| | | |

پیولی : کالابریا من را متعجب کرد، سائلماکرز خوب است، کرونیچ چند پسته است

فوتبال724– استفانو پیولی سرمربی میلان در آستانه بازی لیگ اروپا در مورد شرایط بازیکنانش صحبت کرد و از کرونیچ و کالابریا و سائلماکرز تمجید کرد.

سرمربی میلان گفت:

من از نظر فنی به تیم اعتماد دارم و می دانم که اگر فرصتی پیش بیاید سعی می کنیم تیم را بهتر کنیم. به خصوص در بخش دفاعی.

استفانو پیولی در مورد لیائو و مدافعان مصدوم:

در مورد لیائو امیدوارم هرچه زودتر او را داشته باشم، او تمرین را فقط از دیروز آغاز کرد. پیش بینی دشوار است. باید مراقب باشیم. من از او انتظار یک بلوغ کامل را دارم. موساکیو و رومانیولی بهتر هستند، خطر مصدومیت وجود دارد، من فکر می کنم روشن ترین هدف این است که دوباره آنها را پس از وقفه بازیهای ملی در ترکیب ببینیم.

استفانو پیولی در مورد کرونیچ گفت:

کرونیچ یک فرد چند پسته است، او همچنین در تیم ملی در سمت چپ بازی می کند. او بازیکنی با ویژگی های خوب است و از لحاظ بدنی به ما خوب کمک می کند. او آماده است تا کمک کند.

پیولی در مورد سائلماکرز، دیاز و مالدینی:

الکسیس در دوبلین برای تیم بسیار خوب کار کرد و حرکتهای خوبی انجام داد، او می توانست بهتر هم باشد. اما من راه حل های زیادی مانند مالدینی و همچنین دیاز را دارم. من هنوز تصمیم نگرفته ام که چه کسی بازی کند. دیاز نیز مانند همه آنها آماده است.

پیولی درباره آمادگی جسمانی تیم:

من شرایط همه بازیکنان و همچنین ابراهیموویچ را زیر نظر خواهم داشت. ما همیشه سلامتی آنها را کنترل می کنیم و همیشه با آنها صحبت می کنم. مهم این است که بهبودی پیدا کنیم و برای مسابقه فردا آماده باشیم، سپس خواهیم دید چه میشود.

پیولی در مورد تیم و کالابریا:

من وقتی بازیکنان با مثبت اندیشی و تعادل لحظات سخت را پشت سر می گذارند راضی هستم. کالابریا از برخی انتقادات و برخی تصمیمات منفی من رنج برده است، اما هرگز باور و کار را قطع نکرده است. با تعجب، او نشان داد که می داند چگونه در ترکیب تیم بماند و من خوشحالم که او آن را به طور مداوم نشان می دهد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید