دربی ایتالیا
| | | | |

پیش بازی دربی ایتالیا از مصاحبه مربیان تا آمار دو تیم در این فصل و جایگاهشان در جدول

فوتبال724– دربی ایتالیا از راه رسید. بازی سنتی بین اینترمیلان و یوونتوس که به دربی ایتالیا معروف است فردا شب برگزار خواهد شد.

دو تیم در حالی در دربی ایتالیا به مصاف هم می روند که در جدول رده بندی هر دو به دنبال میلان صدرنشین هستند و بازنده این دیدار از کورس رقابت اسکودتو عقب می افتد.

#
تیم
بازی
برد
تساوی
باخت
زده
خورده
تفاضل
امتیاز
1
اینترمیلان
پ
پ
پ
ش
پ
38
28
7
3
89
35
54
91
2
آث میلان
پ
پ
پ
ت
پ
38
24
7
7
74
41
33
79
3
آتالانتا
ت
پ
پ
پ
ش
38
23
9
6
90
47
43
78
4
یوونتوس
پ
ش
پ
پ
پ
38
23
9
6
77
38
39
78
5
ناپولی
ت
پ
پ
پ
ت
38
24
5
9
86
41
45
77

آنتونیو کنته سرمربی اینترمیلان پیش از رویارویی با تیم سابقش یوونتوس در دربی ایتالیا پاسخگوی خبرنگاران بود. وی گفت:

این یک بازی بین دو تیم خواهد بود که جاه طلبی برای مبارزه برای یک چیز مهم را دارند.

هر مسابقه مهم است و آنها همیشه سه امتیاز برای کسب دارند. یوونتوس به ناچار یک نقطه مرجع برای همه است، زیرا در سالهای اخیر در ایتالیا سلطه داشته است. وقتی تیمی می خواهد بفهمد در چه سطحی قرار دارد، ناگزیر تنها نقطه مرجع در ایتالیا یوونتوس است.

جدول گلزنان برتر اینترمیلان در این فصل

من نمی خواهم به تیم مورد علاقه ام اشاره کنم، ما فقط باید به تیمی احترام بگذاریم که 9 سال سلطه داشته و می خواهد یک سال دیگر سلطه داشته باشد. احترام حداقل کاری است که ما می توانیم به یوونتوس برای تمام دست آوردهایش انجام دهیم، به خصوص که در سال های اخیر همیشه قهرمان سری آ بوده است.

جدول پاس گل اینترمیلان در این فصل

ما فصل گذشته فاصله با آنها را کاهش دادیم و امیدواریم که بتوانیم همین کار را انجام دهیم، زیرا من به یاد می آورم زمان هایی که یووه 20-25 امتیاز بیش از بقیه تیمها کسب کرده بود و دیدن آن خوب نبود.

هیچ تیمی در ایتالیا نمی تواند بگوید که فاصله خود را با یوونتوس کاملا کاهش داده است، اما ما در حال نزدیک شدن هستیم. آنها 9 سال سلطه داشتند و در خارج از زمین نیز خوب کار کردند و بازیکنانی مانند فدریکو کیه زا، آلوارو موراتا، دژان کولوسفسکی و وستون مک کنی را وارد تیم کردند. آنها برای بهبود هر سال شایسته اعتبار هستند.

آمار گلهای زده و خورده اینترمیلان به تفکیک دقایق بازی در این فصل

[anwpfl-charts type=”goals-15″ club_id=”2673″ competition_id=”” multistage=”1″ season_id=”2768″ club_side=”home” legend=”1″ text_scored=”گل زده” text_conceded=”گل خورده” no_data_text=”داده ای موجود نیست”]

البته کنته آن روند 9 ساله پیروزی در تورین را آغاز کرد، آیا اینتر هم می تواند؟

ما می توانیم و باید ذهنیت، عزم و اراده خود را بهبود ببخشیم، این بخشی از پیشرفت است و این بچه ها سخت تلاش می کنند تا از هر جنبه پیشرفت کنند.

آمار درصد مالکیت توپ اینترمیلان در بازیهای این فصل

[anwpfl-charts type=”team-defaults” stat=”possession” club_id=”2673″ competition_id=”” multistage=”1″ season_id=”2768″ club_side=”home” x_axis_label=”1″ data_label=”1″ title=”درصد مالکیت توپ” color=”club” limit=”0″ no_data_text=””]

اینتر از اریکسن به عنوان یک بازیساز در عقب زمین در کوپا ایتالیا مقابل فیورنتینا در اواسط هفته استفاده کرد، اما وقتی از او سوال شد که آیا این آزمایش را در دربی ایتالیا تکرار می کند، کنته دوباره اشاره کرد که به دلیل کمبود بازیکن مجبور به انجام آن شده است.

من فقط واقعیت ها را تأیید می کنم. اکنون باید از ظرفیت بالقوه این تیم نهایت استفاده را ببریم. اجتناب ناپذیر است که بازیکن دیگری با مشخصات مارسلو بروزوویچ نداریم که بتواند در خط دفاع بازی کند. بنابراین، ما در تلاشیم تا بهترین نتیجه را در این نقش از کریستین بگیریم.

اریكسن تاكنون در پست هافبك میانی بازی كرده است، به عنوان تراکوارتیستا و در حال حاضر بازیساز است. داشتن بازیکنی که بتواند پست های مختلف را پوشش دهد می تواند مفید باشد.

آمار شوت ها و شوت های در چهارچوب اینترمیلان در بازی های این فصل

[anwpfl-charts type=”team-defaults” stat=”shots” club_id=”2673″ competition_id=”” multistage=”1″ season_id=”2768″ club_side=”home” x_axis_label=”1″ data_label=”1″ title=”شوت” color=”club” limit=”0″ no_data_text=””]

[anwpfl-charts type=”team-defaults” stat=”shots_on_goal” club_id=”2673″ competition_id=”” multistage=”1″ season_id=”2768″ club_side=”home” x_axis_label=”1″ data_label=”1″ title=”شوت در چهارچوب” color=”club” limit=”0″ no_data_text=””]

در طرف دیگر آندره پیرلو سرمربی جوان و کم تجربه یوونتوس اولین دربی ایتالیای خود را تجربه خواهد کرد. پیرلو که ستبقه بازی برای هر دو تیم را دارد بیشترین افتخاراتش را در میلان کسب کرده است.

نتایج 5 بازی اخیر دو تیم یوونتوس در شرایط بسیار خوبی قرار دادر ولی اینترمیلان با دو باخت و یک تساوی در سه بازی اخیر اصلا وضعیت خوبی ندارد.

پیرلو در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی اینترمیلان و یوونتوس گفت:

من انتظار دارم یک اینتر تهاجمی ببینم که می خواهد سرعت بازی را تعیین کند، اما ما یوونتوس هستیم، بنابراین می خواهیم با سبک فوتبال خود و بدون فشار به سن سیرو برویم.

جدول گلزنان برتر یوونتوس در این فصل

حتی در چنین مسابقه مهمی نباید ترسو باشید. ما باید ذهن خود را آزاد کنیم. ما یوونتوس هستیم و باید به افرادی که به ما فشار می آورند عادت کنیم.

این پیروزی یک انگیزه واقعی به ما می دهد که فراتر از سه امتیاز است. ما ممکن است در این لحظه فلسفه های مختلفی داشته باشیم، اما هر دو تیم تا پایان برای کسب عنوان قهرمانی مبارزه خواهند کرد.

جدول پاس گل یوونتوس در این فصل

کنته مربی بود که روند پیروزی 9 ساله اسکودتو را با پیرلو در خط میانی خود آغاز کرد، اما اکنون آنها به عنوان مربی های رقیب در دربی ایتالیا با هم روبرو می شوند.

من و کنته دو شخصیت کاملاً متفاوت داریم، احتمالاً به همین دلیل است که ما همیشه واقعاً خوب بوده ایم. ما قبل از شروع فصل صحبت کردیم، احترام و علاقه زیادی بین ما باقی مانده است.

او تاریخ یوونتوس را ثبت کرد و من چیزهای زیادی از او آموختم، بنابراین همیشه سپاسگزار خواهم بود. کنته اولین مردی است که باعث شد من بخواهم مربی شوم. او یک فرد عالی و همچنین یک مربی عالی است، اما فردا ما رقیب خواهیم بود.

آمار گلهای زده و خورده یوونتوس به تفکیک دقایق بازی در این فصل

[anwpfl-charts type=”goals-15″ club_id=”2672″ competition_id=”” multistage=”1″ season_id=”2768″ club_side=”home” legend=”1″ text_scored=”گل زده” text_conceded=”گل خورده” no_data_text=”داده ای موجود نیست”]

از پیرلو سوال شد که آیا قصد دارد گزینه های تاکتیکی خاصی برای مقابله با تهدید سرعت اشرف حکیمی در دربی ایتالیا در نظر داشته باشد؟

ما آرون رمزی، وستون مک کنی و گزینه های دیگر را نیز داریم. ما چند گزینه مختلف را مطالعه کرده ایم و فردا خواهیم دید.

مک کنی 100 درصد آماده نیست، اما خوب است که او را در اختیار داشته باشیم. رمزی تمام هفته تمرین کرد، بنابراین مشکلی ندارد. جورجیو کیه لینی نیز عملکرد خوبی دارد و یک پاداش اضافه برای این تیم است.

آمار درصد مالکیت توپ اینترمیلان در بازیهای این فصل

[anwpfl-charts type=”team-defaults” stat=”possession” club_id=”2672″ competition_id=”” multistage=”1″ season_id=”2768″ club_side=”home” x_axis_label=”1″ data_label=”1″ title=”درصد مالکیت توپ” color=”club” limit=”0″ no_data_text=””]

در یوونتوس ماتیاس دلیخت ، الکس ساندرو و خوان کوادرادو هنوز بخاطر کووید19 بیرون از ترکیب هستند.

آمار شوت ها و شوت های در چهارچوب اینترمیلان در بازی های این فصل

[anwpfl-charts type=”team-defaults” stat=”shots” club_id=”2672″ competition_id=”” multistage=”1″ season_id=”2768″ club_side=”home” x_axis_label=”1″ data_label=”1″ title=”شوت” color=”club” limit=”0″ no_data_text=””]

[anwpfl-charts type=”team-defaults” stat=”shots_on_goal” club_id=”2672″ competition_id=”” multistage=”1″ season_id=”2768″ club_side=”home” x_axis_label=”1″ data_label=”1″ title=”شوت در چهارچوب” color=”club” limit=”0″ no_data_text=””]

نتایج تقابلهای دو تیم اینترمیلان و یوونتوس در سالیان اخیر در دربی ایتالیا

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید