کاپلو بوبان
| | | |

کاپلو : من هم جای بوبان بودم همین کار را میکردم، کرامت انسانی از هرچیزی مهمتر است

فوتبال724- فابیو کاپلو از رفتار باشگاه سابقش میلان با اسطورهای این تیم، بوبان و مالدینی بسیار ناراحت است. او همچنین از جورجیو کیه لینی به خاطر انتشار زودهنگام زندگینامه‌اش انتقاد کرد.

بوبان و مالدینی هر دو در طول حضور موفقیت آمیز در دهه 1990 در میلان به مربیگری کاپلو بازی کرده‌اند و چهار قهرمانی در سری آ و همچنین لیگ قهرمانان اروپا در سال 1994 را به دست آوردند.

بوبان بازیکن سابق تیم ملی کرواسی، تابستان گذشته به عنوان مدیر ارشد ورزشی میلان منصوب شد. او و مالدینی سعی کردند تا میلان را به روزهای باشکوه خود بازگردانند.

با این حال بوبان در ماه مارس از تیم جدا شد. از رالف رانگنیک به عنوان سرمربی بعدی میلان نام برده می‌شود، در حالی که انتخاب مربی بر عهده مالدینی بود و این تصمیم بدون مشورت با او گرفته شده است.

کاپلو از عدم احترام میلان به اسطوره‌های خود عصبانی شده است، و می گوید که اگر بجای بوبان بود حتما استعفا می داده است.

وی به کوریره دلو اسپورت گفت:

نحوه برخورد با بوبان و مالدینی باعث می شود که از ناراحتی بیمار شوم. آنها به عنوان اسطوره صداقت خود را نشان داده اند. من کاری را انجام می دادم که بوبان انجام داد. کرامت بیش از هر چیز دیگری مهم است.

سرمربی 73 ساله سابق رئال مادرید و انگلیس همچنین از کیه ‌لینی کاپیتان یوونتوس بخاطر اظهار نظرهای اهانت آمیز در مورد هم تیمی های سابقش در کتاب جدیدش انتقاد کرد، و گفت این موارد باعث ایجاد اختلاف در فوتبال ایتالیا در روزهای اخیر شده است.

کیه‌لینی در کتاب خاطرات خود ماریو بالوتلی، مهاجم برشیا را مورد انتقاد قرار داد و اظهار داشت که وی “سزاوار یک سیلی برای رفتار خود در طول رقابت های جام کنفدراسیون ها در سال 2013” بوده است. او همچنین نوشته است “بالوتلی یک شخصیت منفی است و اصلا به تیم احترام نمی‌گذارد”.

بالوتلی توهین جواب داد و خطاب به کیه‌لینی در اینستاگرام خود متنی منتشر کرد. وی در این مورد نوشت: “حداقل من صداقت و شجاعت دارم كه همه چیز را رو در رو بگویم. شما از سال 2013 فرصت های زیادی برای رفتار مانند مرد واقعی داشتید اما این کار را نکردید.”

او همچنین از فیلیپه ملو، همبازی سابقش به عنوان “بدترین بدترینها” و “یک سیب گندیده” نام برده است.

کاپلو از رفتار مدافع اسبق خود ابراز ناراحتی می کند و می گوید که به او هم پیشنهاد نوشتن کتابی را در چندین مرحله داده‌اند، ولی او همیشه این پیشنهاد را رد کرده است.

او گفت:

بارها از من خواسته شده است كه كتاب بنویسم. مبلغ قابل توجهی به من پیشنهاد شده است. من خواندن این موارد خصوصی را دوست ندارم. برای من فوتبال نوشته یا گفته نمی‌شود، فوتبال بازی می‌شود.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید