| | | | |

پیکه: مسی بهتر از مارادونا است

جرارد پیکه مدافع بارسلونا گفت: ناپولی می تواند برای آنها مشکل ایجاد کند “اگر با ذهنیت اشتباه وارد زمین شویم” و اینکه وی لیونل مسی را بر دیگو مارادونا ارجح می داند.

پیکه در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی گفت:

“ما باید از خیلی جهات از ناپولی بترسیم. آنها فصل را خوب شروع نکردند، اما آنها در چند هفته گذشته بهتر شده اند.”

وی گفت:

“آنها بازیکنان بسیار خوبی مانند دریس مرتنس، لورنزو اینسینه و آرکادیوش میلیک دارند. اگر با ذهنیت نادرست به زمین برویم می توانند مشکلاتی برای ما ایجاد کنند.”

“ما سعی خواهیم کرد تا بازی خود را انجام دهیم، و مهم است که به گل برسیم.”

بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا هرگز با ناپولی روبرو نشده است، بنابراین بازی در استادیو سان پائولو زمین جدیدی برای پیکه است.

“این اولین بار ماست، همیشه یک تجربه جدید است. اخیراً ناپولی بهبود یافته است، آنها یوونتوس را شکست دادند و در مرحله گروهی لیورپول را شکست دادند.”

سپس از پیکه در مورد بازی مسی در حیاط خلوت دیگو مارادونا سؤال شد.

“همه چیز در مورد مارادونا قبلاً گفته شده است، او یک بازیکن منحصر به فرد است که چیزهای زیادی را به ورزش فوتبال اضافه کرده است. او در بارسلونا و همچنین ناپولی بازی کرده است.”

“او را برای همیشه در یادها خواهد بود. اگر با این حال، شما از من بخواهید مقایسه ای بین مارادونا و لئو داشته باشم، من با توجه به جادوی او برای سالهای طولانی، مسی را انتخاب می کنم.”

“من در مورد بازی در سن پائولو با لئو صحبت نکرده ام. او مطمئناً از بازی در یک استادیوم جدید برای او و برای تاریخ خود خوشحال خواهد شد.”

“مهمترین چیز این است که با نتیجه خوب اینجا را ترک کنیم.”

نوشته‌های مشابه