| |

پیولی قبل از بازی مقابل لیورپول : “زلاتان مصدوم است ، من بین ربیچ یا ژیرو یکی را انتخاب خواهم کرد”

به گزارش فوتبال۷۲۴ استفانو پیولی ، سرمربی میلان تأیید کرد که زلاتان ابراهیموویچ مقابل لیورپول بازی نخواهد کرد ، اما تصمیم نگرفته است که آیا اولیویه ژیرو یا آنته ربیچ جانشین سوئدی خواهند شد.

فصل گذشته روسونری در لیگ اروپا با تیم هایی مانند بودو/گلیمت ، شمروک روورز و ریو آو بازی کرد ، این بار آنها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف لیورپول ، اتلتیکو مادرید و اف سی پورتو می روند.

پیولی معتقد است که این نشانه رشد در باشگاه است و تجربه کسب شده از سال گذشته را برجسته کرد.

پیولی گفت:

 

“در مقایسه با حریفان ، تقریباً یک فصل کامل سپری شده است.” “همه تجربیات ما برای رشد ، اشتباه ، کار روی آنها و بهبود وجود داشته است.

“من فکر می کنم شروع فصل نشان می دهد که تیم نحوه تفسیر بازی ها را درک کرده است. در حال حاضر ، سطح افزایش یافته است ، این یک فرصت عالی برای نشان دادن این است که ما نیز اینجا هستیم. “

میلان بدون زلاتان ابراهیموویچ به مصاف لیورپول می رود که با مصدومیت آشیل محروم شده است.

اول از همه ، زلاتان بازی را شروع می کرد. اما التهاب تاندون می تواند چهار ماه او را محروم کند.

“ما امیدواریم که به او اجازه بازی بدهد ، او تلاش کرد اما درد داشت. ریسک کردن بی فایده است ، ما بازیهای دیگری را بعد از فردا داریم.

“من به میلان با زلاتان فکر می کنم ، این چیزی است که همه ما می خواهیم. ما راه حل های معتبر زیادی داریم ؛ این نقص های ناگهانی بخشی از بازی است اما ما به خوبی آماده شده ایم.

من بین [آنته] ربیچ و [اولیویر] ژیرو انتخاب خواهم کرد ، اما ما تحت پوشش هستیم. برای زلاتان متاسفم ، به زودی او را خواهیم دید. “

پیولی با وجود دو دهه مربیگری برای اولین ماجراجویی خود در لیگ قهرمانان آماده می شود.

پیولی گفت:

“مانند همه بازی ها ، ما طبق معمول آماده می شویم.” من عاشق فوتبال انگلیس هستم ، لیورپول را می شناسم و آنها را مطالعه کرده ایم.

درست است که بسیاری هرگز در لیگ قهرمانان بازی نکرده اند ، اما زمین همیشه زمین است. ما با شیوه بازی ، اشتیاق و انرژی خود به اینجا رسیدیم. ما فردا نیز به آن نیاز خواهیم داشت. “

از پیولی پرسیدند که آیا شروع سخت ترین بازی یک مزیت است ، زیرا میلان برای اولین سفر خود به آنفیلد آماده می شود.

او گفت:

 

“من فکر نمی کنم هیچ بازی آسانی وجود داشته باشد.” “گروه بسیار دشواری است ، حریفان بسیار رقابتی هستند و همه آنها مدتی در اروپا بازی کرده اند.
“اما ما می خواهیم از فردا شروع به نوشتن تاریخ خود کنیم.”

پیولی گفت اولیویه ژیرو ، که در استراحت بین المللی با ویروس کرونا کنار رفته بود ، بهتر می شود ، اما تاکید کرد آنته ربیچ با او رقابت می کند تا در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

“روز دوشنبه ، او را دیدم. دیروز و امروز ، او بهتر بود ، “او مطمئناً توان 90 دقیقه در این سطح را در پاهای خود ندارد.”دو هفته سکون باعث می شود چیزی را از دست بدهید. اما او خوب است آنته [ربیچ ] از عملکرد فوق العاده ای برخوردار است ، او به ما کیفیت داد.
“من مطمئن هستم که هر کس شروع کند و هر کسی که به میدان بیاید آماده خواهد بود.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید