| | | | |

کریستین فالک؛ تیاگو مطمئن است در این تابستان به لیورپول می‌پیوندد

به گزارش فوتبال۷۲۴ به نقل از کریستین فالک گزارشگر بیلد آلمان ، تیاگو آلکانتارا بسیار مطمئن است که تابستان امسال بایرن مونیخ را ترک می کند و به لیورپول می پیوندد. این بازیکن 29 ساله کمتر از یک سال از قراردادش با قهرمانان آلمان باقی مانده است و نتوانسته به توافق جدیدی با قهرمان آلمان برسد.

به گزارش”اسپورت بیلد” ، تیاگو خواستار تمدید چهار ساله قرارداد فعلی خود شده است اما بایرن تنها حاضر به تایید قرازدادی سه سال است. این گزارش همچنین ادعا می کند که تابستان تیاگو خانه خود را برای فروش گذاشته است. لیورپول و یورگن کلوپ علاقه مند به هافبک سابق بارسلونا هستند ، اما قهرمانان لیگ برتر به دنبال پرداخت 20 میلیون یورو (18 میلیون پوند) برای انجام قرارداد هستند.‌‌با این حال ، بایرن با هزینه 40 میلیون یورویی (36 میلیون پوند) حاضر به فروش هافبک اسپانیایی خود است

اما علیرغم اختلاف در ارزیابی بین دو باشگاه ، فالک فاش کرده است که تیاگو انتظار دارد رفتنش به آنفیلد این تابستان انجام شود. فالک به پادکست فوتبال B / R گفت:

اکنون شرایطی داریم که بایرن مونیخ فکر می‌کند که او تیم را ترک می کند. او قرارداد خود را تمدید نکرد و شیوه ای که او انجام داد خیلی خوب نبوده است. فکر می کنم او تیم را ترک خواهد کرد اما باید یک باشگاه رسما وارد عمل‌شود. او بسیار مطمئن است که او یک باشگاه دارد و ما این باشگاه را می شناسیم. اما سوال بزرگ این است که باشگاه دوم مبلغی را که بایرن مونیخ انتظار دارد پرداخت می کند.
ما در مورد لیورپول صحبت می کنیم. آنها نمی خواهند امسال پول زیادی خرج کنند و ما می دانیم چرا آنها تیمو ورنر را از دست دادند.‌‌اگر بازیکنی مثل تیاگو در بازار حضور دارد و آنها در این موقعیت به بازیکن احتیاج دارند تنها مسئله باقی مانده مورد مالی است.‌‌لیورپول هم اکنون بایرن مونیخ است و بایرن مونیخ هم اکنون در موقعیت منچستر سیتی در مورد لروی سانه است. برخی در تلاشند قیمت را پایین بیاورند ، برخی دیگر سعی در بالا بردن آن دارند. هنوز مذاکراتی انجام نشده است. لیورپول باید برای او قیمتی بپردازد و بایرن مونیخ برای فروش او تمام تلاش خود را انجام می دهد. آنها نمی خواهند او را تابستان آینده آزاد از دست بدهند

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید