| |

پیولی پس از شکست اتلتیکومادرید : میلان با کیفیت، شجاعت و پختگی بازی کرد

به گزارش فوتبال۷۲۴ در هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۱/۲۲ تیم اتلتیکو مادرید میزبان پیولی و شاگردانش در اسپانیا بود

روسونری پس از این همه شانس نزدیک گل زنی در بازی های قبلی، سرانجام به پیروزی شایسته خود در این فصل لیگ قهرمانان رسید.

جونیور مسیاس برای اولین بازی خود در رقابت‌های اروپایی از روی نیمکت به زمین آمد و از میان مدافعان میانی اتلتیکومادرید روی ارسال فرانک کسیه از سمت چپ، واندا متروپولیتانو را فتح کند.
این بدان معناست که پیشرفت آنها در لیگ قهرمانان هنوز امکان پذیر است، زیرا آنها باید لیورپول را شکست دهند و امیدوارند اتلتیکو مادرید و پورتو مساوی کنند.
پیولی به Amazon Prime Video Italia گفت: 🔻

 

” درست است که با بازیکنانم جشن بگیرم، زیرا آنها عملکرد فوق العاده ای داشتند.”
آنها با کیفیت و شجاعت بازی کردند، همیشه به خودشان ایمان داشتند و با آنها جشن می‌گیرم.
این راه درستی است و امشب شاهد و نمایش مهمی از بلوغ این تیم بودیم.»

 

این اولین بازی در لیگ قهرمانان اروپا برای مسیاس 30 ساله بود که تا چند سال پیش هنوز در لیگ های آماتور حضور داشت و ماشین لباسشویی را برای گذران زندگی تحویل مردم می داد.

پیولی در ادامه گفت :🔻

داستان او فوق‌العاده است، اما من فکر می‌کنم این تازه شروع کار برای او است، زیرا او کیفیت واقعی دارد. او در ابتدای ورودش مشکلاتی داشت، اما اکنون واقعاً به تیم کمک خواهد کرد.”

از پیولی در مورد اخباری مبنی بر اعلام قریب الوقوع قرارداد جدید با میلان و افزایش دو برابری دستمزد او پرسیده شد.پیولی گفت 🔻

من کاملاً با باشگاه هماهنگ هستم، احترام و اعتماد متقابل وجود دارد. این همدلی عمومی ما باید همینطور ادامه پیدا کند.این نتیجه کار است که تفاوت، کیفیت، ایده‌ها و بالاتر از همه نتایج را ایجاد می‌کند. برای قرارداد ،وقت آن هم می‌رسد.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید