| | | | | | |

کارلو آنچلوتی : یکبار به عنوان بازیکن و دو بار مربی در فینال اروپا با لیورپول روبرو شده ام

فوتبال724- صحبتهای کارلو آنچلوتی پیضش از فینال لیگ قهرمانان اروپا بین رئال مادرید و لیورپول را در ادامه میخوانید.

من در فینال سال 1984 به عنوان بازیکن با لیورپول روبرو شدم، سپس در سال های 2005 و 2007 به عنوان سرمربی، و حالا یک بار دیگر برابر لیورپول خواهم بود. من دو سال در لیورپول زندگی کردم و این برای من مانند دربی است، زیرا هنوز یک اورتونی هم هستم.

آنچلوتی گفت:

جشنی مانند قهرمانی لالیگا می تواند انرژی بیشتری را به رختکن بیاورد، می تواند به عنوان انگیزه دیگری برای مواجهه با چنین کار دشواری مقابل یک تیم بزرگ خوب باشد. فصل دیدنی بود. منظم بودن زیاد. ثبات. باید از بازیکنان به خاطر کار و رفتارشان تشکر کنم.

در مورد کامبک مقابل منچسترسیتی:

این احساسی است که به شما قدرت ادامه دادن، و ایمان را می دهد. ما در یک مسابقه مقابل یک رقیب بسیار قوی، محکم و رقابتی بازی کردیم. وقتی به نظر می رسید همه چیز تمام شده است، ما به دنبال آخرین ذره انرژی برای مقابله با آن بودیم.

در مورد تغییرات فوتبال:

از اولین فینال در سال 2003 تا امروز، تغییرات زیادی رخ داده است. آنها تغییرات مثبتی داشته اند. فوتبال همیشه یک نمایش بسیار بسیار جالب است و من با تغییرات وفق می دهم زیرا به این ورزش علاقه دارم.

برنده شدن در فینال لیگ فهرمانان:

برنده شدن در آن چه حسی دارد؟ [به نظر می رسد] مهم ترین مسابقه را برده اید؛ کار خود را به خوبی انجام داده اید. آیا بردن آن به عنوان یک مربی با یک بازیکن متفاوت است؟ خب، بله.

احساسات، احساسات، متفاوت است. زمانی که به عنوان یک مربی برنده می شوید، قوی تر می شوند. به عنوان یک بازیکن، شما بخشی از گروهی هستید که جام را می برد، اما به عنوان یک مدیر، مسئولیت های بیشتری دارید.

آیا لیورپول برای انتقام از باخت فینال 2018 به مادرید زمین خواهد آمد؟

آنچلوتی گفت. رئال مادرید نیز به دنبال انتقام است زیرا در فینال 1981 در پاریس در فینال مقابل لیورپول شکست خورد.

فکر نمی‌کنم معنی زیادی داشته باشد. دو تیم بزرگ مقابل هم قرار می‌گیرند و تیمی که شجاعت و شخصیت بیشتری داشته باشد در پایان پیروز خواهد شد.

لیورپول با هم کیفیت زیادی دارد، با شدت بالا و سازماندهی خوب. آنها یکی از بهترین تیم ها هستند. یورگن مربی بزرگی است. من رابطه خوبی با او دارم. او مربی بزرگی است که چیزهای جدیدی به فوتبال آورده است. با شدت و فشار هجومی تیم هایش، او کار بزرگی انجام می دهد.

او فکر می‌کرد که من در مقابل بازیکنان خیلی مهربان هستم. او سعی می‌کرد با تمام تجربه‌ام برخلاف آن، من را متقاعد کند که قوی‌تر، سرسخت‌تر و سخت‌گیرتر با بازیکنان باشم.

من قبلاً آن را شنیده بودم، و از آن زمان شنیده بودم، اما او اشتباه می کرد. همه آنها اشتباه می کنند. من شخصیتم را تغییر نمی دهم.

چیزی که آنها مرا برای آن استخدام کردند توانایی من در آرام کردن شرایط یک باشگاه با ایجاد روابط با بازیکنان است که یکی از بزرگترین نقاط قوت من است.

آنچلونی افزود:

تیمی مانند رئال مادرید همیشه مدعی در نظر گرفته می شود. اگرچه اگر به نتایج فصل نگاه کنید، می توانید بگویید که لیورپول در حال حاضر تیم قوی تری است.

من می‌توانم بگویم که برای لیورپول و کارهایی که در این فصل انجام داده‌اند اعتماد به نفس وجود دارد، اما احترام زیادی وجود دارد – 63 بازی که آنها در این فصل انجام داده‌اند، فتح دو جام داخلی، نزدیک شدن به لیگ برتر و رسیدن به فینال اروپا.

او قول داد:

اگر باشگاه من را برای 10 سال اینجا بخواهد، 10 سال خواهمماند. اما پس از آن من دوست دارم با نوه هایم باشم، با همسرم به تعطیلات بروم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید