| | |

پیولی: زلاتان یک قهرمان است

استفانو پیولی ادعا کرده است که میلان “باید همیشه آرزوهای موفقیت داشته باشد” و تأیید کرد که هاکان چالهان اوغلو مقابل فیورنتینا باز خواهد گشت.

این هافبک دفعه گذشته در پیروزی یک بر صفر مقابل تورینو غایب بود، اما از مصدومیت عضلانی بهبود یافته است و پیولی می تواند به او اعتماد کند تا فرم خوب اخیرش را باز هم نشان دهد.

پیولی در کنفرانس مطبوعاتی گفت:

“او خوب است، او یک مشکل جزئی داشت که مانع بازی مقابل تورینو شد. او آماده بازی است.”

میلان با تنها یک پیروزی از سه بازی اخیر خود در لیگ به فلورانس سفر می کند و در حال حاضر هم امتیاز با هلاس ورونا و پارما در رده ششم سری آ قرار گرفته است.

فیورنتینا در رده سیزدهم قرار دارد و امیدوار است که بعد از بازی آخر و پیروزی 5-1 مقابل سامپدوریا همچنان روند خوب خود را نشان دهد؛ و پیولی هم تغییرات زیادی را در تیم سابق خود در آرتمیو فرانکی مشاهده می کند.

وی در کنفرانس مطبوعاتی گفت:

“ویولا از یک برد بزرگ می آید، آنها به خوبی هدایت می شوند.”

وی افزود:

“اما ما نیز در فرم خوبی هستیم و باید این روند را ادامه دهیم.”

“مالکیت آنها تغییر کرده است، اعتقاد و اشتیاق بیشتر در آنها وجود دارد. ما با یک فضای گرم روبرو خواهیم شد و باید شایسته میلان بازی کنیم.”

او در نیم فصل دوم امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای روسونری است و ادعا کرده که ورود زلاتان ابراهیموویچ باعث شده تا آنها باور کنند که این امکان پذیر است.

وی افزود:

“حقیقت این است که ما خوب تمرین می کنیم، در اینجا می توانید هوای مثبت را تنفس کنید. اولویت فعلی بازی فردا است و شما فقط می توانید آینده را در زمان حال بسازید.”

“ما درمورد چیزهایی که نمی توانیم روی آن تأثیر بگذاریم فکر نمی کنیم. ما وقت و انرژی لازم برای فکر کردن در مورد چیز دیگری نداریم.”

وی گفت:

“داشتن چنین نمونه ای از عزم و جاه طلبی که ایبرا دارد، می تواند ما را بهتر کند. اگر ایبرا قهرمان و بازیکن منحصر به فردی شده است، به این دلیل است که او همیشه تشنه پیروزی است و می خواهد خودش را بهبود ببخشد.”

شایعاتی در مورد اینکه میلان به دنبال مربیان مختلف برای فصل آینده است شنیده شده است،اما همچنین صحبت هایی در مورد تمدید قرارداد پیولی ​​در تابستان وجود دارد.

وی گفت:

“خوشحالم که شغل من به شکلی مثبت قضاوت شده است. احساس می کنم نقطه مرجع تیم هستم. هیچ مربی بدون توجه به نتایج از جایگاهش مطمئن نیست. در پایان، کسانی که تصمیم می گیرند تصمیم می گیرند.”

“اما من نمی توانم به سؤالات مربوط به آینده ام در هر کنفرانس مطبوعاتی پاسخ دهم، بگذارید روی زمان حال تمرکز کنم و ببینم چه خواهد شد.”

متئو موساکیو باید این هفته به ترکیب در برابر دیاولوو ​​بر میگردد و پیولی مجدداً تأکید کرد که هیچ موردی وجود ندارد و گفت که فردا به تیم باز خواهد گشت.

“هیچ چیزی در مورد موساکیو وجود ندارد. او در عضله ران خود احساس درد می کرد. اگر او از ورود به زمین خودداری کرده بود، برای فردا دعوت نمی شد. اما او فردا در دسترس خواهد بود.”

مربی فاش كرد كه مسیری طولانی برای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در سری آ وجود دارد و فقط قصد دارد امتیازات بیشتری را نسبت به نیم فصل اول کسب كند.

وی گفت:

“ما باید بازی های زیادی را از اینجا تا انتها برنده شویم، من نمی دانم رقبای ما قادر به چه کاری خواهند بود. رم و آتالانتا بالاتر از ما هستند، و ناپولی پشت سر ما است. من نمی توانم پاسخ دهم که چه خواهد شد، هدف این است که به حداکثر امتیازات ممکن برسیم.”

“ما باید امید داشته باشیم که همیشه امید به موفقیت داشته باشیم. فردا بازی سخت و دشوار خواهد بود، فشار زیادی وجود دارد. ما باید امتیاز بیشتری نسبت به نیم فصل اول کسب کنیم.”

“اگر ما در 8 بازی آینده به سختی تلاش کنیم، آن وقت خواهیم دید که در ماه پایانی چه اتفاقی می افتد.”

وی تأیید کرد که چهار بازیکن از جمله سیمون کیائر در برابر ویولا غایب خواهند بود.

وی گفت:

“[لئو] دوارته، [راده] کرونیچ ، [لوکاس] بیلیا و کیائر فراخوانده نمی شوند، سایرین خوب هستند و به سختی تمرین می کنند. ما می توانیم موقعیت خود را در لیگ بهتر کنیم، 14 بازی خیلی زیاد هستند و ما برای بهتر شدن رتبه جدول عجله داریم.”

داویده آستوری در ژانویه 33 ساله می شد و پیولی گفت که بازی مقابل فیورنتینا او را به یاد کاپیتان سابق خود می اندازد.

آستوری در درون من است، من این افتخار را داشتم که او را بشناسم. از آنجا که او در میلان بزرگ شد، فکر می کنم او خوشحال است که من پس از حضور در فیورنتینا به میلان رفتم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید