| | | |

پیولی: آشفتگی میلان، بهانه ای برای این باخت نیست

سرمربی میلان پس از شکست مقابل جنوا، به گفتگو با خبرنگاران پرداخت:

پیولی پس از بازی گفت:

به طور واضح، بازی کردن بدون حضور تماشاچیان فوتبال نیست. این برای همه تیم ها صدق می کند، برای تیم های میزبان بیشتر. با وجود همه این ها، ما شانس این را داشتیم تا کیفیت خود را ثابت کنیم. ما این توانایی را داشتیم تا همه این مسائل را پشت سر بگذاریم و برنده بازی باشیم. اما نتوانستیم پیروز شویم و بزرگ ترین مقصر آن خودمان هستیم. وقتی که زمین تمرین را ترک کردیم و سوار اتوبوس شدیم تا به استادیوم بیاییم، بازی پارما-اسپال هنوز شروع نشده بود و ما نمی دانستیم امروز بازی خواهیم کرد یا نه. مشخصا این کمک کننده نبود، اما رقیب هم شرایط مشابه ما را داشت. بنابراین نمی توان این را بهانه کرد.

وی در ادامه افزود:

ما به هیچ بهانه و دستاویزی برای این شکست نیاز نداریم. نه به خاطر بازی پشت در های بسته، نه به خاطر مشکلات مدیریتی که برای باشگاه به وجود آمده است. در لحظات کلیدی بازی باید بی رحم تر و قاطع تر باشیم. من نمی توانم بگویم ما بازی نکردیم، زیرا این طور نیست، اما به غیر از 22 شوت به سمت دروازه، تعداد کمی از آن ها در چارچوب بود. من می خواهم که در لحظات حساس بازی بُرّنده تر و قاطع تر عمل کنیم. پس از آن با دو اشتباه، دو گل مشابه دریافت کردیم. وقتی بیشتر از حریف در محوطه جریمه حضور داریم و گل می خوریم، یعنی نگرش ما اشتباه است. اما بهانه ای نیست. ما باید بهتر از این ها عمل کنیم. سخت است که بگوییم بد بازی کردیم در حالی که بیشتر بازی را در نیمه زمین حریف بودیم و 22 شوت به سمت دروازه شلیک کردیم. این یک مسئله تکنیکی یا تاکتیکی نیست، بلکه این مسئله ضعف در تمام کنندگی است.

بخت خوبی بود تا ثابت کنیم قدرتمند هستیم و می توانیم از سد موانع عبور کنیم، اما شرایط عجیبی را تجربه کردیم.خنان امروز بوبان در مورد استخدام رانگنیک و اردک شل بودن من (مترسک، مربی موقتی) ؟ چیز هایی که گفته است را شنیدم. من روی کارم تمرکز کرده ام. درباره آینده ام نگران نیستم. نمی دانم چه پیش خواهد آمد، این بخشی از شغل من است. میلان یک باشگاه معتبر است و ما وظیفه داریم فصل را هر چه بهتر به پایان برسانیم. صحبت درمورد مسائل مدیریتی وظیفه من نیست. من فقط به روی انجام هر چه بهتر کارم فکر می کنم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید