| |

ژاوی هرناندز : فاصله ما با رئال مادرید افتضاح است ، اما ما ناامید نمی‌شویم

به گزارش فوتبال۷۲۴ ژاوی هرناندز وضعیت بارسلونا را در مصاحبه قبل از بازی مقابل سویا، مربوط به هفته چهارم لالیگا، که به تعویق افتاد، مشخص کرده است.

این مسابقه باید در 12 سپتامبر برگزار می شد، اما به دلیل مشکلات بازیکنان بین المللی که به آمریکای جنوبی سفر کرده بودند، به تعویق افتاد. این باشگاه با مصدومانی زیاد و پس از شکست دادن الچه در آخر هفته گذشته مواجه است. بارسا 16 امتیاز عقب تر از رئال مادرید است، اما مربی اطمینان داده است که هنوز رقابت زیادی باقی مانده است، اگرچه او در مورد پتانسیل بزرگ تیم اندلس که او را تحسین می کند، هشدار داده است.

کنفرانس خبری ژاوی هرناندز 🔻

روز گذشته من بازیکنان بیشتری از تیم ذخیره را طبق معمول در لیست قرار ندادم. کارلس ناوال، در این مورد له من هشدار داد. اگر اخراج می شد سه امتیاز را می گرفتند. این یک مشکل احمقانه است. روند پیشرفت فوتبالیست هایی که می توانند در تیم اصلی بازی کنند پوشش داده شده است. ما برای ژانویه ارزشگذاری میکنیم که چه بازیکنانی ارزش تیم اول را دارند

ژاوی هرناندز درباره نیکو🔻

او می‌تواند به پست‌های مختلف با بازی هماهنگ شود. او می‌تواند مانند بوسکتس پست شماره 6 باشد، اما به دنبال قدرت، کیفیت است… او یک فوتبالیست مدرن‌ است… او فیزیکی، فنی و از نظر روانی قوی است. او به خوبی به فضاها می‌رود. او خوب شوت می کند. او یک برنده است

ژاوی‌هرناندز درباره تراشتگن گفت 🔻

تیم های زیادی به ما فشار می آورند. ما به خاطر عملکرد او مقابل ویارئال پیروز شدیم. انتقاد کردن خوب است، اما باید تمجید هم کنیم. گل ممفیس به لطف پاس تراشتگن است. اما اشتباهات دروازه بان بیشتر به چشم می خورد. اما من خوشحالم. با او، به خصوص در خروج از توپ، در آن جنبه،فقط نویر در سطح او است!
“این ضروری است. تعهد، فداکاری و حرفه ای بودن او فوق العاده است. اشتباهات خاصی وجود دارد. حرکات پاهای او فوق العاده است. شما باید در گلزنی پیشرفت کنید. اما هیچ بحثی وجود ندارد. او یکی از بهترین های جهان است.”

 

ژاوی هرناندز درباره سرجیو دست گفت🔻

ما از کار سرجی در تیم راضی هستیم، آنهایی که به ترکیب اول می روند آماده هستند.

ژاوی هرناندز درباره تورس گفت 🔻

انتخاب با فران است. او مربیان خوبی داشته است.”

 

ژاوی هرناندز درباره سویا و احتمال قهرمانی گفت 🔻

انها آماده هستند تا قهرمان لالیگا شوند، تقریباً سال گذشته همین بود. سویا می تواند در صورت پیروزی جزو سه تیم اول باشد و در این صورت ما عقب می‌مانیم. سویا کاندیدای پیروزی در هر رقابتی است که بازی می کند.”

 

ژاوی‌هرناندز درباره رئال مادرید گفت 🔻

“بین ما فاصله 16 امتیازی است، این یک اختلاف افتضاح است، اما بازیهای زیادی از لیگ باقی مانده است و ما چیزی را رد نمی کنیم. مسئله نتیجه است، اینکه بدانیم چگونه رقابت کنیم، بهتر دفاع کنیم…”.

ژاوی هرناندز درباره رویکرد جسورانه تیم گفت 🔻

“بله، ما نیز مقابل سویا جسارت خواهیم داشت. فشار بالا، بازیابی توپ در زمین مقابل، بازی در حمله… مدل بازی ما است و روی آن شرط می بندیم و آن را حفظ خواهیم کرد. اما سویا پیش خواهد آمد. ما بدون نگاه کردن به رقیب جسارت می کنند».

 

ژاوی هرناندز درباره دفاع کردن تیم 🔻

“اولین گل خورده اشتباه دفاع نیست، الچه در گوشه در جناح چپ بزی میکرد. این مشکل تیمی است. دفاع خوب بود. اما اگر توپ را پس نگیرید، باید مانع از پیشرفت رقیب شوید. این یک مشکل است. مشکل برای بازیکنان حمله و ما همه مدافع و بازیکنان هجومی هستیم.”

ژاوی هرناندز درباره داوران گفت 🔻

” من نباید چیزی بگویم. من در مورد داوران صحبت نمی کنم. کار آنها بسیار دشوار است. حتی با VAR نیز دشوار است. ما در همه چیز به آنها کمک خواهیم کرد. آنها حرفه ای هستند و آنها تصمیم می گیرند. شما باید حمایت کنید. این یک حرفه دشوار و پیچیده است. شما باید به آنها کمک کنید. من به این فکر نمی کنم.”

 

ژاوی هرناندز درباره مصدومین گفت 🔻

 

“همه در تمرینات هستند. پیکه، آلبا، فرنکی، تراشتگن… آنها تعهد دارند. بیشتر برای درک مدل بازی است. من جوانان را بیشتر به بازی می‌گیرم، اما تعهد اصلی متعلق به همه است. این فوق العاده است.”

ژاوی هرناندز درباره سرجیو دست گفت 🔻

“مشکل او جسمی است، اگر بیشتر از او استفاده نمی کردیم بهتر بود، کمردرد او شدید است. او به ما می گوید که راحت نیست.”

 

ژاوی هزناندز درباره گاوی‌گفت 🔻

“ما باید اکنون برای تمدید او اقدام کنیم. اگر لازم باشد، پول جمع می کنیم. او و آنسو، پدری، آرائوخو مهم هستند. او یکی از بازیکنان آینده باشگاه است. مدیریت در حال کار روی تمدید او است.”

 

ژاوی هرناندز درباره سویا گفت 🔻

“سویا یک تیم فوق العاده، عالی است. یک تیم تماشایی. اما سه امتیاز وجود دارد، مانند بازی با الچه. این برای ما هزینه داشت. ما بر بازی سلطه داریم و حمله می کنیم. ما در حال پیشرفت و رشد هستیم. باید اضافه کنیم که آنها رقیب بزرگی هستند

ژاوی هرناندز درباره لیگ قهرمانان اروپا 🔻

“ما با یک فرصت بزرگ برای ورود جداگانه به لیگ قهرمانان اروپا روبرو هستیم. ما 10 امتیاز با سهمیه در لالیگا فاصله داریم که بد نیست. اما رقیب ما سرسخت است و آن را در بازی با اتلتیکو مادرید دیدیم

 

ژاوی هرناندز درباره آینده و بازی گفت 🔻

من فقط آنچه را می بینم می دانم. اکنون این کار و واقعیت من است. اکنون روی کار و تلاش برای پیروز شدن تمرکز می کنم. شما باید در سویا قهرمان باشید و برنده شوید. هیچ بهانه ای وجود ندارد.

 

ژاوی هرناندز درباره ورودش به تیم و دیدن وضعیت تیم گفت 🔻

“چیزهای مربوط به تیم مرا شوکه کرده است، اما اکنون وظیفه من است که آنها را تغییر دهم. باید کارم را، در دفاع و حمله سازماندهی کنم. شنبه دیدم که چه می خواهم. قسمت اول استثنایی بود. پنالتی مهم نبود. باید پیشرفت کنیم. ما در پویایی خوبی هستیم، در حال رشد هستیم.”

 

ژاوی هرناندز درباره بازی گفت 🔻

 

“این یک فرصت دیگر است. یک رقیب مستقیم. سویا کارها را بسیار خوب انجام می دهد. ما به خارج از کشور نگاه می کنیم، به بایرن، اما باید ببینید سویا چگونه کار کرده است، لوپتگی یکی از بهترین ها است، و همچنین مونچی. او یک نمونه مهم است. آنها یک رقیب مستقیم هستند. ما 10 امتیاز فاصله داریم. ما در یک لحظه خوب هستیم. ما ایده و مدل را درک می کنیم. بازیکنان لذت می برند. این یک اعتبار دوباره است. آنها یک تیم بزرگ و با یک مربی بزرگ هستند. ما مشتاقانه منتظریم. این سه امتیاز به ما روحیه زیادی می‌دهد.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید