| |

ژاوی : مادرید هم این احساس را دارد که بارسا مستحق راه پیداکردن به فینال است نه آنها!

به گزارش فوتبال۷۲۴ دیشب در عربستان الکلاسیکو سوپرکاپ اسپانیا برگذار شد و ژاوی اولین الکلاسیکو خود در عربستان و در سوپرکاپ را به رئال‌مادرید باخت تا مادرید به فینال برسد و حالا تا یکشنبه منتشر رقیب بعدی است.

ژاوی در دفاع از عملکرد تیمش مقابل مادرید گفت:🔻

ما در بسیاری از مراحل بر آنها مسلط بوده ایم، و با چند مشکل بازی می کنیم.

ژاوی درباره موقعیت‌هایی که بازی را به تساوی کشاند:🔻

“امروز متوجه شدم که روز مسئولیت با توپ است. امروز روزی است که روحیه بالایی داشته باشیم، اگرچه در پایان شکست خوردیم. 90 دقیقه کامل انجام دادیم. ضدحمله مادرید نکته باخت ما بود. ما بارها از رئال مادرید برتر بوده‌ایم. نمی‌توانیم روحیه بالایی داشته باشیم زیرا شکست خورده‌ایم. این یک نقطه عطف بسیار مهم است.”
“ما در چندین موقعیت امکان 3-3 داشتیم. آنها هم 4-2 داشتند. ناراحت کننده است، عصبانی هستیم. ما می توانیم به بازی که انجام دادیم افتخار کنیم.”

 

ژاوی درباره بازی:🔻

“ما در بسیاری از مراحل تسلط داشتیم، با چند عقده بازی کردیم. به دلیل اشتباهاتمان که مقابل حریف متوقف شدیم، در مورد آن هم صحبت کرده بودیم. ما با افتخار می رویم، اما مطمئناً ناراحت هستیم. نتیجه احساس بسیار بدی برای شکست به ما می‌دهد، اما افتخار ما برای بازی و تسلط بر رقیب است، ما فاقد صبر، مسئولیت هستیم، دو ماه است اما در مسیر درستی هستیم، ولی هنوز آن نقطه عطف برای صعود را نداریم. “

 

ژاوی درباره بازیکنان: 🔻

من هیچ شکایتی از بازیکنان ندارم، به دلیل تعهد آنها. همه آنها می خواهند بازی کنند و برخی بسیار جوان هستند و ما باید جلوی آنها را بگیریم. اما زمان آن رسیده که نتایج ما را همراهی کند. ما مردم را بازیابی می کنیم و اکنون تراز کردن کار دشوارتر است. فران، آنسو، و پدری ، آنها احساسات خوبی به ما داده اند و تفاوت ایجاد خواهند کرد.

 

ژاوی درباره نزدیکتر شدن به مادرید: 🔻

 

“اگر درباره امروز صحبت کنیم، نزدیک هستیم. در لیگ ما 17 امتیاز فاصله داریم. امروز مسابقه داده ایم. اگر سکه بیندازیم و بارسا پاس بدهد، هیچ اتفاقی نمی افتد. بارسا هم مستحق صعود به فینال بود. ما در مسیر خوبی هستیم.”

 

ژاوی درباره احساساتبعد از بازی 🔻

 

“مادرید هم این احساس را دارد که ما در فینال جا داشتیم. ما احساس عصبانیت، درماندگی را داریم. فردا آن را بهتر خواهیم دید. اگر باید ببازیم، همینطور باشد.”

 

ژاوی درباره دی یونگ:🔻

 

“او بخشی از تیم است. ما بارسا هستیم. هیچ کس انفرادی بازی نمی کند. او گل می زند، او این کار را به خوبی انجام می دهد. اگر به عملکردش ادامه دهد در تیم بازی خواهد کرد

نوشته‌های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید