میلان و پورتو
| | | | | | |

پیش بازی میلان و پورتو – مصاحبه مربیان و بازیکنان – ترکیب احتمالی، بهترین ها و آمار دو تیم

فوتبال724– استفانو پیولی، پیش از بازی میلان و پورتو در پاسخ به سوالی درباره تمدید قرارداد، گفت: «همه ما متقاعد شده‌ایم» اما تاکید کرد که او فقط روی بازی مقابل پورتو در لیگ قهرمانان اروپا تمرکز کرده است. “فردا آخرین فرصت است”.

روسونری که پس از 11 بازی با ناپولی در رده اول سری آ قرار دارد، در این فصل همچنان بدون برد در اروپا هستند.


وضعیت میلان و پورتو در لیگ داخلی و لیگ قهرمانان اروپا:

#
تیم
بازی
برد
تساوی
باخت
امتیاز
1
0
0
0
0
0
2
0
0
0
0
0
3
0
0
0
0
0
4
0
0
0
0
0
5
6
2
1
3
7
6
6
1
2
3
5
7
6
6
18
8
6
1
1
4
4
9
#
تیم
بازی
برد
تساوی
باخت
امتیاز
1
38
26
8
4
86
2
38
25
9
4
84
3
38
24
7
7
79
#
تیم
بازی
برد
تساوی
باخت
امتیاز
1
34
29
4
1
91
2
34
27
4
3
85
3
34
23
5
6
74

مصاحبه استفانو پیولی سرمربی میلان پیش از بازی در برابر پورتو:

پیولی به اهمیت هواداران در سن سیرو در فردا که پورتو برای بازی برگشت در دور چهارم رقابت ها به میلان می آید، اشاره کرد.

این مربی گفت که انتظارات زیادی از مردانش مقابل تیم پرتغالی دارد و معتقد است میلان هنوز فرصتی برای بازی دارد.

پیولی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی میلان و پورتو گفت:

بسیاری از طرفداران ما نسبت به سایرین بی تفاوت هستند. متأسفانه، در لیگ قهرمانان نتوانستیم رضایتی را که شایسته آنهاست، به آنها بدهیم.

فردا یک فرصت داریم و انتظارات زیادی از تیمم دارم.

و پیولی گفت که او فقط روی بازی مقابل پورتو تمرکز می کند و همچنان به احتمال حضور در مراحل حذفی اعتقاد دارد.

پیولی ادامه داد:

ما نباید به بازی های دیگر فکر کنیم، فردا آخرین فرصت است. ما به آن اعتقاد داریم، کیفیت این را داریم که این رشته منفی نتایج را متوقف کنیم.

می‌توانیم اینجا بنشینیم و بگوییم که شایسته‌تر بودیم، درست است، اما ما در جدول رده‌بندی امتیاز صفر داریم. اکنون، ما یک بازی برای رفع آن داریم. در بازی رفت فرصت های زیادی را از دست دادیم، باید تمرکز کنیم و کار متفاوتی انجام دهیم.

سپس می دانیم یکشنبه آینده چه چیزی در انتظارمان است، اما وضعیت دیگری خواهد بود.

آمار میلان در فصل جاری:

[anwpfl-stats-club club_id=”2677″ competition_id=”” multistage=”1″ season_id=”3679″ league_id=”” date_before=”” date_after=”” per_game=”1″ stats=”goals,goals_conceded,shots_on_goal,shots,offsides,fouls,corners,cards_y,cards_r” header=””]

پیروزی 2-1 مقابل رم در سری آ هفته گذشته جنجال به پا کرد، اما پیولی نمی خواهد روی تصمیمات داوری تمرکز کند.

پیولی گفت:

اول از همه، من به یک چیز اعتقاد دارم. ما در رم پیروز شدیم چون بهتر بازی کردیم و در پورتو شکست خوردیم چون بدتر بازی کردیم.

من به این اعتقاد دارم و به این فکر می کنم، نه به موقعیت های دیگری که نمی توانم آنها را کنترل کنم.

من عملکرد را خوب ارزیابی کردم، کارهای مثبتی که انجام دادیم، هم از نظر تاکتیکی و هم از نظر شخصیت، دیدم. پس این نظری که شما در خارج از باشگاه دارید هرگز ما را نگران نکرده است، ما روی کار خودمان متمرکز شده ایم و نمی توانیم برای موقعیت های دیگری که به ما مربوط نمی شود انرژی هدر دهیم.

فردا بازی بسیار مهمی داریم، احساس نمی کنیم که شایسته امتیاز صفر در جدول رده بندی هستیم، اما یک فرصت داریم.

مقابل یک حریف بسیار قوی: ما بد بازی کردیم، اما پورتو خوب بازی کرد. ما باید در سطح خود باشیم و همانطور که [دیوید] کالابریا گفت، لیگ قهرمانان یک رقابت با جزئیات است.

بازی چهارشنبه میلان و پورتو برای هر دو تیم حیاتی است و پیولی نسبت به قدرت غول پرتغالی محتاط است.

او گفت:

آنها تیم قدرتمندی هستند، من نمی توانم نگرش آنها را برای بازی فردا شب بدانم، اما می دانم که آنها چگونه بازی می کنند. آنها تهاجمی هستند و بازیکنان هجومی باکیفیتی دارند.

ما باید آگاه و دقیق باشیم، نمی توانیم اشتباهات ساده ای مرتکب شویم. ما باید همچنان فعال و خطرناک باشیم. ما این امکان را داریم که گل بزنیم.

از پیولی پرسیده شد که آیا اولیویه ژیرو روز چهارشنبه بازی را شروع خواهد کرد یا خیر، اما وی تاکید کرد که ترکیب خود را انتخاب نکرده است.

آخرین جلسه را داریم، امروز بعدازظهر بعد از تمرین تصمیم خواهم گرفت.

مدیر فنی پائولو مالدینی گفت پیولی “معمار” تولد دوباره میلان بوده است و از مربی در مورد تمدید قراردادش سوال شد.

این مربی افزود:

این مهم است که به خاطر کار شما شناخته شوید، من از رابطه ای که با باشگاه دارم بسیار خوشحالم. همه ما متقاعد شده‌ایم که می‌توانیم به خوبی با هم کار کنیم.


بهترین گلزنان دو تیم میلان و پورتو در فصل جاری:


مصاحبه داویده کالابریا کاپیتان میلان پیش از بازی در برابر پورتو:

داوید کالابریا، مدافع کناری میلان تاکید کرد روسونری برای بازی خانگی مقابل پورتو در لیگ قهرمانان اروپا “آماده” است. “این آخرین فرصت ماست”.

کالابریا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی میلان و پورتو گفت:

ما آماده خواهیم بود، این آخرین امکان برای ماندن در لیگ قهرمانان است. ما به آن اعتقاد داریم. ما ویژگی هایی داریم که بتوانیم یک بازی عالی انجام دهیم و از آن عبور کنیم. ما باید تا آخرین لحظه به آن ایمان داشته باشیم.

او گفت:

قسمت‌هایی بوده است که منجر به این رتبه‌بندی شده است. فکر نمی‌کنم شایسته آن باشیم، اما باید آنها را در نظر بگیریم.

من متقاعد شده‌ام که از فردا فرصت‌هایی برای بهتر شدن وجود دارد. در قهرمانی، این شایستگی همه است، ما به کاری که انجام می‌دهیم اعتقاد داریم و این نشان می‌دهد.

در لیگ قهرمانان باید کارهای بیشتری انجام دهیم و از فردا تلاش خواهیم کرد تا این کار را انجام دهیم.

کالابریا یکی از نمادهای پرورش استعداد دیاولو در سال های اخیر است و او می خواهد این فرم را به اروپا برساند.

او گفت:

من لیگ قهرمانان را رقابت جزئیات می نامم، برخی از آنها علیه ما بوده اند. این به ما این موقعیت را داده است، ما متاسفیم زیرا مستحق بیشتر بودیم.

چیز زیادی برای گفتن وجود ندارد، ما باید فردا را با عملکرد بهتر نسبت به بازی قبلی شروع کنیم. فکر می کنم این تنها قدم اشتباه بود. فردا بسیار مهم خواهد بود و ما باید نشان دهیم که چه کاری می توانیم انجام دهیم.

از کالابریا در مورد تصمیمات بحث برانگیز داوری در پیروزی 2-1 مقابل رم در هفته گذشته سوال شد و این بازیکن جوان معتقد است روسونری مستحق این برد بود.

او گفت:

همیشه حوادثی در فوتبال رخ می دهد، همه ممکن است اشتباه کنند و حتی داوران. تو باید از همه چیز قوی تر باشی.

فکر نمی کنم آنها به رم آسیبی رساندند، ما در زمین بهتر بودیم، اما آنها هم این را گفتند. این یک برد کاملاً شایسته بود.

ملی پوش ایتالیایی در حضور هواداران روسونری درباره حس بازی در لیگ قهرمانان اروپا در سن سیرو صحبت کرد.

او گفت:

معنی زیادی دارد، این چیزی است که ما همیشه آرزویش را داشته‌ایم. من برای رسیدن به اینجا سخت کار کرده ام. امیدوارم فردا هواداران زیادی از ما حمایت کنند.

آنها مرد دوازدهم هستند و وقتی پر از مردم است، استادیوم فوق العاده ای است. امیدوارم خوشحالشان کنیم و یک بازی عالی انجام دهیم.

من فکر می کنم که ما همیشه حتی در وررزشگاه خالی بهترین عملکرد خود را داده ایم، این چیزی است که ما واقعاً به آن اعتقاد داریم.

کالابریا گفت استفانو پیولی “خیلی به من کمک کرده” و تاکید کرد که او همیشه برای بازی در پستی که مربی از او می خواهد در دسترس خواهد بود.

کالابریا در ادامه کنفرانس قبل از بازی میلان و پورتو افزود:

او کمک زیادی به من کرد، در ابتدا کمی سختی کشیدیم اما بعد کار اساسی شروع شد. موضوع اعتماد است، اعتقاد به کاری که انجام می‌دهی، دادن هر آنچه در زمین داری.

اگر همه ما در یک جهت حرکت کنیم، نتایج به دست خواهند آمد. من هرگز از مربی نخواهم پرسید که کجا به من اجازه بازی بدهد، فکر می کنم این وظیفه اوست و در صورت نیاز می توانم در نقش های بیشتری کمک کنم.

مطمئناً، این مثبت است که همیشه در یک پست بازی کنیم. اعتماد به نفس به دست می آورید و با هم تیمی های خود بهتر کار می کنید. به نظر من مثبت است.


بهترین پاس گل دهندگان در تیم میلان و پورتو در فصل جاری:


مصاحبه سرخیو کونسیسائو سرمربی پورتو پیش از بازی در برابر میلان:

سرخیو کونسیسائو نگران این است که میلان در مقایسه با آخرین دیدار خود در لیگ قهرمانان، بازیکنان کلیدی خود را در ترکیب داشته باشد، اما باشگاه پورتو همچنان در سن سیرو “در تلاش برای پیروزی” است.

سرخیو کونسیسائو در کنفرانس مطبوعاتی خود پیش از بازی میلان و پورتو گفت:

ما می‌خواهیم به همان روشی که همیشه انجام می‌دهیم برخورد کنیم، سعی می‌کنیم با ویژگی‌هایمان پیروز شویم.

میلان تاریخ و کیفیت خود را دارد، بنابراین صرف نظر از اینکه چه کسی بازی می کند، آنها یک حریف قدرتمند باقی می مانند و ما باید سعی کنیم آنها را در سطح فردی و جمعی شکست دهیم.

جو به نفع ما نخواهد بود، خیلی سخت خواهد بود، اما هدف ما برنده شدن است.

روسونری با 10 پیروزی از 11 بازی در کنار ناپولی در صدر جدول سری آ قرار دارد، اما پس از سه شکست متوالی در لیگ قهرمانان اروپا به قعر جدول رسیده است.

ما در مورد باشگاهی صحبت می کنیم که هفت قهرمانی لیگ قهرمانان و چهار جام بین قاره ای را به دست آورده است. آنها همچنین در سری آ، یکی از بهترین لیگ های جهان، بازی می کنند. آنها بسیار قوی هستند و مربی آنها نیز یکی از بهترین های جهان است.

آنها مستحق شکست مقابل اتلتیکو مادرید نبودند، در حالی که مشکلات زیادی برای ما ایجاد کردند. این یک مسابقه متفاوت خواهد بود و ما باید انتظار داشته باشیم که آنها در خانه سرعت خود را افزایش دهند.

آمار پورتو در فصل جاری:

[anwpfl-stats-club club_id=”16417″ competition_id=”” multistage=”1″ season_id=”3679″ league_id=”” date_before=”” date_after=”” per_game=”1″ stats=”goals,goals_conceded,shots_on_goal,shots,offsides,fouls,corners,cards_y,cards_r” header=””]

کونسیسائو تایید کرد که وندل دور از میادین است، در حالی که مارکانو و اوریبه بعید است برای بازی فردا آماده باشند.

در همین حال، برای میلان اولین بار پس از ابتلا به کووید-19، براهیم دیاز را بازگشته است و تئو هرناندز و فرانک کسیه نیز پس از از دست دادن سفر به پورتو بازگشته اند.

براهیم دیاز آن بازیکن بین خطی است که می تواند حریف را با مشکل مواجه کند، در حالی که راده کرونیچ در این نقش ویژگی های متفاوتی دارد.

کیسه یک نقطه مرجع برای تیم است، فیزیکی ترین بازیکن در خط هافبک آنها. تئو هرناندز بسیار تهاجمی است و در کنار رافائل لئو بسیار خوب کار می کند.


آمار گل زده و خورده میلان و پورتو به تفکیک دقایق بازی در این فصل:

[anwpfl-charts type=”goals-15″ club_id=”2677″ competition_id=”” multistage=”0″ season_id=”3679″ league_id=”” club_side=”home” legend=”1″ text_scored=”گل زده” text_conceded=”گل خورده” no_data_text=”” limit=”0″]

[anwpfl-charts type=”goals-15″ club_id=”16417″ competition_id=”” multistage=”0″ season_id=”3679″ league_id=”” club_side=”home” legend=”1″ text_scored=”گل زده” text_conceded=”گل خورده” no_data_text=”” limit=”0″]


 

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید