| | |

پیولی: “بسیار به این میلان افتخار می کنم”

استفانو پیولی پس از تساوی 1-1 در کوپا ایتالیا با یوونتوس بسیار به میلان افتخار کرد، اما با تصمیم داور در اعلام پنالتی قانع نشد.

گل آنته ربیچ با پنالتی کریستیانو رونالدو در دقیقه آخر پاسخ داده شد، در حالی که تئو هرناندز اخراج شده بود.

بازی برگشت این مسابقه در تاریخ 4 مارس در تورین برگزار می شود، بدون حضور زلاتان ابراهیموویچ، سامو کاستیخو و تئو هرناندز که هر سه محروم هستند.

پیولی گفت:

“من به بچه هایم گفتم که زمین را با پشیمانی ترک نکنند. می توانم بگویم، آنها پشیمان نخواهند شد. من به عملکرد آنها بسیار افتخار می کنم، هواداران میلان هم چنین هستند. “

“ما می خواستیم پیروزی را بدست آوریم، در موقعیتی قدرتمند بودیم که این کار را انجام دهیم، اما این فقط بازی رفت است و ما سعی می کنیم در بازی برگشت حتی بهتر عمل کنیم.”

بحث درباره پنالتی زیاد است، زیرا داوید کالابریا وقتی والی را به بازوی خود زد، پشت به رونالدو داشت.

وی گفت:

“من قبل از هر چیز عصبانی شدم زیرا در ابتدای این حرکت ناخوشایند بر روی ابراهیموویچ خطا شده بود. بعلاوه من به یاد دارم که داوران در ابتدای فصل فیلم پنالتی كالیاری – برشا را نشان دادند و گفتند كه پنالتی گرفتن این اشتباه است زیرا بازیکن نمی تواند توپ را ببیند.”

“بنابراین من نمی بینم چه چیزی با این وضعیت تفاوت دارد، زیرا کالابریا نتوانست توپ را ببیند. آلبرتو چری، در آن صحنه پرش کرد و فقط نتوانست بازوهایش را جمع کند، شما باید هنگام پریدن از بازوهای خود استفاده کنید. او وقت نداشت که بازوی خود را به حالت طبیعی برگرداند.”

“من فقط آرزو می کنم که ما بتوانیم تصور روشنی از آنچه خطا نیست داشته باشیم. شما می توانید استدلال كنید كه این شوت به دروازه بود، اما من مطمئن نیستم كه شوت رونالدو به سمت دروازه بود. “

پیولی امروز از داور کارت زرد گرفت.

“من به تیمم افتخار می کنم، بقیه چیزها مهم نیست.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید