کالابریا میلان
| | | |

کالابریا پیش از بازی با سالزبورگ: میلان از لیورپول درس گرفت

فوتبال724- داویده کالابریا معتقد است که لیگ قهرمانان باید “خانه میلان” باشد و معتقد است روسونری از بازی های فصل گذشته با لیورپول و پورتو چیزهای زیادی یاد گرفته است.

به نقل از میلانیوز، ملی پوش ایتالیایی در کنفرانس مطبوعاتی در ردبول آرنا گفت:

ما مشتاقانه منتظر شروع کار هستیم.

ما خیلی خوب آماده شده ایم و نمی توانیم برای شروع صبر کنیم. لیگ قهرمانان باید خانه میلان باشد.

ما تمام تلاش خود را در این رقابت ها انجام خواهیم داد. ما هز یک زمان فقط به بازی بعدی نگاه می کنیم و هیچ محدودیتی برای خود قائل نیستیم. امیدوارم بتوانیم کاری که پائولو [مالدینی] انجام داد را انجام دهیم. چیزی است که ما آرزویش را داریم.

روسونری فصل گذشته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا حذف شد و پس از لیورپول، پورتو و اتلتیکو مادرید در رده آخر قرار گرفت.

کالابریا معتقد است روسونری از اشتباهات خود درس گرفته است و معتقد است خریدهای جدید می توانند به تیم کمک کنند تا از مرحله گروهی فراتر برود.

فکر می کنم فصل گذشته یکی از سخت ترین فصل های لیگ قهرمانان اروپا بود، اما بازی در این سطح باعث رشد شما می شود. تیم بالغ تر است، سرعت بازی بالاتر است و ما آماده بازی هستیم.

شارل [دکتلار] با استعداد است، او با توپ خوب است و سرعت مناسبی دارد. فکر نمی کردم اوریگی این شکل باشد، او واقعا قوی است و می تواند در این فصل کمک کند.

مطمئناً بازی با لیورپول و پورتو به ما کمک کرد و باعث شد که شدت این رقابت را درک کنیم. در مقایسه با سری آ، شدت بیشتری وجود دارد و اکنون آنچه را که فصل گذشته کمبود داشتیم، داریم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید