پیولی رم
| | | | |

پیولی پیش از بازی رم : کرونیچ می تواند تراکواریستای ما باشد، نگران تمدید قرارداد دوناروما نیستم

فوتبال724– استفانو پیولی در کنفرانس قبل از بازی گفت رم شبیه میلان است و اصرار دارد که نگران تمدید قرارداد جیجیو دوناروما نیست.

پیولی پیش از دیدار خانگی روز دوشنبه مقابل رم گفت:

ما خوب شروع کردیم و می خواهیم این کار را ادامه دهیم.

ما با حریف قدرتمندی روبرو هستیم که از نظر ساخت کمی شبیه میلان هستند.

آنها بازیکنان قدرتمندی به خدمت گرفته اند، این تیمی با قدرت بدنی و با تمام مولفه های مناسب تیمی بلند پرواز است. این یک بازی باز خواهد بود.

میلان با 5 پیروزی از پنج بازی ابتدایی، در جدول سری آ صدرنشین است.

پیولی در مورد جدول و بازی با رم گفت:

این فقط ابتدای فصل است و فردا ما یک بازی مهم داریم.

پیولی در مورد انتظارات از تیم در برابر رم افزود:

بعد از انتقاداتی كه داشتیم، فقط به كار كردن فكر كردیم، حالا حتی اگر تعارف كنیم، مجبوریم همان كار را بكنیم. من از تیم خواستم بیشتر تلاش کنند تا واقعاً جاه طلب شوند. خوب است که انتظارات افزایش یافته است.

ما باید لحظات بازی، زمانی که باید سرعت را بالا ببریم یا زمانی که باید توپ و میدان را حفظ کنیم، بهتر درک کنیم. رشد ما با گذشت زمان همراه خواهد بود اما باید مداوم و ثابت باشد.

اما پیولی هنوز به اسکودتو فکر نمی کند.

هدف ما غلبه بر همه تیم هایی است که پایان فصل سال گذشته بالاتر از ما در جدول بودند. فصل گذشته از نظر امتیازات فاصله زیادی وجود داشت. اکنون ما به فکر بهبود آن و غلبه بر رم و آتالانتا هستیم. هر بار یک قدم، هر بار یک مسابقه. اکنون حریف ما رم است و ما فقط به رم فکر می کنیم.

ما سعی خواهیم کرد به خوبی و با قاطعیت به بازی نزدیک شویم. ما باید با یک بازی سطح بالا فنی روبرو شویم. ما سعی خواهیم کرد [ادین] ژکو را محدود کنیم.

ما باید همه تلاشمان را بکنیم، سپس چیزهای مثبت و منفی را ارزیابی خواهیم کرد، باید در مورد مسیر خود فکر کنیم و هر بازی را به عنوان مهمترین بازی در نظر بگیریم.

پیولی در اوایل این هفته در پیروزی 3-1 دیاولو برابر سلتیک در لیگ اروپا بسیاری از بازیکنان خود را تغییر داد و با راده کرونیچ که اولین گل خود را با روسونری به ثمر رساند، بازی کرد.

من فکر می کنم کرونیچ می تواند هم در وسط زمین بازی کند و هم به عنوان یک هافبک تهاجمی بازی کند. او می تواند تراکواریستای ما باشد، او باید سخت کار کند و یاد بگیرد که چگونه ایبرا را بین خطوط قرار دهد و به فضاسازی حمله کند. کرونیچ این ویژگی ها را دارد و من از این گل خوشحالم زیرا شرایطی بود که ما در تمرین آن را امتحان کرده بودیم.

بالا بردن رقابت در تیم مهم بود، ما بازیکنان جوان و قدرتمندی به خدمت گرفتیم، بازیکنانی که می توانند سطح تیم را بالا ببرند، باشگاه شایسته ستایش است.

عصر دوشنبه روسونری مجبور است بدون آنته ربیچ و احتمالاً هاکان چالهان اوغلو بازی کند.

پیولی در مورد غایبین روسونری برابر رم فاش کرد:

آنها حال بهتری دارند اما من فکر می کنم [بازیابی آنها] برای فردا مشکل باشد، قطعاً ربیچ نه.

هویت ما کاملاً واضح است، برای تازه واردان درک نحوه حرکت در این زمینه آسان است. صادقانه می گویم فقط جنبه های مثبت داشتن پنج تعویض وجود دارد. من فکر می کنم برای اعزام بهترین یازده نفر برای شروع بازی، آمادگی برای مسابقه مهمترین جنبه کار من است.

اکنون این مسئله پیچیده تر است، زیرا ما این کار را هر دو روز یکبار انجام می دهیم، من دوست دارم فکر کنم که 5 تعویض به من امکان تغییر ویژگی ها و بازی ها را می دهد. تا زمانی که آنها به ما اجازه می دهند با 23 بازیکن برویم، فکر می کنم استفاده درست از همه بازیکنان موجود کار درستی است.

علی رغم اینکه قرارداد جیجیو دوناروما در ماه ژوئن به پایان می رسد، پیولی می گوید که او نگران آینده بازیکن در این باشگاه نیست.

من فقط قبل از پیوستن به میلان به عنوان حریف با او روبرو شده بودم و فقط می توانستم از ویژگی های فنی او [به محض ورود] قدردانی کنم. من پسری بزرگتر از سن خود پیدا کردم.

از نظر من رشد او مداوم بوده است، او در هر کاری که انجام می دهد در حال رشد است، از تغذیه تا توجه به جزئیات، او در حال حاضر در بالاترین سطح قرار دارد اما بسیاری از زمینه های پیشرفت را دارد.

من از رویکرد او بسیار خوشحالم. من نگران آینده نیستم زیرا تا زمانی که بازیکنان را بسیار متمرکز و مثبت می بینم، آرام هستم و می دانم که باشگاه در جهت خاصی کار می کند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید