|

ژیرود مهاجم آث‌میلان : “اینتر و تاتنهام مرا می خواست ، اما …”

به گزارش فوتبال۷۲۴ اولیویه ژیرو ، مهاجم میلان اعتراف می کند ژوزه مورینیو می خواست او را در سال 2020 به تاتنهام ببرد ، اما او از رفتن به شمال لندن خودداری کرد و این کار را با اینتر و لاتزیو انجام داد.

ژیرو در تابستان با قراردادی 1 میلیون یورویی از چلسی به میلان پیوست.

با این حال ، او می توانست استمفوردبریج را خیلی زودتر ترک کند و هر دو تاتنهام ، لاتزیو و اینتر می خواهند در ژانویه 2020 با او قرارداد امضا کنند.

ژوزه مورینیو در آن زمان سرمربی تیم اسپرز بود و آنتونیو کونته مربی نراتزوری بود.

تاتنهام علاقه داشت و ژوزه مورینیو هم علاقه مند بود. اما ژیرو در مصاحبه با میرر گفت:🔻

 

“من بسیار نزدیک به قرارداد با اینتر و لاتزیو بودم.تاتنهام آنجا بود ، اما صادقانه بگویم ، این گزینه مشخصی نبود زیرا رقابت برای چهار تیم برتر لیگ برتر باعث شد تا هر اتفاقی بیفتد.”اما در قلب من ، به عنوان یک توپچی سابق امکان پذیر نبود ، و همانطور که همیشه می گوییم:” یک بار توپچی ، همیشه یک توپچی. “بازی در تاتنهام بسیار عجیب بود. به همین دلیل این اتفاق نیفتاد.

 

ژیرو 6 سال را در آرسنال گذراند و در 253 بازی 105 گل به ثمر رساند. توپچی ها باشگاهی هستند که بازیکن 35 ساله در آن بازی های بیشتری را در حرفه خود انجام داده است.

مهاجم سابق چلسی و آرسنال در تابستان با میلان قرارداد دو ساله امضا کرد. اما آیا می تواند تا 40 سالگی بازی کند؟

“مثالهای خوب بسیار زیادی وجود دارد. مانند اینجا در میلان ، پائولو مالدینی یک زندگی خوب داشت ، تا 40 سالگی بازی می کرد ، زلاتان بسیار حرفه ای است و من به آن توجه می کنم و بسیار مهم است. ”
اما در حالی که بدنم در شرایط خوبی قرار دارد و انگیزه هایم همچنان بالاست ، من هنوز می خواهم بازی کنم. در حالی که هنوز زمان باقی مانده است ، من می خواهم ادامه دهم. بعد از آن ، من می خواهم در فوتبال بمانم و شاید فرصت ها برایم پیش بیاید.”من دوست دارم مدیر ورزشی شوم یا چیزی شبیه به آن ، زیرا فوتبال تنها چیزی است که در زندگی ام می شناسم. این برای بازیکنان سابق ایتالیا بیشتر رایج است ، ومن به همین دلیل به میلان آمدم و فکر می کنم به هر حال در انگلیس بیشتر و بیشتر رایج خواهد شد. “

مهاجم فرانسوی تا اینجای فصل در 5 بازی با میلان دو گل به ثمر رسانده است

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید