فرار استعدادها از پاری‌سن‌ژرمن به دلیل عدم تحقق وعده‌های لئوناردو

به گزارش فوتبال۷۲۴ به نقل از Le Parisien ایجنت بازیکنان جوان پاری سن ژرمن باعث شده است که بسیاری از بازیکنان تیم جوانان ، آینده خود را در این باشگاه زیر سوال ببرند.

به بازیکنانی مانند ژاوی سیمونز و ادوارد میشوت گفته شده بود که در ماه آگوست به تیم زیر 19 سال بازخواهند گشت، علیرغم اینکه قبلاً بخشی از تیم حرفه ای بودند.

این تصمیم شش ماه پس از آن گرفته شد که لئوناردو مدیر‌ورزشی تیم پی اس جی فرانس فوتبال گفت: 🔻

«به‌جای اینکه پنج بازی بین‌المللی در سال انجام دهیم، ممکن است به یکی از بازیکنان جوان خود که در اینجا بزرگ شده است فرصت بدهیم».

پدر یکی از بازیکنان گفته است 🔻

«ما باید تابستان امسال تیم را ترک می‌کردیم»

در حالی که یک منبع آگاه در پاری‌سن‌ژرمن توضیح داد🔻

«همه در پاریس می‌دانند که این پروژه غیرقابل انجام است، مخصوصاً چون تیم ذخیره‌ای وجود ندارد».
ما در فرانسه هستیم، بازیکنان از سنین پایین‌تر و جوان‌تر مورد توجه قرار می‌گیرند. اگر چیزی را مطرح نکنید، از خود سؤال خواهید کرد، و این کل مجموعه استعدادهای پاریس است که درباره آینده خود سؤال می‌پرسد. بسیاری از خانواده‌ها سؤال می‌پرسند، چیزی نشنیده‌اند، در حالی که باشگاه‌های خارجی قبلاً با پروژه‌های فریبنده به سراغ آنها آمده‌اند.»

ادوارد میشوت که قرارداد خود را تا سال 2025 تمدید کرده بود – در حال حاضر احساس می کند که در پروژه فعلی غایب است و به احتمال زیاد در ژانویه به جدایی فکر می کند. ژاوی سیمونز که قراردادش در سال 2022 به پایان می رسد، عجله ای برای تمدید ندارد. هافبک جونیو دینا ابیمبه – که سه بار برای تیم بزرگسالان بازی کرده است – نیز آینده خود را زیر سوال می برد.

شادایل بیتشیابو قبلاً در 16 سالگی قرارداد حرفه ای امضا کرده است، اما اسماعیل غربی هنوز این کار را نکرده است. قرارداد این هافبک در پایان فصل تمام می شود و تنها بازیکنی از نسل خود است که باشگاه مذاکرات با او را آغاز کرده است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید