کارلو آنچلوتی میلان
| | | | | | | |

کارلو آنچلوتی مربی سابق میلان : در کودکی طرفدار اینتر بودم، کونته یک حرفه ای است

فوتبال724– کارلو آنچلوتی گفته استفانو پیولی و پائولو مالدینی کار استثنایی در میلان انجام داده اند و اعتراف کرده که او در کودکی از اینتر حمایت می کرده است.

کارلو آنچلوتی در آستانه دربی میلان به گازته دلا اسپرت گفت:

میلان خوب کار می کند. پیولی و مالدینی در شش ماه گذشته کار استثنایی انجام داده اند.

من هرگز در مورد ویژگی های مالدینی به عنوان مدیر فوتبال شک نکردم. وقتی آدم خوبی باشید، نمی توانید اشتباه کنید. تجربه یک نیاز مهم است، اما شما فقط آن را در خط مقدم کسب می کنید.

اینتر تابستان تیم را تقویت کرده است. آنها می توانند هژمونی یوونتوس را بشکنند. به طور کلی، من فکر می کنم نامشخص ترین یک فصل دهه گذشته است.

[آنتونیو] کونته یک حرفه ای عالی است. گاهی اوقات تلفنی صحبت می کنیم، او تمایل شدیدی به بهبود و گسترش فرهنگ فوتبال خود دارد. این کسانی مثل او هستند که باعث پیروزی تیم ها می شوند.

استفانو [پیولی] به عنوان یک مرد و به عنوان یک مربی فردی ارزشمند است. رزومه وی خود گویای این امر است: در هر تیمی که مربیگری کرده است به نتایج عالی رسیده است.

زلاتان ابراهیموویچ پس از بهبودی از کووید19 به میادین بازگشته در حالی که اینتر 6 بازیکن دارد که در حال حاضر کووید مثبت هستند.

ایبرا ایبرا است. وقتی فوتبالیستی مثل او را پیدا می کنید، صاحب گردانه شانس هستید. انگیزه و غرور همیشه قدرت او بوده است، ایبرا یک حرفه باورنکردنی است.

در آن طرف زمین، روملو لوکاکو بزرگترین تهدید برای میلان خواهد بود. آنچلوتی گفت:

اینجا در اورتون او خاطره بسیار خوبی از خود به جا گذاشت. همه خیلی خوب از لوکاکو صحبت می کنند. من او را نمی شناسم، اما از نظر من یک بازیکن با شخصیت است. او یک مهاجم میانی مدرن است: او گل می زند و کار بزرگی برای تیم انجام می دهد.

مربی تافی ها فاش کرد او در کودکی طرفدار اینتر بوده است.

از زمان کودکی، من یک اینتریستا بودم زیرا توسط تیم هلنیو هررا مسحور شده بودم. آنها یک پیراهن از ساندرو مازولا به من دادند، در آن روزها این چیزها نادر بود. میلان اما باشگاهی است که زندگی من را مشخص کرده است: ابتدا به عنوان بازیکن و سپس به عنوان مربی.

در پایان او نظرات خود را در مورد انتصاب پیرلو به عنوان سرمربی یوونتوس به اشتراک می گذارد.

وقتی می شنوم که او هنوز برای رسیدن به مربیگری یوونتوس نابالغ است، من به او پاسخ می دهم که برای مربیگری نیاز به آگاهی از موضوع و تجربه دارد و پیرلو توانایی زیادی دارد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید