| | |

پیولی : آث‌میلان میتواند اینترمیلان را شکست دهد و به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد

فوتبال۷۲۴ – استفانو پیولی مصمم است که تیمش بتواند اشتباهات خود را جبران کند که سه‌شنبه شب در دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۲/۲۳ مقابل اینترمیلان تلاش می‌کند تا نتیجه دو گل را جبران کند.

سرمربی روسونری در کنفرانس خبری پیش از بازی خود به رسانه ها اعتراف کرد که تیم در دیدارهای اخیر اشتباهاتی داشته است، اما گذشته “بی ربط” است و مطمئن است که تیمش می تواند از برخی اشتباهات حریفان خود استفاده کند.

در پاسخ به این سوال که تیم چگونه خود را برای نیمه نهایی آماده کرده است، پیولی پاسخ داد:

🎙 “آنها به بهترین شکل ممکن آماده می شوند، آنها عزم زیادی دارند تا بهتر از بازی رفت کار انجام دهند و بازی را ببرند.آماده شدن برای فردا آسان نیست، اما ما یک هدف مهم در ذهن داریم: برنده شدن در مسابقه برای راهیابی به فینال همانطور که هیچ کس هرگز پیش بینی نمی کرد. اکنون بیش از هر زمان دیگری، هیچ کس فکر نمی کند که میلان بتواند به فینال برسد. می‌دانم که می‌توانیم بازی بزرگی انجام دهیم.ما می خواهیم در سطح بالایی بازی کنیم. تلاش تنها در بازی دوم کافی نخواهد بود، ما توانایی بالا بردن بازی را داریم. این مسابقه طولانی است، ما می خواهیم آن را خوب شروع کنیم، سپس در آن بمانیم و از اشتباهات آنها استفاده کنیم.

پیولی در ادامه گفت :

🎙ما در مورد اسپزیا صحبت نکرده‌ایم، فقط درباره فردا. اینها انواع بازی هایی هستند که برخی از بازیکنان آرزوی تجربه آن را دارند. ما می دانیم که با یک نقطه ضعف شروع می کنیم، اما کیفیت آن را داریم که آن را متحول کنیم.”

چیزهای خاصی وجود دارد که پیولی می داند که تیمش باید بهتر با آنها کنار بیاید، به ویژه در ضربات ایستگاهی، عنصری از بازی که در دفعه قبل یک مزیت بزرگ برای اینتر بود.

او گفت:

🎙«ما باید مراقب ( ضربات ایستگاهی) باشیم. این یکی از بزرگترین نقاط قوت حریفان ما است. ما هم باید از فرصت هایی که به دست می آوریم استفاده کنیم، بهتر از بازی رفت، اینتر خیلی خوب دفاع می کند.ما چند اشتباه کردیم اما گذشته بی ربط است. فردا سعی می کنیم اشتباهات خود را به حداقل برسانیم، باید مصمم تر و آماده تر برای خواندن بهتر این موقعیت ها باشیم.”

در حالی که اسماعیل بناسر پس از مصدومیتی که در بازی رفت به دست آورد تا پایان فصل از دور خارج شده است، اعتماد به نفس فزاینده ای وجود دارد که رافائل لیائو به اندازه کافی برای بازگشت به ترکیب اصلی مقابل نراتزوری آماده خواهد بود.

🎙او بهتر است، مانند کرونیچ و مسیاس، آنها باید امروز کمی تمرین کنند. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، آنها در دسترس خواهند بود.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید