوندس لیگا است (به طور متوسط ​​دقیقا 3 گل در هر بازی).

گلادباخ آخرین تیم بوندس لیگا است که بایرن را شکست داده است. آنها در هفته چهاردهم بوندس لیگا در خانه با نتیجه 2 بر یک پیروز شد و به لطف اولین و تنها بریس (دبل) حرفه ای رامی بنزبینی.

گلادباخ تنها در یکی از 4 بازی اخیر بوندس لیگا (4-1 در مقابل یونیون برلین) به پیروزی رسیده است و در این بازه زمانی دو بار باخته است، که مشابه تعداد شکستهای است که آنها در 11 بازی قبلی بوندس لیگا متحمل شده اند.

داوید آلبا برای بایرن 263 بار در بوندس لیگا بازی کرده است. دیدار بعدی وی برابر با 244 بازی آندریاس هرزوگ، بازیکن سابق برمن و بایرن برابر است. این بیشترین تعداد بازی یک اتریشی در بوندس لیگا است.

رابرت لواندوفسکی و توماس مولر، زوج خط حمله بایرن، هر دو پس از گرفتن پنج کارت زرد در این بازی محروم هستند. 30 گل لواندوسکی برای صدرنشین بوندسلیگا نشان دهنده بهترین فرم وی است، در حالی که مولر 20 پاس گل دارد و برای اولین بار محروم شده است.

السانه پلیا در فرایبورگ دو کارت زرد گرفت و برای بازی در مونیخ محروم است. این مهاجم در این فصل بیشتر از هر بازیکن گلادباخ در بوندس لیگا (10 گل، 10 پاس گل) موفق به گلزنی شده است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید