پیولی تاتنهام
| | | | | | |

پیولی بعد از پیروزی در بازی رفت: راضی هستم، اما میلان باید گل های بیشتری مقابل تاتنهام می زد

فوتبال724- استفانو پیولی از پیروزی 1-0 مقابل تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا راضی بود، اما اذعان داشت که باید دو گل دیگر می زدند و بازی برگشت حتی سخت تر خواهد بود.

روسونری پس از اینکه تئو هرناندز با ضربه سر کریستیان رومرو را به شکست داد، از طریق براهیم دیاز به برتری رسید، سپس خطرات کمی در دفاع برای چیپریان تاتاروشانو رخ داد.

پیولی به مدیاست گفت:

من راضی هستم.

بازی سختی بود، همانطور که انتظار داشتیم مبارزه سختی داشتیم، عملکرد خوبی بود و می دانیم که در بازی برگشت چقدر سخت خواهد بود. ما بازی‌ای را که باید انجام می‌دادیم، با تمرکز، اراده و کار تیمی انجام دادیم.

یک مربی همیشه خوشحال می شود که کارهای انجام شده در طول هفته در تمرینات را در زمین اجرا کند. اخیراً چنین اتفاقی نیفتاده است، در نیمه دوم که پرسینگ تاتنهام از بین رفت، می‌توانستیم کمی جلوتر بازی کنیم، اما بچه‌ها با روحیه، عزم و استحکام عالی بازی کردند.

در عوض، مایه تاسف این است که آنها دو ضربه سر را پشت سر هم توسط شارل دکتلار و مالیک چاو به هدر دادند که منجر به افزایش برتری در بازی برگشت در لندن در 8 مارس می شد.

بله، دو گل وجود دارد که می توانستیم به ثمر برسانیم. با این حال، بازی سختی بود، آنها برای ما هم مشکل ایجاد کردند و ما در بازی دفاع بسیار خوبی داشتیم، بنابراین نکات مثبت زیادی وجود دارد. این فقط اولین قدم است، مرحله دوم حتی سخت تر خواهد بود.

جنجال‌هایی نیز وجود داشت، زیرا رومرو بسیار خوش‌شانس بود که به دلیل تکل با استوک کفش خود روی مچ پای ساندرو تونالی در آغاز نیمه دوم، کارت قرمز دریافت نکرد.

انتظار می رفت فیکایو توموری پس از آسیب دیدگی لگن در 24 ژانویه از همان ابتدا بازگردد، اما او حتی روی نیمکت هم نبود.

توموری دیروز با ما تمرین کرد اما امروز صبح از درد در ناحیه مصدومیت قبلی شاکی بود. درست نبود که آن را با آسیب عضلانی به خطر بیندازیم.

این اولین باری است که میلان توانسته تاتنهام را پس از دو تساوی و همین تعداد شکست شکست دهد.

دیاولو از زمان آرسنال، تیمی از لیگ برتر را در لیگ قهرمانان اروپا شکست نداده بود، 4-0 در بازی اول مرحله یک هشتم نهایی در فصل 12-2011، و هر یک از پنج دیدار بعدی را باخت.

این عملکردی است که اعتماد به نفس ما را افزایش می دهد، اما ما باید پرانرژی و پویا باشیم زیرا این شیوه بازی ماست. ماه سختی بود، ما در تلاشیم تا بر این مشکلات غلبه کنیم و همچنان معتقدم که با یک گروه واقعاً ویژه کار می کنم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید