| |

کارل هانس رومنیگه ، مدیر بایرن مونیخ از علاقه به یورگن کلوپ و عدم استخدام او می‌گوید

به گزارش فوتبال۷۲۴ ،رومنیگه رئیس مدیریت داخلی باشگاه بایرن مونیخ اعتراف می‌کند تیمش همیشه نیم نگاهی به مربی تیم رقیب داشته است و اگر فرصتش را داشتند حتما او را به مونیخ می‌آرودند.قهرمان آلمان علاقه ی قدیمی به یورگن کلوپ سرمربی لیورپول داشته اما زمان بندی برای ارائه این پیشنهاد هرگز درست نبوده است.انها همیشه کلوپ را تحسین می‌کرده‌اند.مربی 53 ساله قرمزها توانست بعد از 30 سال به اولین قهرمانی لیگ‌برتر با لیورپول برسد و با این کار خود را به عنوان یکی از بهترین مربیان فوتبال جهان معرفی کرده است. بایرن در اوایل این فصل وقتی که با نیکو کواچ قطع همکاری کرد به دنبال مربی جدید بود ، اما کار عالی هانسی فلیک در نقش موقت باعث شد او این شغل را به طور دائمی به دست آورد. با توجه به قدرت مالی بالای بایرن‌مونیخ مخصوصا در فصول اخیر ، رومنیگه می‌گوید كه اگر زمان بندی بهتر باشد ، كلوپ می تواند گزینه ای برای مربیگری غول فوتبال آلمان باشد.‌‌

رومنیگه در این زمینه می‌گوید ؛

هر زمان که به دنبال مربی می گشتیم ، یورگن کلوپ در قرارداد بود.همچنین نباید فراموش کرد که ما همیشه مربیان بزرگی داشته‌ایم، در سالهای اخیر  مربیان بزرگی مانند ،یوپ هاینکس ، پپ گواردیولا ، لوئیز ون‌خال را داشتیم و اکنون هانس فلیک را در اختیار داریم. اگر به دنبال یک مربی هستید ، زمان بندی نیز باید درست باشد. من همیشه می دانستم که یورگن یکی از سه یا چهار مربی برتر اروپا است.

هواداران لیورپول پس از قهرمانی در لیگ برتر در هفته گذشته ، خواستار تمدید قرارداد کلوپ شدند. وی در پاسخ به این سؤال كه آیا او باقی حرفه خود را به این باشگاه متعهد خواهد كرد یا خیر ، گفت:

خوب من هدیه ای را می توانم به هواداران بدهم این است كه من قرارداد مادام‌العمر امضا نمی كنم زیرا زمانی وجود خواهد داشت كه آنها مرا نمی‌خواهند ببینند !اما ما هنوز هم خاطرات خوبی با هم داریم ، بنابراین این مشخص است که من نمی توانم قرارداد طولانی‌تری امضا کنم. اما من مدتی اینجا خواهم بود.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید