| | | | | | |

پیولی : فردا تاتنهام پرانرژی را خواهیم دید ولی ما مزیت نسبی داریم

فوتبال 724- استفانو پیولی انتظار دارد که در بازی برگشت مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا، کیفیت دیگری از تاتنهام را ببیند، که میلان با نتیجه 1 بر صفر در بازی رفت شکستش داد.

روسونری در اولین بازی از دور یک هشتم نهایی در بازی با اسپرز راحت به نظر می رسید و بعد از کمتر از 10 دقیقه به لطف براهیم دیاز پیش افتاد.

هر دو تیم میلان و تاتنهام در این هفته امتیاز باختند – به ترتیب به فیورنتینا و ولوز – بنابراین هر دو طرف تشنه پاسخ مناسب در برخورد اروپایی خود خواهند بود.

در گفتگو با میلان تی وی، پیولی برای اولین بار در مورد چگونگی آماده شدن میلان برای بازی لیگ قهرمانان اروپا با تاتنهام صحبت کرد.

من می خواهم فکر کنم و واقعاً معتقدم که این مسابقات هستند که بازیکنان را آماده می کنند.

بنابراین من معتقدم که نیازی به ایجاد انگیزه در تیم نخواهد بود زیرا همه ما اهمیت این مسابقه را می دانیم، به معنای عبور از یک دور است، این به معنای بهبود در مسیر اروپایی ما در مقایسه با فصل گذشته است.

وی گفت:

نسبت به این واقعیت که تیم با انگیزه، توجه و متمرکز است کمترین شک را ندارم. پس مشخص است که ما برای مسابقه آماده شده ایم.

وی گفت:

ما دو هفته پیش در مقابل آنها بازی کردیم، حریف خود را می شناسیم. از دیدگاه تاکتیکی، ما بررسی های خود را انجام داده ایم که انتظار می رود در بازی فردا بازخورد داشته باشیم.

از وی سؤال شد كه آیا او انتظار دارد كه تاتنهام را مشابه تیمی كه در بازی رفت با نتیجه 1 بر صفر شکست داد، ببیند.

به طرز عجیبی برای تیم های انگلیسی که نگرش خود را تغییر نمی دهند، تاتنهام تیمی است که در بازی های خانگی در مقایسه با بازی های خارج از خانه، نگرش متفاوتی دارد.

وی گفت:

ما بازی های خانگی آنها را خیلی خوب تجزیه و تحلیل کرده ایم، آنها می توانند خشن تر از آنچه در میلان بودند، قویتر و پرانرژی تر باشند. آنها نمی توانند ما را در این مورد غافلگیر کنند زیرا ما آنها را می شناسیم.

این مربی ایتالیایی در مورد فضای پرشور مورد انتظار در ورزشگاه تاتنهام هاتسپور صحبت کرد.

وی گفت:

درست همانطور که ما مطمئناً در یک استادیوم خارق العاده از طرفداران پیروزی را به دست آوردیم، آنها فردا نیز خواهند بود، اما طرفداران ما نیز در آنجا خواهند بود و آنها خود را نشان می دهند.

وی گفت:

این به نگرش ما، رویکرد ما به مسابقه بستگی دارد، که باید قوی و شدید باشد، زیرا ما انتظار داریم حریف ما این کار را انجام دهد.

وی گفت:

ما باید آماده مبارزه با توپ و بدون توپ باشیم، زیرا در این صورت مسابقات در یک سطح استراتژیک و تاکتیکی است، اما پس از آن لحظه هایی است که می تواند نتیجه را تعیین کند.

شما باید چیزی بیشتر در این لحظات نشان دهید.

مربی روسونری در مورد چگونگی فکر کردن به رقابت لیگ قهرمانان اروپا فردا گفت:

پیش بینی مسابقه همیشه دشوار است. در بازی رفت این یک بازی متعادل و سخت بود که ما به طور شایسته پیروز شدیم زیرا به نظر من کمی بهتر از حریف خود بازی می کردیم و قصد داریم همان فردا شب را انجام دهیم.

وی گفت:

من معتقدم که در پایان تیمی که بهتر بازی می کند، فرصتی برای صعود و پیروزی خواهد داشت. ما یک مزیت کوچک داریم که مزیتی نیست که می توانیم مدیریت کنیم، اما باید با عزم، اراده و کیفیت بسیار زیاد به مسابقه وارد شویم.

سرانجام ، پیولی در این فصل جاه طلبی های اروپایی میلان را تأکید کرد و تیم تا چه حد می تواند پیش برود.

وی گفت:

ما در مورد میلان صحبت می کنیم، تیمی که عادت دارد در مراحل خاص و در سطوح خاص بازی کند و به خصوص در لیگ قهرمانان اروپا همیشه سعی در برتری داشته است.

واضح است که مسیر ما این است که دوباره در اروپا مهم باشیم و فردا فرصتی داریم.

دشوار است، اما ما می دانیم که این یک فرصت است و مشخص است که فردا سعی خواهیم کرد چیز مهمی بنویسیم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید