پیولی لیورپول
| | | | | |

پیولی : حیف شد که ما بازی را باختیم، لیورپول به خاطر کیفیتش شایسته اعتبار است

فوتبال724- استفانو پیولی توضیح داد که “پشیمانی واقعی” گل های نیمه دوم لیورپول پس از شکست 3-2 در آنفیلد است، زیرا میلان “اشتباهاتی” انجام داد که در سطح لیگ قهرمانان قابل اجتناب بود.

 

پیولی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

لیورپول به خاطر شدت و کیفیتش شایسته اعتبار است، مهمتر از همه در 25 دقیقه اول.

ما توانستیم شرایط را تغییر دهیم و پشیمانی واقعی دو گلی است که در نیمه دوم دریافت کردیم. در کنار کیفیت لیورپول، ما در آن دو گل هم اشتباه کردیم. امیدوارم در آینده با تیم هایی با کیفیت کمی کمتر روبرو شویم و در چنین شرایطی امتیاز نخواهیم گرفت.

این اولین بازی میلان در لیگ قهرمانان بعد از هفت سال بود و اولین بازی آنها در آنفیلد در تاریخ باشگاه.

این یک درس ارزشمند بود که به ما در پیشبرد کمک می کند. تیم با انگیزه بود، ما انتظار داشتیم لیورپول با قدرت شروع کند، اما تیم کمی ایستا بود و نتوانست از اولین پرس حریف عبور کند. وقتی توپ در اختیار ندارید، با خطر روبرو می شوید.

این یک بازی بسیار خوب فوتبال بود، حیف شد که ما بازی را باختیم، زیرا شروع قوی در اینجا بسیار مهم بود.

علیرغم شکست، موارد زیادی وجود دارد که میلان و پیولی می توانند پس از این بازی ابتدایی در مورد آنها مثبت عمل کنند، به ویژه در بازی دیگر گروه اتلتیکو مادرید و پورتو به تساوی 0-0 رسیدند.

من آنفیلد را با این آگاهی ترک می کنم که این تیم می تواند بیشتر رشد کند و ما هنوز به جزئیات بیشتری نیاز داریم، زیرا اینها تفاوت هایی را در لیگ قهرمانان ایجاد می کند.

ما باختیم زیرا در یک ضربه ایستگاهی ما توپ را تا پشت محوطه جریمه دور کردیم و این چیزی نیست که باید انجام دهیم.

لیورپول مالکیت مالکیت مطلق را داشت و آنها عملا میلان را برای مدت طولانی خنثی کردند، اما سرعت پاس ها و دوندگی آنها نیز قابل توجه بود.

آنها بسیار محتاطانه مناطق مرکزی را مسدود کرده و کانال ها را مسدود کردند، بنابراین ما مدام به بیرون رانده شدیم و این وضعیت فرصت کمتری را ایجاد می کند. ربیچ چند بار موفق شد به سمت آنها دوید، اما ما همیشه دوندگی های درستی انجام نمی دادیم.

ما می دانیم که در لیورپول سرعت و شدت بخش بزرگی از بازی را تشکیل می دهد. ما به حرکت دادن بیشتر توپ نیاز داشتیم. وقتی اینقدر تحت فشار قرار می گیرید، باید سریعتر توپ را پاس دهید و این چیزی است که ما اشتباه کردیم.

پیولی همچنین خطاهای دفاعی را که به نظر او میلان نباید در این سطح مرتکب شود، بیان کرد.

چیزی که من را ناامید می کند و باید روی آن کار کنیم این است که می توانیم بهتر عمل کنیم، زیرا به لیورپول اجازه دادیم موقعیت هایی داشته باشد که معمولاً در برابر آنها بهتر دفاع می کنیم. ما می توانستیم مشکلات بیشتری برای مهاجمان لیورپول ایجاد کنیم و کار را برای آنها سخت تر کنیم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید