یوونتوس زنیت
| | | |

پیش بازی یوونتوس و زنیت آمار و اطلاعات دو تیم و مصاحبه مربیان و بازیکنان

فوتبال724– ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس پیش از بازی یوونتوس و زنیت می گوید بیانکونری یک ماه را تلف کرد و اصرار دارد که می خواهد برای مدت طولانی در هدایت بیانکونری بماند.

بانوی پیر مقابل ساسولو و ورونا شکست خورد و اکنون 16 امتیاز با ناپولی و میلان صدرنشین فاصله دارد.

شاگردان مکس الگری در این فصل چهار بازی لیگ را باخته اند. آنها فردا در چهارمین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی یوونتوس آلیانز میزبان زنیت هستند.

یک برد یا یک تساوی به بیانکونری این امکان را می دهد که با دو بازی باقی مانده از مرحله گروهی فراتر بروند.

آلگری در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی یوونتوس و زنیت گفت:

این اولین هدف فصل است. رسیدن به آن و تمرکز روی بازی های سری آ عالی خواهد بود.

دلیخت و کیه زا در دسترس هستند، کین، دی شیلیو و رمزی در دسترس نیستند.

یوونتوس تا تعطیلات نوامبر به کمپ تمرین فرستاده شد، به این معنی که آنها تا روز شنبه در هتل باقی خواهند ماند تا در تورین به مصاف فیورنتینا بروند.

#
تیم
بازی
برد
تساوی
باخت
امتیاز
1
0
0
0
0
0
2
0
0
0
0
0
3
0
0
0
0
0
4
0
0
0
0
0
5
6
4
1
1
13
6
6
1
2
3
5
7
6
1
5
1
8
6
5
1
15
9

آلگری گفت:

همه ما ناامید هستیم زیرا در پنج بازی را که در یک ماه انجام داده بودیم هدر دادیم.

ما باید تأمل کنیم و سخت کار کنیم. با تمام احترامی که قائلم، 11 گل از 15 گل را از تیم هایی که در نیمه دوم جدول هستند خوردیم.

با این حال، مربی معتقد است که مشکلات تیم به مسائل تاکتیکی بستگی ندارد. وقتی از او پرسیده شد که آیا به فکر تعویض سیستم به دفاع سه نفره است یا خیر، پاسخ داد:

اگر به این معناست که دیگر گل نخوریم، این کار را انجام می‌دهم. ما باید از نظر دفاعی پیشرفت کنیم، حتی در ضدحمله، خیلی خوب کار نکردیم، حتی اگر بازی آسان به نظر می رسید.

مشکل رویکرد است. شما با برنده شدن در بازی های “عادی” این عنوان را به دست می آورید و ما تاکنون این کار را نکرده ایم. خیلی آسان است، باید روی آن کار کنیم

ما باید ساکت باشیم و سخت کار کنیم. ما باید برای پیروزی در هر مسابقه بازی کنیم.

آمار یوونتوس و زنیت در این فصل لیگ قهرمانان اروپا:

[anwpfl-charts type=”goals-15″ club_id=”2672″ competition_id=”225279″ multistage=”1″ season_id=”” league_id=”” club_side=”home” legend=”1″ text_scored=”گل زده” text_conceded=”گل خورده” no_data_text=”” limit=”0″]

[anwpfl-charts type=”goals-15″ club_id=”16438″ competition_id=”225279″ multistage=”1″ season_id=”” league_id=”” club_side=”home” legend=”1″ text_scored=”گل زده” text_conceded=”گل خورده” no_data_text=”” limit=”0″]

تاکتیکیست توسکانی تابستان گذشته قراردادی چهار ساله در تورین امضا کرد. آلگری به جدایی از باشگاه فکر نمی کند و مصمم است هر چه زودتر به مسیر پیروزی بازگردد.

او گفت:

من می خواهم تا آنجا که ممکن است در یوونتوس بمانم.

پیروزی در یوونتوس آسان نیست، ما با باشگاه و بازیکنان کار می کنیم. ما یک ماه کار و نتایج خوب را تلف کردیم و اکنون هدف این است که از مرحله گروهی فراتر برویم، سپس روی فیورنتینا تمرکز خواهیم کرد. ما باید عکس العمل نشان دهیم و فردا یک بازی عالی انجام دهیم.

آمار یوونتوس و زنیت در این فصل در همه رقابتها:

[anwpfl-charts type=”goals-15″ club_id=”2672″ competition_id=”” multistage=”1″ season_id=”3679″ league_id=”” club_side=”home” legend=”1″ text_scored=”گل زده” text_conceded=”گل خورده” no_data_text=”” limit=”0″]

[anwpfl-charts type=”goals-15″ club_id=”16438″ competition_id=”” multistage=”1″ season_id=”3679″ league_id=”” club_side=”home” legend=”1″ text_scored=”گل زده” text_conceded=”گل خورده” no_data_text=”” limit=”0″]

دانیلو می‌گوید بازیکنان یوونتوس تحت‌تاثیر عقب‌نشینی تمرینی قرار نمی‌گیرند و اصرار دارد که بیانکونری‌ها باید «با هم بدوند، دفاع کنند و حمله کنند» تا به مسیرهای پیروزی برگردند.

دانیلو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی یوونتوس و زنیت گفت:

بازی مقابل زنیت در لحظه مناسب برگزار می شود، بازی سختی خواهد بود.

تیم متحد است، همه ما روی اهداف یکسانی تمرکز کرده‌ایم، حالا باید آرامش داشته باشیم و فردا پیروز شویم.

ملی پوش برزیلی تاکید کرد که بازیکنان یوونتوس از تصمیم این باشگاه برای اعزام تیم به کمپ تمرینی ناامید نیستند. این مدافع گفت:

ما مجبور شدیم خانواده خود را ترک کنیم و می دانیم که در چه شرایطی قرار داریم. خوب است که با هم بمانیم، درباره فوتبال برای باشگاه صحبت کنیم.

ما می‌خواهیم خوب کار کنیم و پیشرفت کنیم، می‌دانیم که لازم است پیشرفت کنیم، به همین دلیل است که وقتی به ما اطلاع دادند، هیچ‌کس چیزی نگفت. برای پیروزی فردا باید ذهنیت درستی داشته باشیم.

بهترین گلزنان یوونتوس در این فصل:

اما مشکل یوونتوس چیست و بیانکونری ها چگونه می توانند آن را حل کنند؟

مدافع پیشین منچسترسیتی مدعی شد:

ما قبل از بازی مقابل اینتر، چهار بازی را دریافت نبرده بودیم، این بدان معناست که عزم خود را برای بردن داشتیم.

ما باید بدویم، دفاع کنیم و همه با هم حمله کنیم، همانطور که در یک فینال اتفاق می افتد.

همیشه وقتی تغییرات وجود دارد دشوار است، درک آن زمان می برد، اما ما باید مشکلات خود را حل کنیم.

 

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید