| | | |

کاردیناله مالک میلان در مورد پنجره تابستانی، ورزشگاه جدید، سوپرلیگ و … صحبت کرد

فوتبال 724- جری کاردیناله، مالک آث میلان، تمایل خود را برای ایجاد ثبات در تیم نشان داد و تأیید کرد که مسیر مخارج پایدار آغاز شده توسط الیوت را ادامه خواهد داد.

کاردیناله در رویداد “تجارت فوتبال” که توسط فایننشال تایمز برگزار شد، روی صحنه صحبت کرد و برخی از اهداف خود را برای میلان فاش کرد که از این موضوع شروع می‌شود که آیا قصد دارد کشتی را از مسیر فعلی منحرف کند و یک پنجره تابستانی پر هزینه داشته باشد یا نه؟

در مورد شیوه کار در بازار نقل و انتقالات:

من با جورج اشتاینبرنر [مالک یانکی ها از سال 1973 تا مرگش در سال 2010] وارد ورزش شدم، چیزهای زیادی یاد گرفتم. راز واقعی این است که شما نمی توانید قهرمانی را بخرید.

وظیفه ما کاهش موارد غیرقابل پیش بینی، عملکرد مداوم و افزایش ارزش باشگاه است. همه می خواهند برنده شوند، اما اگر فقط یک تیم همیشه برنده شود، برای اکوسیستم چه اتفاقی می افتد؟ من می خواهم همه با هم رقابت کنند. آنچه شما می توانید کنترل کنید ثبات است و این چیزی است که همه چیز را تغییر می دهد.

در مورد مدیریت الیوت:

من برای خانواده سینگر احترام زیادی قائلم، قبلاً آنها را نمی شناختم. من تحت تأثیر کارهایی که آنها در چهار سال انجام دادند، قرار گرفتم، همچنین به این دلیل که آنها تجربه ای در ورزش نداشتند. آنها یکی از ساختارمندترین صندوق های سرمایه گذاری در جهان هستند.

یکی از نکات طرح تجاری ما تداوم کار با الیوت است، ردبرد 100٪ سهام را در اختیار دارد. برای جلو رفتن و رسیدن به مرحله بعدی، دو مدیر ارشد را استخدام کردیم که از الیوت آمدند اما با بالا بردن دست خود را پیشنهاد دادند و من در مورد فورلانی صحبت می کنم که جایگزین ایوان گازیدیس شده است که کار بزرگی انجام داده است، به عنوان مدیرعامل و چوچیریو مدیر مالی.

به من ربطی ندارد، من مدیران با استعدادی در اطراف خود دارم. افرادی هستند که با توپ پر وارد ورزش می شوند. من به پیولی نمی گویم چه کسی به میدان برود. من فکر نمی کنم این علم موشک سازی است، ما سرطان را درمان نمی کنیم، اما فقط باید کارها را درست انجام دهیم.

ما از داده‌ها بهره‌برداری می‌کنیم، فکر می‌کنم روشی که از آن استفاده می‌کنیم متفاوت از روش معمول است. این در مورد کارایی از نظر گل‌ها و نحوه قرارگیری بازیکنان برای افزایش تأثیرشان بر موقعیت‌های گلزنی است.

اخباری مبنی بر اینکه میلان ظاهراً می خواهد از پروژه ای که در سال 2019 با اینتر برای ساختن یک ورزشگاه جدید در کنار سن سیرو فعلی ایجاد شده بود، جدا شود، تیتر روزنامه ها در چند روز اخیر بر این موضوع متمرکز شده است.

در عوض، اکثریت قریب به اتفاق منابع بیان می‌کنند که روسونری با توجه به فوریت برای بهره‌برداری از درآمدهایی که از دست می‌آورد، با هیپودروم لا مائورا – کمتر از 2 کیلومتر از سن سیرو – در میان مکان‌های مورد نظر، برنامه‌هایی را برای ساخت ورزشگاه اختصاصی خود ادامه می‌دهند.

درباره اهمیت یک ورزشگاه جدید:

وقتی به برند میلان نگاه می‌کنید و نگاه می‌کنید که سری آ باید کجا باشد، کاری که هر 20 مالک تیم‌های سری آ باید انجام دهند، مزیتی که استفاده نمی‌شود و به درستی برای به دست آوردن آن تلاش نمی شود مکانی است برای برگزاری رویدادها با هواداران.

آنها باید به یک مرکز «کلاس جهانی» دسترسی داشته باشند. ما در حال ارزیابی سایت های مختلف برای ساخت استادیوم جدید، از جمله منطقه ای نزدیک سن سیرو هستیم تا بفهمیم چه چیزی ممکن است. ما این کار را با شورای میلان و منطقه لومباردی انجام می دهیم.

من باید به لبرون جیمز احترام بگذارم که به من گفت یک بخش در دیدگاه من وجود ندارد و آن فرهنگ است. در ایالات متحده آمریکا فرهنگ «شهری» و در ایتالیا «مد» است. ما در میلان هستیم و نمی‌توانیم یکی از برنامه‌های Live Nation، یکی از شرکای خود را برای هواداران و علاقه‌مندان به ارمغان بیاوریم، زیرا جایی برای انجام آن وجود ندارد.

در مورد محدودیت های سن سیرو:

سن سیرو در سال 1926 ساخته شد و در طول سال ها بازسازی شد. منظورم این است که ما می خواهیم میلان و سری آ به سطوح بالا بازگردند، جایی که من معتقدم آنها شایسته حضور هستند، ما باید یک بررسی 360 درجه انجام دهیم.

و برای بازگشت به اوج به زیرساخت نیاز دارید. من می خواهم به طرفدارانمان یک محصول برتر بدهم. خواهیم دید که آیا می توانیم فرصت مناسب را پیدا کنیم. با این حال، باید برای هواداران، برای مدیریت شورای میلان و برای منطقه لمباردی، برای سری آ و همچنین برای ما درست کار کند.

در مورد ورزشگاه مشترک با اینتر:

ما تجربیاتی با استادیوم یانکیز، استادیوم دالاس کابوی ها داریم. ما تجربه ساخت استادیوم و تفکیک درآمدهای مختلف از این نوع زیرساخت ها را داریم.

من به ورزشگاه مستقل اعتقاد زیادی دارم، اما در حال حاضر هیچ گزینه ای را بدون بررسی کامل کنار نمی گذاریم. اما می دانید، من فکر می کنم که اینتر در حال حاضر به این فکر می کند که آینده آنها چگونه خواهد بود و ما روی آینده خود تمرکز کرده ایم و بهترین راه حل برای ما چیست.

درباره سوپرلیگ:

این پروژه شکست خورد و دلیلی برای صحبت در مورد آن وجود ندارد. با این حال، نکته این است که ما باید بفهمیم چرا اصلا پیشنهاد شد؟ تفاوتی بین انگلیس و بقیه اروپا وجود دارد.

سوپرلیگ ساختار بدی داشت. اما ایجاد تعادل رقابتی کار درستی است. من می‌خواهم تمام سری آ رقابتی باشد، سوال این است که چگونه این کار را انجام دهیم: اگر سری آ در کنار لالیگا و لیگ 1 همه چیز را مرتب کند، می‌تواند برای انجام درست کارها با هم همکاری کنند.

در مورد حضور نداشتن هر یکشنبه در استادیوم:

این به من مربوط نیست. “مالکیت شخصی” برای من معنایی ندارد. اگر همه کار خود را انجام دهند ما موفق خواهیم بود، اما هرکس باید کار خود را درست انجام دهد. ما باید ذهنیت کار تیمی را داشته باشیم.

آنها هر روز با تیم مدیریت من در تماس تلفنی هستند، من با این فکر از خواب بیدار می شوم و با این فکر به خواب می روم. دیده شدن من چیزی را تغییر نمی دهد، وظیفه من آوردن منابع برای رقابت است.

هیچکس بیشتر از من رقابتی نیست، من دوست دارم هر سال اسکودتو و لیگ قهرمانان اروپا را ببرم، اما نمی توانیم همه چیز را کنترل کنیم و این یک تلاش تیمی است، نه فقط من.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید