چلسی دوناروما
| | | | |

چلسی دو بازیکن آث‌ میلان جانلوئیجی دوناروما و آلسیو رومانیولی را زیر نظر دارد

به گزارش فوتبال۷۲۴ چلسی از مینو رایولا خواسته است تا آنها را در جریان وضعیت جانلوئیجی دوناروما، دروازه بان آث میلان قرار دهد. قرارداد او در سن سیرو در پایان فصل جاری به پایان می رسد.

این بازیکن 21 ساله در بیش از 200 بازی در بزرگسالان میلان بازی کرده و به طور منظم در تیم ملی ایتالیا در ترکیب اصلی است. میلان ناامید از رسیدن به توافق جدید است.

خود دوناروما به صراحت گفته است که می خواهد در سن سیرو بماند و اخیراً به DAZN (از طریق Football Italia) گفت:

نماینده من با باشگاه صحبت خواهد کرد، مشکلی وجود ندارد. من می خواهم برای مدت طولانی در میلان بمانم، اما خواهیم دید که باشگاه چه تصمیمی می گیرد. من می خواهم تا زمانی که بتوانم از این لحظه لذت ببرم.

با این حال، هنوز توافقی صورت نگرفته است، باشگاه های اروپا از نزدیک اوضاع را زیر نظر دارند و منابع نشریه 90min تایید کردند که اگر دوناروما نتواند در مورد شرایط جدید به توافق برسد، چلسی از رایولا خواسته است آنها را در جریان بگذارد.

آبی ها تنها خواستگار او نیستند، پاری سن ژرمن و یوونتوس هر دو مشتاق انتقال دوناروما هستند. هر سه از دروازه بان های فعلی خود راضی هستند، اما آنها فرصتی را برای جذب بازیکن با این سن و تجربه به صورت رایگان را بسیار خوب می دانند.

چلسی به طور خاص از زمان معرفی ادوارد مندی در این فصل از نظر دفاعی بسیار پیشرفت کرده است. با این حال، آینده بلند مدت گرانترین دروازه بان جهان، کپا آریزابالاگا هنوز نامشخص است، در حالی که بازیکنان پشتیبان او کابایرو و پتر چک به 40 سالگی نزدیک می شوند.

رایولا در حال حاضر در گفتگو با میلان است، اما روسونری در تلاش است تا خواسته های او را که تقریباً 200000 پوند در هفته است برآورده کند. رایولا می داند که دوناروما در صورت مهاجرت به خارج از کشور می تواند حتی درآمد بیشتری کسب کند، اما او به میلان این فرصت را می دهد تا قبل از پیشنهادات جدید در جای دیگر، معامله ای انجام دهد.

در تماس چلسی با رایولا از آلسیو رومانیولی، مدافع میانی نیز نام برده شده است. این بازیکن 25 ساله که در گذشته با انتقال به استمفوردبریج ارتباط داشت، فقط 18 ماه از قراردادش باقی مانده و هنوز تمدید قرارداد نکرده است.

فرانک لمپارد شیفته جذب رومانیولی برای معامله ای با قیمت پایین است و از مسئولان باشگاه خواسته است که در جریان وضعیت قرارداد مدافع قرار بگیرند.

در حال حاضر، علاقه آبی ها فقط همین است. رایولا در حال حاضر در تلاش است تا موکلین خود را در میلان نگه دارد، اما در صورت ارائه گزینه خوب، او هیچ مشکلی با انتقال آنها به تیمی دیگری ندارد و چلسی می خواهد مطمئن شود که از آینده این زوج خبر دارد.

نوشته‌های مشابه