| |

پیولی : میلان می توانست با پورتو بهتر بازی کند

به گزارش فوتبال۷۲۴ استفانو پیولی می پذیرد که میلان در تساوی 1-1 خود در لیگ قهرمانان اروپا مقابل اف سی پورتو “می توانست بهتر عمل کند”، اگرچه آنها در نیمه دوم پیشرفت کردند.

این یک شروع کابوس‌وار در سن سیرو برای تیمی بود که هر سه بازی قبلی لیگ قهرمانان را شکست خورده بود.آث‌میلان در نهایت به تساوی ۱_۱ مقابل پورتو رضایت داد.

پیولی به آمازون پرایم ایتالیا گفت:

«ما می‌توانستیم بهتر عمل کنیم، به ویژه در نیمه اول، در تصمیم‌گیری‌مان دقت کافی نداشتیم.
“اگر حریفان آنقدر بالا فشار بیاورند و با چنین خط بالایی دفاع کنند، ما باید به دنبال توپ باشیم و این کار را با دقت کافی انجام ندادیم.
از نظر گرسنگی، انرژی و موقعیت های ایجاد شده نمی توانم از نیمه دوم شکایت کنم. متأسفانه سطح کسب پیروزی در اروپا بسیار بالاست و ما به اندازه کافی کار نکردیم.

از مربی پرسیده شد که آیا میلان پس از یک امتیاز از چهار بازی ابتدایی شایستگی صعود به مرحله یک هشتم نهایی را دارد یا خیر.پیولی گفت:

 

برای اینکه شایسته آن باشید، باید در بازی ها پیروز شوید. پورتو در 5 بازی اخیر خارج از خانه خود نتایج عالی کسب کرد و فراموش نکنید که فصل گذشته پورتو یوونتوس را از لیگ قهرمانان اروپا حذف کرد. ما باید ثبات بیشتری داشته باشیم.»
میلان به خصوص در نیمه اول ضعیف بود و صادقانه بگویم که خوش شانس بود که در نیمه اول فقط یک گل عقب افتادیم.پورتو مستحق اعتبار است و ما مستحق سرزنش هستیم. ما باید خط دفاعی پورتو را شکست می دادیم، در عوض به جایی می رسیدیم که آنها می خواستند خط دفاع ما را بشکافند. در نیمه دوم سازماندهی بیشتری داشتیم و سطح شدت حمله پورتو کاهش یافت.

 

به جرات می توان گفت که میلان در این فصل بیشتر روی سری آ تمرکز کرده است، جایی که آنها صدرنشین مشترک با ناپولی هستند.

آنها روز یکشنبه در دربی دلا مادونینا به مصاف حریفان اینتر می روند.پیولی گفت:

من نشانه‌های مثبتی دیدم، تیم خوب کار می‌کند و ما امشب اولین پیروزی را می‌خواستیم. خیلی سخت خواهد بود، زیرا اینتر مدعی کسب اسکودتو است

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید