| | | |

پیولی در جمع خبرنگاران پیش از شروع سری آ : ما باید جاه طلب باشیم، ما میلان هستیم

فوتبال724– میلان در اولین بازی سری آ در فصل جاری فردا شب به مصاف بولونیا و شاگردان میهایلوویچ می رود. استفانو پیولی سرمربی روسونری در مورد شرایط این بازی و تیم پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

پیولی روز یکشنبه با اصحاب مطبوعات روبرو شد و از او سوال شد که آیا میلان در فصل 21-2020 مدعی اسکودتو است؟

پیولی در کنفرانس مطبوعاتی به خبرنگاران گفت:

نمی دانم، پاسخ دادن به این سوالات دشوار است. ما همیشه باید نشان دهیم که تیم جاه طلبی هستیم، باید همه تلاش خود را ارائه دهیم.

پیش بینی ها به اثبات رسیده است که اشتباه است. در دو سال گذشته، میلان در اولین مسابقه شکست خورده است، ما باید این روند را تغییر دهیم.

روسونری فصل را با برتری 2-0 مقابل شمروک روورز در مرحله دوم مقدماتی لیگ اروپا آغاز کرد و در مرحله بعد مسابقات برابر بودو / گلیمت قرار می گیرد.

اما پیولی روی اولین مسابقه در سری آ متمرکز است و معتقد است برد 5-1 مقابل مردان سینیشا میهایلوویچ در ماه ژوئیه انگیزه مهمان فردا را برای انتقام گیری بیشتر می کند.

فردا یک بازی دیگر است، این پنج گل دیگر به حساب نمی آیند. بازیکنان دیگری نیز حضور دارند، در قسمت پایانی فصل گذشته، ما در مدت کوتاهی بازی کردیم.

آنها حداکثر انگیزه را خواهند داشت، اما ما نیز خواهیم داشت.

میلان در سری آ فصل قبل ششم شد و پیولی قصد دارد موقعیت خود را در لیگ در این دوره بهبود بخشد. پیولی به خبرنگاران گفت:

داشتن فشار یک امتیاز است، به این معنی است که شما به سطح خاصی رسیده اید، هدف ما بهبود فصل ما است.

ما باید جاه طلب باشیم، ما میلان هستیم، باید به رشد خود ادامه دهیم. ما یک تیم بسیار جوان هستیم و فضای کافی برای پیشرفت داریم.

پیولی انتظار دارد خریدهای جدید سیپریان تاتاروشانو، براهیم دیاز و ساندرو تونالی آماده شود و آماده “کمک فوری” باشد.

پیولی به خبرنگاران افزود:

آنها توسط یک گروه نزدیک به هم ملاقات کردند که به یکدیگر بسیار کمک می کنند. دیاز و تونالی از استعداد و دیدگاهی خوبی برخوردار هستند، آنها آماده هستند تا فورا به ما کمک کنند.

تاتاروسانو تجربه را برای ما به ارمغان می آورد.

میلان تابستان امسال با قراردادی دائمی آنته ربیچ را به خدمت گرفت، اما او نتوانست در لیگ اروپا مقابل شمروک روورز بازی کند و آماده بازی فردا اولین دیدار خود مقابل روسوبلو خواهد بود.

پیولی درباره مهاجم کروات گفت:

او بازیکن بسیار مهمی برای ما است، از کیفیت، قدرت بدنی و عمق برخوردار است.

او بخش حمله ما را کامل می کند. او از اینکه نتوانسته در اروپا بازی کند رنج می برد، او آماده حمایت از تیم است.

نتایج قبلی از رویایی دو تیم

[anwpfl-matches-h2h club_a=”2677″ club_b=”2681″ competition_id=”” show_secondary=”1″ season_id=”” type=”result” limit=”0″ sort_by_date=”desc” show_club_logos=”1″ show_match_datetime=”1″ date_before=””]

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید