کاستیخو
| | |

کاستیخو : امیدوارم پیولی سال آینده هم مربی ما باشد

سامو کاستیخو فاش کرده است که دوست دارد استفانو پیولی در میلان بماند و اعتراف کرد که دیگر نمی تواند صبر کند تا “احساس محبت هواداران” را دوباره در سن سیرو تجربه کند.

این بازیکن 25 ساله در ژوئیه 2018 از ویارئال وارد میلان شد و 59 بازی برای روسونری انجام داده است، پنج گل به ثمر رسانده و هشت پاس گل در این مدت ثبت کرده است.

عملکرد وی در زمان مربیگری پیولی بهبود یافته است و ستاره سابق زیر21 سال اسپانیا اعتراف کرد که با وجود این که گفته می شود “خیلی به عملکرد خودش بستگی دارد” همچنان می خواهد با مربی سابق فیورنتینا همکاری کند.

وی به اسکای اسپرت ایتالیا گفت:

“این مربی فقط شما نیست که شما را در زمین مسابقه قرار می دهد، بلکه بستگی به تلاش و کوشش بازیکن دارد.”

“گاهی اوقات راس تیم از هر چیز مهمتر است، به خصوص در مواقع دشواری.”

“پیولی مربی خوبی است. ما امیدواریم که سال آینده او را نیز با خود همراه داشته باشیم. “

شکست 2 بر یک مقابل جنوا در تاریخ 8 مارس آخرین مسابقه قبل از تعطیلی مسابقات بود و کاستیخو فاش کرد که او منتظر بازگشت است.

وی افزود:

“اولین کاری که من می خواهم، دیدن دوباره سن سیروی پر از تماشاگر است. برای احساس محبت طرفداران در مسابقات دلم تنگ شده است.”

کاستیخو پس از شیوع کروناویروس تصمیم به ماندن در میلان گرفت، زیرا او از ترس آلوده شدن اعضای خانواده به خانه خود در اسپانیا بازنگشت.

وی گفت:

“من عمدتاً در ایتالیا ماندم تا کسی را در خانواده ام در معرض خطر قرار ندهم. اوضاع اینجا آسان نبود، افراد آلوده زیادی وجود داشتند و تصمیم گرفتم در میلان بمانم.”

تست پائولو و دانیل مالدینی برای کروناویروس مثبت شد و کاستیخو نشان می دهد که وی نگران است.

وی افزود:

“نگرانی مخصوصاً برای سلامتی آنها وجود دارد. ما امیدواریم که هیچ هم تیمی دیگری تستش مثبت نباشد.”

“من از دنیل شنیده ام که او هیچ علائمی ندارد و از این بابت خوشحالم، او مطمئناً بهبود می یابد.”

اسپانیا یکی از کشورهایی است که بیش از همه به این ویروس مبتلا شده است و او فاش می کند که آنها به همان اندازه نگران یکدیگر هستند.

“خانواده من خوب هستند و در خانه هستند، آنها همچنین نگران من هستند زیرا من به تنهایی اینجا هستم. ما امیدواریم که هرچه سریعتر این دوران بگذرد، به خصوص فرصتی برای دیدار دوباره با خانواده ام پیدا بکنم. “

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید