کریستیانو رونالدو : “من هرگز علیه کسی نیستم”

به گزارش فوتبال۷۲۴ کریستیانو رونالدو به سخنان پاسکال فره، سردبیر فرانس فوتبال پاسخ داد که تاکید کرد این مهاجم می خواهد “با توپ طلای بیشتری از مسی” بازنشسته شود.

 

کریستیانو تنها یک جاه طلبی دارد و آن این است که با توپ طلای بیشتری از مسی بازنشسته شود و من این را می دانم زیرا او به من چنین گفته است.»

این سخنان پاسکال فره، سردبیر مجله «فرانس فوتبال» بود. جملاتی که جنجال برانگیز بود و دنیا را فرا گرفت، اما به گفته مهاجم پرتغالی دروغ است.

بازیکن منچستریونایتد در عکسی که در شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کرد، با پیامی که به شخصیت این روزنامه‌نگار حمله می‌کند، می‌خواست اظهارات پاسکال فره را تکذیب کند و او را متهم کرد که از تصویرش برای «تبلیغ خود» استفاده کرده است.

پیام رونالدو 🔻

“نتیجه امروز توضیح می دهد که چرا اظهارات پاسکال فره در هفته گذشته، زمانی که او اظهار داشت من به او گفتم تنها جاه طلبی من این است که دوران حرفه ای ام را با توپ طلاهای بیشتری به پایان برسانم تا لیونل مسی، بیان کرد.”

پاسکال فره دروغ گفت، او از نام من برای تبلیغ خود و تبلیغ نشریه ای که برای آن کار می کند استفاده کرد. غیرقابل قبول است که مسئول اعطای چنین جایزه معتبری به این شکل دروغ بگوید، این بی احترامی مطلق به کسی است که همیشه به فرانس فوتبال و توپ طلا احترام گذاشته است. و او امروز دوباره دروغ گفت و غیبت من در مراسم را با یک قرنطینه فرضی که وجود ندارد توجیه کرد.

من همیشه می‌خواهم به کسانی که برنده می‌شوند، با اخلاق ورزشی و بازی جوانمردانه که از ابتدا مسیر حرفه‌ای من را هدایت کرده‌اند، تبریک بگویم، و این کار را انجام می‌دهم زیرا هرگز با کسی مخالف نیستم. من همیشه برای خودم و برای باشگاه هایی که بازی می کنم برنده می شوم، برای خودم و کسانی که مرا دوست دارند برنده می شوم. من با کسی مشکل ندارم

بزرگترین آرزوی دوران حرفه ای من کسب عناوین ملی و بین المللی برای باشگاه هایی است که بازی می کنم و برای تیم ملی کشورم. بزرگترین آرزوی حرفه ای من این است که الگوی خوبی برای همه کسانی باشم که فوتبالیست حرفه ای هستند یا می خواهند باشند،باشم
بزرگترین آرزوی دوران حرفه ای من این است که نامم را با حروف طلایی در تاریخ فوتبال جهان بنویسم.

با این جمله تمام می‌کنم که توجه من به بازی بعدی منچستریونایتد و همه چیزهایی است که با هم تیمی‌هایم و هوادارانمان هنوز می‌توانیم در این فصل به آن برسیم. دیگران؟؟ آنها فقط دیگران هستند”

نوشته‌های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید