| |

ژاوی هرناندز بعد از حذف در کوپا دل‌ری : اگر قرار است شکست بخوریم، باید از آن درس بگیریم

به گزارش فوتبال۷۲۴ ژاوی هرناندز عملکرد مردانش را در شکست مقابل اتلتیک‌بیلبائو در سن مامس در مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری نامطلوب توصیف کرده است.

سرمربی کاتالان ها به صراحت به برتری تیم باسکی اعتراف کرده است.

ژاوی هرناندز درباره بازی 🔻

“آنها ما را با شدت شکست داده اند، ما باید در دوئل ها، حرکات دوم، استراتژی ها برنده شویم… اتلتیک عالی بود، مرتب بود… فکر می کنم اتلتیک یک بازی عالی انجام داد. این به قیمت حذف ما تمام شد. ما تلاش کرده ایم. آنها با شدت زیادی دفاع کردند. آنها در دوئل ها برتر بودند. من یک اتلتیک بسیار قوی دیده ام. ما تا آخر جنگیدیم. ما از جام حذفی کنار رفتیم. این روزهای سختی است، اما چاره ای جز این نیست. باید کار کنیم و به پروژه ایمان داشته باشیم. ما باید از نظر احساسی از شکست در سوپرکاپ و این جام ریکاوری کنیم. اما باید به لالیگا و لیگ اروپا فکر کنیم. همه چیز برای ما خوب است ولی نتایج حاصل نمی شود.”

ژاوی هرناندز درباره کمبودهای تیم

ما بازی خود را تحمیل نکرده‌ایم. آنها از این طرف به طرف دیگر رفتند. ما کم صبر شده‌ایم. در برخی لحظات خودشان را به ما تحمیل کرده‌اند. اما ما رقابت کرده‌ایم و تلاش زیادی کرده‌ایم. هضم آن روز سختی است. این آخر هفته جنگ دیگری در ویتوریا رخ می دهد.

ژاوی هرناندز درباره شکست

“من کلمه شکست را دوست ندارم. و اگر شکست است، بگذارید برای یادگیری باشد. بیایید از اشتباهات درس بگیریم. برای ما دو جام باقی مانده است: لیگ اروپا و لالیگا. ما تا پایان جنگیدیم. من باید به اتلتیک تبریک می گویم، آنها در بسیاری از لحظات بهتر بوده اند. آنها بسیار خوب سازماندهی شده اند. رقیب بسیار سختی بودند.”

ژاوی هرناندز درباره پنالتی

من نمی‌دانم پنالتی بود یا نه، و قرار نیست برای آن نظری بدهم. من برای کار داور ارزیابی نمیکنم.من چیزی درباره آن نمیگویم

ژاوی هرناندز درباره مصدومین

“به نظر می رسد پدری چیز مهمی نداشته باشد. آنسو تحت آزمایش قرار گرفته است. فردا که آزمایشات را انجام دهند، میزان ناراحتی را خواهیم دید. جوردی آلبا را نیز خواهیم دید…”.

ژاوی هرناندز درباره دمبله

“فکر نمی‌کنم تاثیری بر آن داشته باشم. این یک تصمیم باشگاهی است. ما همه متحد هستیم. ما تصمیمات یک جانبه نمی‌گیریم.”

ژاوی هرناندز درباره جوردی آلبا

“مثل کل خط دفاعی، با اینانی و نیکو ویلیامز، سانسته، رائول گارسیا… تیم به طور کلی آسیب دیده است.او ناراحتی داشت. می خواست ادامه دهد. تعهد بزرگی دارد. جوردی آلبا رنج کشیده است و همه ما آسیب دیده ایم. “.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید